Bestaat niet...Het gaat er om hoeveel seeders er zijn...
Bestaat niet...Het gaat er om hoeveel seeders er zijn...
iemand had hem een keer geplaatst maar die was beveiligd met een w8woord :rolleyes:
Ohww dan zou ik er eentje zoeken als jou was..Alleen dan zonder wachtwoord..:haha:
Ohww dan zou ik er eentje zoeken als jou was..Alleen dan zonder wachtwoord..:haha:
maar jij hebt hem niet dus :o
hij is nu 200kb/sec en volgens die jongen kon je met die patch 500kb/sec halen :o
ministar
09-09-2006, 21:16
Krijg je ook een foutcoder erbij te zien..? Die begint bmeestal met 800....enz..
Ja de foutcode is: 80072efd
maar jij hebt hem niet dus :o
hij is nu 200kb/sec en volgens die jongen kon je met die patch 500kb/sec halen :o
200 kb is goed genoeg toch...
Kan iemand mij Misschien helpen , ik kan al een half jaar niet op msn ,en dat vind ik zo klote. elke keer als ik wil inloggen krijg ik zo van cotroleer de instellingen van firewall. ik heb overal gekeken maar kan geen firewall vinden . wie kan mij AUB helpen deze grote probleem optelossen want wil zo graag weer gewoon op msn
Alvaste bedankt
Ja de foutcode is: 80072efd
Foutcode: 80072efd - "Het aanmelden bij MSN Messenger is mislukt, mogelijk vanwege een probleem met de service of met je internetverbinding. Controleer of je verbinding hebt met internet."
Mogelijke oplossing: Deze foutcode kan zich voordoen als er een probleem is met de servers. Soms maakt Microsoft hier melding van bij de Server Status maar deze is vaak niet accuraat.
Dit probleem kan zich ook voordoen bij verkeerde proxy instellingen in MSN Messenger. Ga om dit op te lossen vanuit je MSN Messenger contact lijst naar 'Extra', 'Opties…', 'Verbinding' en klik op 'Geavanceerde Instellingen…'. Maak in het venster dat verschijnt alle vakjes leeg en klik tweemaal op ok.
Tot slot is het mogelijk dat je Internet Explorer beschadigd is en hierdoor geen ondersteuning meer biedt voor de door MSN Messenger benodigde 128 bits encryptie. Dit kun je controleren door Internet Explorer te starten, en vervolgens naar 'Help' en dan 'Info' te gaan. Kijk vervolgens bij codeerstrekte of er 128 bits staat. Is dit niet het geval, installeer dan het Internet Explorer High Encryption Pack.
200 kb is goed genoeg toch...
Ja weet ik maar als je 500kb kunt krijgen dat zou nog mooier zijn :hihi:
Kan iemand mij Misschien helpen , ik kan al een half jaar niet op msn ,en dat vind ik zo klote. elke keer als ik wil inloggen krijg ik zo van cotroleer de instellingen van firewall. ik heb overal gekeken maar kan geen firewall vinden . wie kan mij AUB helpen deze grote probleem optelossen want wil zo graag weer gewoon op msn
Alvaste bedankt
Staat je tijd en datum van je pc goed..?
ja tijd en datum staan wel goed
ja tijd en datum staan wel goed
Krijg je een foutcode te zien...?
ja als ik wil inloggen op msn krijg ik wel een foutcode
ja als ik wil inloggen op msn krijg ik wel een foutcode
Zou ge zo vriendelijk willen zijn om die hier te plaatsen dan..:)
ja is goed dankje wel voor je hulp
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.