KrOelenbOl__
28-08-2006, 12:40
Iemand die mij nog kan helpen...?
alhaqieqat
28-08-2006, 12:46
Iemand die mij nog kan helpen...?
Wat is het probleem? :)
.
KrOelenbOl__
28-08-2006, 12:50
.
Nou ik heb een downloadprogramma Imesh, en normaal kan ik daarmee gewoon liedjes luisteren maar sinds vorige week komt dit er.. en het gebeurt telkens weer als ik op een liedje klik.. en dan wordt het vanzelf afgesloten:
http://img84.imageshack.us/img84/7597/imeshzd3.png
alhaqieqat
28-08-2006, 12:54
Nou ik heb een downloadprogramma Imesh, en normaal kan ik daarmee gewoon liedjes luisteren maar sinds vorige week komt dit er.. en het gebeurt telkens weer als ik op een liedje klik.. en dan wordt het vanzelf afgesloten:
http://img84.imageshack.us/img84/7597/imeshzd3.png
Haal het programma eraf via:
Configuratiescherm--> software.
Ga je PC scannen op virussen en spyware en
ga vervolgens het programma Imesh opnieuw installeren.
succes,
al7qq.
KrOelenbOl__
28-08-2006, 12:54
Haal het programma eraf via:
Configuratiescherm--> software.
Ga je PC scannen op virussen en spyware en
ga vervolgens het programma Imesh opnieuw installeren.
succes,
al7qq.
Dat had ik gedaan. Hielp ook niet. :(
MissIkke
28-08-2006, 13:44
ik heb een vraagje ik weet zoiezo niet veel van computers maar wat betekent nou errors ik krijg telkens zo een melding van 248 errors in u systeem ik begrijp er geen barts van iemand die wilt uitleggen graag!
batata11
28-08-2006, 14:44
hoe moet je het doen met alcohol 120%
ik he het al maar wat moet ik doen
hoe moet je het doen met alcohol 120%
ik he het al maar wat moet ik doen
je moet virtuele schijven maken :)
Maroc_4_ever
28-08-2006, 18:33
ik heb een vraagje ik weet zoiezo niet veel van computers maar wat betekent nou errors ik krijg telkens zo een melding van 248 errors in u systeem ik begrijp er geen barts van iemand die wilt uitleggen graag!
kan je een print screen maken van zo'n error ;)
Wie kan me helpen als ik Mc Afee 2007 wil instaleren dan zegt ie dat ik al een antivirus op me pc heb, maar ik heb zowat alles al van die oude antivirus verwijdert, maar toch zegt ie dat ie er nog op zit :(
Wie kan me helpen aub :(:(:(
Egyptenaar
29-08-2006, 00:33
.
salaam aleikom , kan je mij misschien ook helpen? ik heb t volgende probleem
vandaag toen ik de pc aanzette en opstartte kreeg ik dit bericht
Windows kan het lokaal opgeslagen profiel niet laden. Dit wordt mogelijk veroorzaakt door onvoldoende toegangsrechten of een beschadigd lokaal profiel. Neem contact op met de netwerkbeheerder wanneer het probleem blijft bestaan.
Detail: Onherstelbare fout bij I/O-bewerking die door het register is geïnitialiseerd. Het register kan een van de bestanden met de systeeminstallatiekopie van het register niet inlezen, wegschrijven of leegmaken.
Kan het lokale profiel niet vinden. U wordt aangemeld met een tijdelijk profiel. Wijzigingen die u in dit profiel aanbrengt gaan verloren wanneer u zich afmeldt.
me hele bureaublad was leeg en de rondleiding in Xp begint ook weer. net wanneer je voor t eerst een account aanmaakt, mn documenten enzo kan ik nog wel bij maar alleen via :c\documents en settings , niet gewoon via mijn documenten. weet je hoe ik weer de oude instellinge kan terugkrijgen?
stysteemherstel lukt niet had die tijdje geleden uitgeschakeld vanwege iets en daardoor zijn er geen herstelpunten
inssaf14
29-08-2006, 18:57
wie kan me helpen mense??
Saida_Almere
29-08-2006, 20:31
Ik heb een probleem wie kan me helpen ?
Client services voor Netware heeft mijn welkomstvenster en Snelle gebruikerswisseling uitgeschakeld.
Wie weet hoe ik dat kan veranderen of Client services voor Netware verwijderen ?
Ik heb een probleem wie kan me helpen ?
Client services voor Netware heeft mijn welkomstvenster en Snelle gebruikerswisseling uitgeschakeld.
Wie weet hoe ik dat kan veranderen of Client services voor Netware verwijderen ?
Oplossing Klik :) (http://forums.telenet.be/breedband/showpost.php?p=668005&postcount=28)
5 Sec zoekwerk op www.google.nl :o
libanese_dame
29-08-2006, 20:42
heb een klein probleempje, ben online op msn maar sta bij al me contact personen offline,
kan iemand me helpen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.