hoi hoi
nou ik zit echt diep in de problemen, ik word gek van mijn pc en nu wil ik alles opnieuw installeren maar kan je me misschien helpen om een instalatie van windows xp pro te vinden(gratis)
alvast bedankt
WitteWijk
30-12-2005, 22:18
hoi hoi
nou ik zit echt diep in de problemen, ik word gek van mijn pc en nu wil ik alles opnieuw installeren maar kan je me misschien helpen om een instalatie van windows xp pro te vinden(gratis)
alvast bedankt
Nou kan je wel helpen weet je hoe torrents werk zo niet kan je gewoon via een downloadprogamma doen gaat wel wat langzamer maar ja
ja maar waar ik windows xp download software vinden.....kan je me misschien een site geven???
alhaqieqat
30-12-2005, 22:57
he hallo ik heb ook een probleempje. internet doet het soms wel en soms weer niet... weet jij hoe dat komt???
Heb je een kabel of ADSL aansluiting?
WitteWijk
30-12-2005, 23:36
ja maar waar ik windows xp download software vinden.....kan je me misschien een site geven???
Nou ik kan je wel een site geven maar dat gaat via een torrent snapje
dounia188
31-12-2005, 15:43
reclames van andere site weet je ga naar http://members.home.nl/mloman/hitmanpro232*****
probeer deze eens te installeren en dan helemaal laten draaien tot dat die klaar is alleen effe installeren en voor de rest doet die alles vanzelf
heyy sokran he ik ga het proberen bedankt!:goedzo:
Weet je mischien waar ik de registerwaarden kan vinden?? Alvast bedankt!!!
WitteWijk
01-01-2006, 15:05
Weet je mischien waar ik de registerwaarden kan vinden?? Alvast bedankt!!!
Ja via start, uivoeren dan regedit intypen en op enter drukken dat bedoel je togg?
Abdel_Nice
01-01-2006, 15:11
Ja via start, uivoeren dan regedit intypen en op enter drukken dat bedoel je togg?
juist :goedzo:
en nog iets... hoe kan je virus apropos C verwijderen
dat gaat ni via een virusscanner en zeker als ik live update voer voor de laatste definities dan nog niet???
das een moeilijk te verwijderen virus die kan ik alleen verwijderen via het register... help is even... :goedzo:
WitteWijk
01-01-2006, 15:17
juist :goedzo:
en nog iets... hoe kan je virus apropos C verwijderen
dat gaat ni via een virusscanner en zeker als ik live update voer voor de laatste definities dan nog niet???
das een moeilijk te verwijderen virus die kan ik alleen verwijderen via het register... help is even... :goedzo:
he ik heb snel gekeken is geen virus maar waarschijnlijk spyware maar probeer deze site effe en dan op start klikken en dan zal die wel verwijderd worden
http://fileforum.bet*****.com/sendfile/1133887751/1/FixAprop*****
zetouna30
01-01-2006, 15:20
hallo
ik heb ook een vraagje, heb je toevallig een goede programma om virussen te verwijderen?
ik heb een cd van northon maar hij wil hem niet meer instaleren.
bvd
Abdel_Nice
01-01-2006, 15:26
he ik heb snel gekeken is geen virus maar waarschijnlijk spyware maar probeer deze site effe en dan op start klikken en dan zal die wel verwijderd worden
http://fileforum.bet*****.com/sendfile/1133887751/1/FixAprop*****
nee nee het is een virus genaamd spyware apropos C
maar het behoort bij de viruscategorie en ja ik heb het al opgelost door een paar programmas die automatisch worden geladen door mn pc uit te schakelen en mn pc is een stuk sneller en in een goede mood :D :goedzo:
maar ik zal je site eens raadplegen shokran :goedzo:
WitteWijk
01-01-2006, 15:28
hallo
ik heb ook een vraagje, heb je toevallig een goede programma om virussen te verwijderen?
ik heb een cd van northon maar hij wil hem niet meer instaleren.
bvd
nou een goede gratis viruscanner is AVG kun je gratis downloaden op deze site:
http://free.grisoft.com/softw/70free/setup/avg71free_371a669*****
maar welke ik dan heb is bitdefender 9 pro maar die kan je alleen downloaden via een downlaod programma dus niet via het internet
missy_mocrootje
01-01-2006, 15:29
Ik heb een probleempj..
Ik ben niej zo goed in uitleggen dus ik hoop dat t duidelijk is..
Ik kan maar 1internet pagina starten dus niet twee te gelijk...
Bijvoorbeeld ik wil naar startpagina.nl en nog appart een site bezoeken zoals marokko.nl
dan kan ik maar 1 site bekijken dus niet ondertusssen op een andere site..
Kan iemand mij helpen?
Abdel_Nice
01-01-2006, 15:34
Ik heb een probleempj..
Ik ben niej zo goed in uitleggen dus ik hoop dat t duidelijk is..
Ik kan maar 1internet pagina starten dus niet twee te gelijk...
Bijvoorbeeld ik wil naar startpagina.nl en nog appart een site bezoeken zoals marokko.nl
dan kan ik maar 1 site bekijken dus niet ondertusssen op een andere site..
Kan iemand mij helpen?
als je internet explorer 6 hebt dan opent die automatisch een nieuw venster :confused:
maar probeer dit open een venster en ga op de gewenste site
en als je op een ander wilt klik op internetexplorer dat die een nieuw leeg venster opent en typ je handmatig een andere site en ni via favorieten openen ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.