Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
abdelkader
06-07-2006, 03:04
Ik kan niet meer op msn binnen te komen.
Steeds als ik het probeer krijg ik dit te zien :
msnmsgr***** - Kan onderdeel niet vinden
Deze toepassing kan niet wordengestart omdat WINHTTP.dll niet kan worden
gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.
Hoe kan ik dat oplossen ?
Soekraa.
wat je kan doen het programma deinstalleren
en daarna ccleaner downloaden en installeren scannen naar fouten met cleanner
fouten herstellen en daarna msn installeren
Ik heb het zo gedaan zoals je hebt beschrijven en toch zonder resultaat.:jammer:
Miss_Love1
06-07-2006, 09:06
Salaam broeder,
zou je me kunnen vertellen hoe ik de sites kan verwijderen die ik via google heb opgezocht?
Ik heb history verwijderd, maar bij google krijg ik nog steeds een hele rits te zien waar naar gezocht is. Kun je die ook verwijderen?
Zoja.....hoe doe ik dat?
Alvast bedankt;)
Maroc_4_ever
06-07-2006, 11:35
Ik heb een IP-adres conflict op mijn thuisnetwerk (4 pc's aangesloten op 1 router) ... Elke keer als ik wil internetten komt er op de taakbalk naast mijn klokje zo'n driehoek en een spreekballon waarin iets over IP-adres conflict staat...
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
oumaimaaje
06-07-2006, 14:02
Geplaatst door oumaimaaje
wat voor windows heb jij ?
Windows XP
Kijk op www.zuidhoven.****** ik heb daar diverse scan programma's
hoi,
Elke programma die ik wil downloden lukt niet.Elke keer krijg ik een melding met niet geaccepteerd.Ik kan zelfs nu niet meer mijn berichten lezen in mijn postvak.
fatihamarokaans
06-07-2006, 21:39
wie kan mij helpen.
ik krijg steeds een melding dat ik de dupe ben geworden enzo
dit is wat die steeds aangeeft.
U bent mogelijk de dupe geworden van softwarevervalsing. De Windows-productcode die op deze computer is geïnstalleerd, is niet legitiem.
De productcode is een uniek identificatiemiddel dat door Microsoft alleen wordt toegekend aan legitieme Windows-software. Als deze code ontbreekt of onjuist is, geeft dit mogelijk aan dat er vervalste software in het spel is en dat uw systeem gevaar loopt.
De Windows-productcode die op deze computer is geïnstalleerd, is een volumelicentiecode (VLK, Volume License Key) die is geblokkeerd. Een volumelicentiecode wordt gewoonlijk verleend aan organisaties die meerdere exemplaren van Windows willen gebruiken. Als een volumelicentiecode echter vermeld staat als gestolen of als vermist, wordt de volumelicentiecode niet gevalideerd en wordt de volumelicentiecode niet als legitiem beschouwd.
WIE KAN MIJ HIERMEE HELPEN? WAT MOET IK DOEN?
OF HEEFT IEMAND MISCHIEN EEN SOFTWARE HIERVOOR???
IK BEN DRINGEND OPZOEK.
Ik kan me niet aanmelden ,, er staat telkens problmene met bverbinden , terwijl ik wel gewon internet heb aub help mij , ik had jullie al om hulp gevraagd maar werd niet geholpen , en hooop dat dat nu wel gebeurt , shokran
wie kan mij helpen.
U bent mogelijk de dupe geworden van softwarevervalsing. De Windows-productcode die op deze computer is geïnstalleerd, is niet legitiem.
De productcode is een uniek identificatiemiddel dat door Microsoft alleen wordt toegekend aan legitieme Windows-software. Als deze code ontbreekt of onjuist is, geeft dit mogelijk aan dat er vervalste software in het spel is en dat uw systeem gevaar loopt.
De Windows-productcode die op deze computer is geïnstalleerd, is een volumelicentiecode (VLK, Volume License Key) die is geblokkeerd. Een volumelicentiecode wordt gewoonlijk verleend aan organisaties die meerdere exemplaren van Windows willen gebruiken. Als een volumelicentiecode echter vermeld staat als gestolen of als vermist, wordt de volumelicentiecode niet gevalideerd en wordt de volumelicentiecode niet als legitiem beschouwd.
IK BEN DRINGEND OPZOEK.
Krijg je zeker tijden opstarten van je pc?
Salaam broeder,
zou je me kunnen vertellen hoe ik de sites kan verwijderen die ik via google heb opgezocht?
Ik heb history verwijderd, maar bij google krijg ik nog steeds een hele rits te zien waar naar gezocht is. Kun je die ook verwijderen?
Zoja.....hoe doe ik dat?
Alvast bedankt;)
Probeer Delete files leeg te maken.
sarah_elm
08-07-2006, 23:55
Halllo kem ook ne probleem alles blokkeert msn valt uit er komt eel de tijd reclame vo date en voor gratis emoties of je hebt 1 miljoen gewonne en alles blokkeert dan !! egt kuttt en de computer valt zomaar uit !
Salaam broeder,
Zoja.....hoe doe ik dat?
Alvast bedankt;)
Rechtermuisknop Internet Explorer>Eigenschappen> Inhoud> klik op Autoaanvullen en Selecteer forumulieren wissen
Ik heb een IP-adres conflict op mijn thuisnetwerk (4 pc's aangesloten op 1 router) ... Elke keer als ik wil internetten komt er op de taakbalk naast mijn klokje zo'n driehoek en een spreekballon waarin iets over IP-adres conflict staat...
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
hoeveel computers heb je op je netwerk en welke router gebruik je ? Met andere woorden hoe wordt het Internet verdeeld? (routereren via een model wela via andere router)
Blijkbaar Staat NAT niet ingeschakeld. Schakel die in en je probleem is opgelost.
Windoos
wie kan mij helpen.
IK BEN DRINGEND OPZOEK.
Microsoft wil op dit moment illigale windows gebruikes het leven zuur maken.
Blijkbaar is de Windows Genuine Advantage geinstalleerd. dit kan alleen worden geïnstalleerd bij legale Windows-versie-s.
Windows Genuine Advantage is namelijk gehackt en kan dus gedisabled worden. Hoe je dit doet ga ik niet in het openbaar vertellen.
Succes
Windoos
nador_mocrolady
09-07-2006, 14:22
Salaam,
Mijn pc gaat telkens vanzelf uit wanneer ik bezig ben op internet of op msn. Nu is het zo dat ik ook niet meer op msn kan en ook niet op hotmail. Ook het geluid doet het niet meer. Iemand die me kan helpen??
B.V.D
Ik kan me niet aanmelden ,, er staat telkens problmene met bverbinden , terwijl ik wel gewon internet heb aub help mij , ik had jullie al om hulp gevraagd maar werd niet geholpen , en hooop dat dat nu wel gebeurt , shokran
Waar kan je niet aanmelden, wees iets duidelijker. Maar ik denk dat je MSN bedoelt. welke foutmeldingscode geeft die aan?
Salaam,
Mijn pc gaat telkens vanzelf uit wanneer ik bezig ben op internet of op msn. Nu is het zo dat ik ook niet meer op msn kan en ook niet op hotmail. Ook het geluid doet het niet meer. Iemand die me kan helpen??
B.V.D
Dat kan verschillende oorzaken hebben.
1) door hitte (Het is voor ons mensen al zo warm wat denk je van een computer:goedzo: )
2) Je bent besmet met spyware (http://www.hitmanpro.nl
Windoos
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.