khalidthamocro
22-01-2006, 00:59
eey, heel erg bedankt man
Maroc_4_ever
22-01-2006, 10:52
Ik heb volgens mij een groot probleem :(
Ik had gisteren al systeem herstel zonder formatteren gedaan, en nu werkten sommige dingen niet goed en wou hem net formatteren.
Maar toen ik halverwege was, blokkeerde die hele pc. Kwartiertje heb ik gew8 en er gebeurde niks. Toen heb ik CD eruit gedaan en opgestart en toen kwam er:
NTLDR is missing
Press CTRL + ALT + DELL to resart
Daarna heb ik geprobeerd weer systeem herstel teddoen, en toen kwam er:
Geen gebruikerspartitie gevonden. Er wordt een gebruikerspartitie aangemaakt en de orginele fabrieksbestanden worden hersteld in de gebruikerspartitie
k druk op OK
Aanmaken van de gebruikerspartitie is onmogelijk. Systeem herstel kan niet verdergaan.
22-01-2006, 11:47
he bro witte wijk, ik heb weer een probleem, internet explorer opent van zelf een site en die blijft die openen in nieuwe vensters, en telkens staat er op die vensters... site niet gevonden..?
is dat een virus of spyware ...?
heee ik heb een probleempje vaaak als ik een filmpje wil afspelen staat er fout geen codec server en dan speelt tie nix af wat moet ik doen??
WitteWijk
22-01-2006, 13:41
he bro witte wijk, ik heb weer een probleem, internet explorer opent van zelf een site en die blijft die openen in nieuwe vensters, en telkens staat er op die vensters... site niet gevonden..?
is dat een virus of spyware ...?
Ewa,
Nou dat lijkt meer op spyware maar ik zou tog allebei scanne dus op spyware en virsussen. :D
WitteWijk
22-01-2006, 13:43
heee ik heb een probleempje vaaak als ik een filmpje wil afspelen staat er fout geen codec server en dan speelt tie nix af wat moet ik doen??
he,
mischien dat deze site help effe downloaden en installeren.
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/nl/format/codecdownload.aspx
Abdel_Nice
22-01-2006, 13:48
Ewa,
Nou dat lijkt meer op spyware maar ik zou tog allebei scanne dus op spyware en virsussen. :D
ja spyware heb ik uitgeprobeerd maar walou :( en virusscanner die hitman das ook maar gefoefel :(
echt geen deftiger virusscanner int vizier a sahbi :(
WitteWijk
22-01-2006, 13:56
ja spyware heb ik uitgeprobeerd maar walou :( en virusscanner die hitman das ook maar gefoefel :(
echt geen deftiger virusscanner int vizier a sahbi :(
heb je nou wel met Hitmanpro geprobeerd??
dus helemaal compleet.
want ik denk haast dat het spyware is.
en vind je dat veel moeite moet je maar Ad-Aware en Spybot alleen installeren mischien dat die wel lukt je moet wel effe updaten he.:goedzo:
WitteWijk
22-01-2006, 14:03
soms komen er wormpjes uit de boxjes hoe kan dat
:traan1: :traan1:
heee dank je wel ik kan ze nu wel afspelen
Ness
lMlaestro
23-01-2006, 15:00
Download VLC Media Player van: http://www.videolan.org/vlc/
Dit zal je probleem oplossen.
Groetjes,
WitteWijk
24-01-2006, 17:04
Ik heb een digitale fotocamera heb het aangesloten aan de pc, mijn pc herkende gelijk het apparaat had geen software voor nodig niks Ewa Fotos meegemaakt enalles, ewa dag later weer aangeslote zegt tie nieuwe hardware gevonde, maar kan dan niet verder omdat ik de juite software neit heb. Heb alles geprobeerd, in allebei de usb poorten gerpobeerd pc opnieuw opgestart en alles walouuu.
Ik vind het raar dat mijn pc zo doett, kan je me helpen???
He,
ja dat klopt wat je effe moet doen is het merk, model en misschien versienummer opschrijven en dan zoek ik de juiste drivers voor je zodat die het wel doet.
:goedzo:
missy_mocrootje
24-01-2006, 20:36
elke keer als ik aan het werk ben met WORD 2002 dan komt er opeens zo een shermpje met Er is een fout opgetreden in MS Office WORD en het programma moet worden afgesloten onze excuses voor het ongemak.
dit is echt zoo irritant hoe kan ik dit oplossen
alvast bedankt
WitteWijk
24-01-2006, 21:00
elke keer als ik aan het werk ben met WORD 2002 dan komt er opeens zo een shermpje met Er is een fout opgetreden in MS Office WORD en het programma moet worden afgesloten onze excuses voor het ongemak.
dit is echt zoo irritant hoe kan ik dit oplossen
alvast bedankt
he heb je al geprobeerd om het te herstellen dus gewoon cd van word 2000 erin doen en dan voor de functie herstellen keizen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.