Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
:rolleyes: Gedáan Maar dan opent tie op nero en als ik e'm bijvoorbeeld naar iemand stuurt die geen nero heeft? kan tie t weer bij diegene niet openen?
Dus filmpjes kan je alleen met nero afspelen, klopt dat?
Mar0ciia_R0os
23-05-2006, 14:20
Dus filmpjes kan je alleen met nero afspelen, klopt dat?
Nee, de Filmpjes die ik op pc zet.
Niet de filmpjes die ik dowload.
:rolleyes: Echt raár
Nee, de Filmpjes die ik op pc zet.
Niet de filmpjes die ik dowload.
:rolleyes: Echt raár
Als die filmpjes naar iemand anders stuurt kan hij gewoon die filmpjes afspelen zonder probleem al heeft hij geen nero.
Oke je wil die filmpjes niet met nero afspelen, welke programma wil je gebruik van maken om die films af te spelen. Windows media player misschien??
Mar0ciia_R0os
23-05-2006, 15:49
Als die filmpjes naar iemand anders stuurt kan hij gewoon die filmpjes afspelen zonder probleem al heeft hij geen nero.
Oke je wil die filmpjes niet met nero afspelen, welke programma wil je gebruik van maken om die films af te spelen. Windows media player misschien??
Ja windows media player:o
Z0nder nero op pc te hebben.
lMlaestro
23-05-2006, 17:56
Ja windows media player:o
Z0nder nero op pc te hebben.
ewa doe dan gewoon dit.
--> Start Windows Media Player op,
--> Ga Naar Extra --> Opties --> Tabblad Bestandstypen en klik dan op -Alles Selecteren-
Klaar :D
lMlaestro
23-05-2006, 17:57
harstikke bedankt!! maar ik kom er toch niet uit... mijn engels is niet echt goed :o :o begrijp er eerlijk gezegd niks van...
Hallo Sam,
Volg de aanwijzingen op deze website:
http://www.schoonepc.nl/optim/avgvirus.html
Succes
lMlaestro
23-05-2006, 17:59
:o
kan je bij programma Paint met de toetsenbord werken ipv muis? zoja, hoe? :o
nope :D
lMlaestro
23-05-2006, 18:00
Ik krijg bij elke aanmelding op msn minimaal 10 verzoeken van mensen die mij willen toevoegen. Echter zijn deze mensen voor mij onbekend. Ik weet niet hoe zij aan mijn adres komen.
Het probleem is dat ik deze personen die *nog* niet in mijn lijst staan, niet kan verwijderen noch kan ik ze blokkeren.
ik krijg namelijk een venster, met Nikcnaam kan niet geblokkeerd worden, probeer het later nog eens.
Ik heb bij privacy gekeken naar de mensen die ik geblokkeerd heb, om deze alsnog te verwijderen, zodat ik ruimte maak voor de nieuwe contactpersonen die ik wil blokkeren, echter kan ik ook bij privacy de optie verwijderen niet aanklikken, omdat deze grijs is. Van horen zeggen heb ik gehoord, dat ik enkel personen kan verwijderen die mij ook verwijderd hebben.
enfin. ik heb ook via mijn hotmail geprobeerd daar contacten te verwijdere,helaas krijg ik ook hier een error.
Wat dit als gevolg heeft. Is dat ik de mensen die mij toevoegen niet kan blokkeren noch verwijderen, wat betekent dat bij iedere aanmelding de contactpersonen die mij willen toevoegen verdubbelen! ik heb nu een toevoegingsverzoek van maar liefst 54 MENSEN!!!!!
Probeer ze te blokkeren via WINDOWS Messenger. Als dat niet lukt volg dan de aanwijzingen van Faris en download dan een nieuwere versie van MSN Messenger.
Good luck!
lMlaestro
23-05-2006, 18:02
Salaam Jabir A,
Ik wilde je een vraag gaan stellen over m'n emailaccount, maar na zo'n 2 uur de hele site yahoo.com gelezen te hebben, ben ik er nu wel achter gekomen wat ik moet doen.. niet dat het resultaat op heeft geleverd, maar misschien komt het nog, anders zou ik je graag alsnog de vraag stellen :D
Weet je, mijn computertje zegt nu bij het opstarten, sinds ik over de muis ben gestruikeld :maf: , dat ze geen geinstaleerde / aangesloten muis kan vinden.. ookal zit deze er wel in. Ik heb het ook geprobeerd met een andere muis, maar dan doet ie ook niks.. :(
Ik ben weer terug bij af... :huil:
bslama
Hallo Asilah,
Kijk of er niet iets is met de aansluiting. Indien je een USB muis hebt sluit hem dan aan op een andere muispoort. Indien je gewoon de normale PS/2 (kleine ronde) aansluiting hebt en die ook niet werkt met andere muizen zou ik gewoon een muis kopen met USB aansluiting.
Succes!
Mar0ciia_R0os
23-05-2006, 18:22
ewa doe dan gewoon dit.
--> Start Windows Media Player op,
--> Ga Naar Extra --> Opties --> Tabblad Bestandstypen en klik dan op -Alles Selecteren-
Klaar :D
:rolleyes: dat is er niet.
Mar0ciia_R0os
23-05-2006, 18:25
Of jawel jawel :D
Maar dan moet ik nog steeds nero hebben..
er staat nog steeds dat balkje als ik t op media player opstart.
Wow 54, Je bent bekend Diza.
Je msn upgraden naar laatste versie en kijk wat er gaat gebeuren. Normaal kan je ze blokkeren maar je kan ze niet permanent verwijderen uit je lijst tenzij die persoon jou ook heeft verwijdert.
Ik ben niet bekend. Heb gewoon een makkelijk email adres. Ik heb hotmail zelf ook gemaild en die vertelden dit.
Bedankt dat je contact opneemt met MSN Messenger.
Mijn naam is Stephan en ik begrijp dat je problemen ondervindt met MSN Messenger. Ik begrijp hoe vervelend dit voor je is en ik bied je mijn verontschuldigingen aan voor enige ongemakken.
Door de buitengewoon hoge hoeveelheid emails die we sinds kort ontvangen hebben, zijn we niet in staat geweest om je vraag binnen onze normale reactietijd te beantwoorden en ik bied je mijn verontschuldigingen aan hiervoor.
In jouw geval is het waarschijnlijk dat je e-mail adres op internet te vinden is. Het is verstandig voor jezelf na te gaan of je e-mail adres op websites staat, en deze daar te verwijderen. Wanneer je e-mail adres op internet staat, kan iedereen die dat kan lezen je toevoegen.
Contactpersonen verwijderen uit de lijst Geaccepteerd of Geblokkeerd
>>> Een contactpersoon verwijderen uit de lijst Geaccepteerd of Geblokkeerd
1. Klik achtereenvolgens op Extra, Opties en Privacy.
2. Selecteer de gebruiker in de lijst Geaccepteerd of Geblokkeerd.
3. Klik met de rechtermuisknop en kies Verwijderen.
Opmerking: Deze optie is niet ingeschakeld als jij in de lijst met vrienden van de contactpersoon staat. Je kunt een contactpersoon niet permanent uit je lijst met contactpersonen, je lijst Geblokkeerd of je lijst Geaccepteerd verwijderen, tenzij de verwijderde contactpersoon jou uit zijn of haar lijst met contactpersonen heeft verwijderd.
4. Klik op OK om het venster te sluiten.
Bedankt dat je MSN Messenger gebruikt. Ik hoop dat je probleem hiermee is opgelost, maar mocht je verder nog problemen ondervinden, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.
Met vriendelijke groeten,
Stephan
MSN Messenger support team
Ik heb nu 7.5 geloof ik.
Windows messenger? waar kan ik die vinden?
Ik heb nu 7.5 geloof ik.
Windows messenger? waar kan ik die vinden?
http://g.msn.com/7MEEN_US/EN/INSTALL_MSN_MESSENGER_DL*****
Welke is dit?
De nieuwe versie van msn? Of de Windows versie?
En alvast bedankt he!
En wat als je die foto nou inscant en opent met een andere progrmma ?? HEt kan ok zijn dat je scanner kapot is..;)
ik heb m ook mety een ander programma gescand. en dan is ie wel gweoon normaal. maar zodra ik m wil bewerken met psp en m daar open is ie groen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.