Maroc_4_ever
15-01-2006, 11:53
Mezian :)
Ik heb die hele McAfee security ding op mijn PC. Gisteren had ik volgens mij te veel gedownload, en was er ook troep bijgekomen. PC bleef de heletijd opnieuw opstarten. Ik wist niet meer hoe je hem in veilige modus kon opstarten en toen heb ik hem het geformatteerd. Eerste keer was er iets niet goed bij afronding en 2e keer lukte het wel.
Hoeveel "geluk" je op een dag kunt hebben... :hihi:
khalidthamocro
15-01-2006, 11:55
haha, ik wou ook die mcafee, mar die links doen t niet
Aboe_Omar
15-01-2006, 13:37
Ik heb een video bestand als MPEG, hoe kan ik dit als dvd fim branden??
wa salam
Maroc_4_ever
15-01-2006, 13:50
Nu doet ie het wil, je hoeft alleen die security ding te downloaden, daar zit alles in ;)
Maroc_4_ever
Nu doet ie het wil, je hoeft alleen die security ding te downloaden, daar zit alles in ;)
Maroc_4_ever
Ik Heb Een Hele Grote Probleem. Mijn Pc Geeft Iedere Keer Aan
In Windows Is Ene Fout Opgetreden En Moet Worden Afgesloten.
Raport Verzenden Og Niet Verzeden.
Als Ik Op Een Van Ed 2 Klik Loopt Mn Pc Helemaaaall Vastttt
Pleasss Wie Kan Me Helpennnnn
Ik heb gekeken, maar er zijn zoveel linken waar je op kan klikken en downloaden, ik weet niet welke ik precies moet hebben. Kan je misschien de link hierop zetten AUB, zodat ik het gelijk kan downloaden, want ik durf niet zelf wat te downloaden en dingen in te vullen.
Alvast bedankt Wittewijk.
Sorry dat het even duurde, maar normaal zit in het weekend niet op internet. Ik zie dat we inmiddels al wat pagina's verder zijn , dus ik hoop dat je er alsnog wat aanhebt.
Hier is een veilige link:
http://www.webroot.com/land/freescan_download.php?rc=4257
en.......:confused: ikke???? :traan1:
Welk besturingsprogramma heb je: Windows 2000 of Windows XP. Als je de eerste hebt, moet je een besturingsprogramma downloaden (ff kijken op de site van de producent van je digitale camera). Als je XP hebt zou hij het gewoon normaal moeten doen.
WitteWijk
16-01-2006, 10:50
Ik heb een video bestand als MPEG, hoe kan ik dit als dvd fim branden??
wa salam
He,
Als je in google gewoon typt: MPEG to DVD dan krijg je allemaal programma's die dat kunnen.
voorbeelden:http://www.topshareware.com/MPEG-to-DVD-Burner-download-14091.htm
http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/172
succes:goedzo:
WitteWijk
16-01-2006, 10:52
Ik Heb Een Hele Grote Probleem. Mijn Pc Geeft Iedere Keer Aan
In Windows Is Ene Fout Opgetreden En Moet Worden Afgesloten.
Raport Verzenden Og Niet Verzeden.
Als Ik Op Een Van Ed 2 Klik Loopt Mn Pc Helemaaaall Vastttt
Pleasss Wie Kan Me Helpennnnn
hallo,
Maar wat is dan de programma die je dan moet verzenden. laat eens een screenshot zien.
Internet exploler of wat anders??
heb windows xp maar mn pc herkende het apparaat niet, mouhim heb alles gedwonlaod ben naaar de site gegaan van mn camera. Ewa bij de installatatieprocedure zegt tie apparaat is niet digitaal ondertekent, ewa ik kan m wel laten onderteken met zo een programma maarrrr dan heb ik een gewone XP nodig, mijne is soort illegaal, cd is gewoon gekopieerd dus dan lukt t niet. andere mogelijkheden om mijn apparaat merk Medion digtaal te late ondertekenen heb ik dus niet.
Sorry ik weet eigenlijk niet hoe je dan verder moet gaan. Maar zie je de camera niet in het rijtje staan van A: C: D: etc.
Nee, want het is nog niet geinstaleerd bij mn laatse stap lukt het niet omdat t stuurprogramma niet digitaal is ondertekent. ik kan t wel laten ondertekenen zeg maar dat tie het dan wel gaat doen, maar daarvoor heb je een originele versie nodig van XP en die heb kniet. PECHHH heb ik dan hahah
Welk programma heb je dan nodig? Misschien kun je kijken of je het programma via Limewire binnen kunt halen.
WitteWijk
16-01-2006, 13:32
dit is de link waar dat programma op staat het is de bovenste:
https://www.microsoft.com/downloads/Browse.aspx?DisplayLang=nl&nr=20&productId=E29E0F75-7A99-458D-9AB2-97C1503C52BD&sortCriteria=date
he,
heb je dit ook geprobeerd.
je moet de camera niet aansluiten aan je computer effe de vorige drivers Uninstal. en dan weer effe naar de site gaan voor die drivers en insalleren. en als je dan een melding krijgt van Hardware-Installatie moet je Toch Doorgaan doen. en dan als alles klaar is moet je gewoon de camera erin doen en dan vind je computer nieuwe hardware en dan krijg je een scherm dat je moet installeren en dan gewooon op volgende drukken en dan zoek die vanzelf de drivers die je ervoor heb geinsalleerd.
Ik hoop dat het lukt.:goedzo:
mohamed_escobar
16-01-2006, 13:45
Hoe Weet Ik Welke Videokaart In Me Computer Zit??
Graag Antwoord Terug:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.