Sunshine_h
10-05-2006, 12:36
Nou vanochtend deed die pc waar internet het nog wel via de router deed het ook niet meer. Dus ik heb die pc gewoon weer direct verbonden met de hoofdkabel, echt vaag. Dus ja nu doen beiden pc's het hemaal niet meer via de router.
ps: ik heb geen andere router. Maar als ik een andere router uitprobeer, moet ik die dan eerst weer installeren op de pc?
lMlaestro
10-05-2006, 12:49
Nou vanochtend deed die pc waar internet het nog wel via de router deed het ook niet meer. Dus ik heb die pc gewoon weer direct verbonden met de hoofdkabel, echt vaag. Dus ja nu doen beiden pc's het hemaal niet meer via de router.
ps: ik heb geen andere router. Maar als ik een andere router uitprobeer, moet ik die dan eerst weer installeren op de pc?
je hebt hem waarschijnlijk niet goed ingesteld. wanneer ik straks in de avond thuis ben laat ik je wel zien welke instellingen je moet nemen.
tot straks
WitteWijk
10-05-2006, 12:58
Probeer eens dit.
De Resetknopje ongeveer 15 seconden inhouden. en dan kijken of het werkt.
heb jij Casema kabel of gewoon ADSL want als je Casema Kabel moet je misschien MAC Adres Clonnen dat is hier in zeeland ook zo maar probeer het eens.
of misschien dat je DHCP uit staat dat houd in dat de router automatiche ip adressen geeft
Sunshine_h
10-05-2006, 13:36
Probeer eens dit.
De Resetknopje ongeveer 15 seconden inhouden. en dan kijken of het werkt.
heb jij Casema kabel of gewoon ADSL want als je Casema Kabel moet je misschien MAC Adres Clonnen dat is hier in zeeland ook zo maar probeer het eens.
of misschien dat je DHCP uit staat dat houd in dat de router automatiche ip adressen geeft
We hebben casema kabel. En weet je wat raar is mijn pc werkt soms via de router zeg maar een hele dag en de volgende ochtend niet meer ( dit heb ik al 3 keer gehad) en die andere pc heeft sinds die dag dat internet opeens wegviel niet meer gedaan (ook nadat ik een nieuwe hoofdkabel heb gekocht niet meer)
ps: moet ik op de resetknop drukken van de modem of de router?
Sunshine_h
10-05-2006, 13:38
je hebt hem waarschijnlijk niet goed ingesteld. wanneer ik straks in de avond thuis ben laat ik je wel zien welke instellingen je moet nemen.
tot straks
Oke is goed bedankt...ik ben vanavond ook gewoon online
Sunshine_h
10-05-2006, 13:58
volgens mij heb ik wat ergs gedaan
Ik heb namelijk systeemherstel gedaan en nu zie il al mijn mappen niet meer
WitteWijk
10-05-2006, 13:58
We hebben casema kabel. En weet je wat raar is mijn pc werkt soms via de router zeg maar een hele dag en de volgende ochtend niet meer ( dit heb ik al 3 keer gehad) en die andere pc heeft sinds die dag dat internet opeens wegviel niet meer gedaan (ook nadat ik een nieuwe hoofdkabel heb gekocht niet meer)
ps: moet ik op de resetknop drukken van de modem of de router?
Probeer ze eens allebei.
he ligt het ook niet aan casema zelf?
Sunshine_h
10-05-2006, 14:05
Probeer ze eens allebei.
he ligt het ook niet aan casema zelf?
IK denk eigenlijk neit dat het aan casema ligt, want ben nu ook op internet maar via de hoofdkabel en niet via de router en dat werkt wel gewoon
Ik heb net trouwens via programma's >bureauaccesoires > systeemwerkset . systeemherstel gedaan en nu is mijn documenten leeg echt erg
kan ik dat terug draaien??
WitteWijk
10-05-2006, 14:22
IK denk eigenlijk neit dat het aan casema ligt, want ben nu ook op internet maar via de hoofdkabel en niet via de router en dat werkt wel gewoon
Ik heb net trouwens via programma's >bureauaccesoires > systeemwerkset . systeemherstel gedaan en nu is mijn documenten leeg echt erg
kan ik dat terug draaien??
Misschien naar een herstelpunt van gisteren gaan.
Sunshine_h
10-05-2006, 14:26
Misschien naar een herstelpunt van gisteren gaan.
Weet je hoe ik dat kan doen?
WitteWijk
10-05-2006, 14:49
Weet je hoe ik dat kan doen?
Start>>Programma's>>Bureau-accessoires>>Systeemwerkset>>Systeemherstel.
kies dan voor Een eerdere status van deze computer herstellen. klik op volgende.
Druk dan op Dindsdag 9 mei. en druk 2 maal op volgende
Sunshine_h
10-05-2006, 14:56
kies dan voor Een eerdere status van deze computer herstellen. klik op volgende.
bedankt..ik ga het uitproberen
Sunshine_h
10-05-2006, 15:04
Het is gelukt heel erg bedankt :)
ouarda_ouardana
10-05-2006, 15:06
Arlikoem asalaam,
he als je op deze computer staat en dan rechtermuis beheren drukt en dan naar apparaatbeheer gaat zie je dan gele vraagtekens??
Nee broeder als ik apparaatbeheer open, krijg ik een leeg venster te zien wat vreemd is...
Want normaliter zou ik nog andere mappen te zien moeten krijgen.
Btw sorry voor deze late reactie ik kon deze topic niet meer vinden
WitteWijk
10-05-2006, 15:06
Het is gelukt heel erg bedankt :)
Prima:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.