GloriousBastard
29-03-2012, 20:08
Het is opgelost ikheb windows opnieuw geinstalleerd maaar nu heb ik geen internet
er staat dat hij geen geinstaleerde netwerkkaarten ka nvinden jeh hoofdpijnDrivers installeren van je moederboard grafische kaart etc etc.
SuleymanB
29-03-2012, 21:45
Drivers installeren van je moederboard grafische kaart etc etc.
sry nu in t nederlandshahah sorry broer ben slecht met die computers dinges.. mischien moet ik erbij vermelden dat ik zo een netwerkkaart in me broer ze pc heb gestopt en mijn internetkabel via zijn pc in de mijne gaat maar op me playstation doet die internet het gwn
Technisch
31-03-2012, 18:10
sry nu in t nederlandshahah sorry broer ben slecht met die computers dinges.. mischien moet ik erbij vermelden dat ik zo een netwerkkaart in me broer ze pc heb gestopt en mijn internetkabel via zijn pc in de mijne gaat maar op me playstation doet die internet het gwn
Is het al opgelost?
Groetjes,
SuleymanB
31-03-2012, 21:21
yep heb eeen betere windows xp cd die gelijk alles goed instaleert enzo thnxx
Shop_and_Shine
01-04-2012, 13:02
Salaam Aleykoum,
Ik heb een probleem. Ik heb pas geleden Ad-aware en Microsoft Security Essentials gedownload. Heel dom, want ik had AVG er nog op staan.ik weet dat je om problemen vraagt als je twee virusscanners op je pc hebt staan dus ik wilde AVG verwijderen, maar dit lukte niet. Nu doet mijn internet raar en valt mijn laptop steeds uit. Als ik iets opzoek via google en ik klik op een hit, word ik doorgelinkt naar andere rare sites. Mijn virusscanner MSE geeft aan dat er 17 virussen gevonden zijn, spy- en malware, maar ik kan deze niet verwijderen. Ook kan ik het internet niet mer op, behalve in de veilige modus. Ik heb systeem herstel geprobeerd, maar ik heb geen herstelpunten.
Help help help!
Tsjoepitha
01-04-2012, 13:32
Salaam,
Ik heb sinds kort geen geluid meer op mijn computer en ik heb geen idee hoe het komt.
Normaal staat rechtsonder een symbool van het geluid, maar dat staat er niet meer
Er staat nu een heel andere symbool, ik heb geen idee wat het is.
Zo ziet het symbool eruit. (het gele)
http://i40.tinypic.com/11iiw49.jpg
En zo ziet de programma eruit als ik het heb geopend.
http://i39.tinypic.com/15fruk1.jpg
Ik zou graag willen weten hoe ik het geluid er weer terug op kan krijgen.
De merk van mijn computer is compaq.
Technisch
01-04-2012, 15:57
Salaam Aleykoum,
Ik heb een probleem. Ik heb pas geleden Ad-aware en Microsoft Security Essentials gedownload. Heel dom, want ik had AVG er nog op staan.ik weet dat je om problemen vraagt als je twee virusscanners op je pc hebt staan dus ik wilde AVG verwijderen, maar dit lukte niet. Nu doet mijn internet raar en valt mijn laptop steeds uit. Als ik iets opzoek via google en ik klik op een hit, word ik doorgelinkt naar andere rare sites. Mijn virusscanner MSE geeft aan dat er 17 virussen gevonden zijn, spy- en malware, maar ik kan deze niet verwijderen. Ook kan ik het internet niet mer op, behalve in de veilige modus. Ik heb systeem herstel geprobeerd, maar ik heb geen herstelpunten.
Help help help!
Heb je via veilige modus, netwerkmogelijkheden? Kun je via veilige modus, AVG verwijderen?
Hou me op de hoogte..
Daarna zal ik je er door heen sleuren :D
Groetjes,
Technisch
01-04-2012, 15:59
Salaam,
Ik heb sinds kort geen geluid meer op mijn computer en ik heb geen idee hoe het komt.
Normaal staat rechtsonder een symbool van het geluid, maar dat staat er niet meer
Er staat nu een heel andere symbool, ik heb geen idee wat het is.
Zo ziet het symbool eruit. (het gele)
http://i40.tinypic.com/11iiw49.jpg
En zo ziet de programma eruit als ik het heb geopend.
http://i39.tinypic.com/15fruk1.jpg
Ik zou graag willen weten hoe ik het geluid er weer terug op kan krijgen.
De merk van mijn computer is compaq.
Je kunt gebruik maken van een systeemherstel. Dat zal waarschijnlijk uiteindelijk een positieve resultaat met zich mee brengen.
Info systeemherstel:
Systeemherstel stelt u in staat om de systeembestanden van uw computer te herstellen in de staat waarin deze op een eerder tijdstip zijn opgeslagen. U kunt op deze manier systeemwijzigingen ongedaan maken, zonder dat dit van invloed is op uw persoonlijke bestanden, zoals e‑mailberichten, documenten of foto's.
Veel succes!
Groetjes,
Shop_and_Shine
01-04-2012, 16:24
Heb je via veilige modus, netwerkmogelijkheden? Kun je via veilige modus, AVG verwijderen?
Hou me op de hoogte..
Daarna zal ik je er door heen sleuren :D
Groetjes,
Salaam Aleykoum,
Inderdaad, als ik ingelogd ben in veilige modus met netwerkmogelijkheden, heb ik wel internet. En AVG heb ik kunnen verwijderen. (Yay!)
Oke, en nu?
Technisch
01-04-2012, 19:10
Salaam Aleykoum,
Inderdaad, als ik ingelogd ben in veilige modus met netwerkmogelijkheden, heb ik wel internet. En AVG heb ik kunnen verwijderen. (Yay!)
Oke, en nu?
Zie PM..
Groetjes,
sallaam moeilikom
heb opeens geen geluid meer op me pc , windows xp ?
bij hardware kan ik niks vinden
marocieboy
02-04-2012, 20:44
sallaam moeilikom
Aleikum salaam,
volg eens de tips vanuit de link in mijn o.t. van de geluidstopic.
Succes
Aleikum salaam,
volg eens de tips vanuit de link in mijn o.t. van de geluidstopic.
Succes
er staat geen gele vraagteken achter audio -
WitteWijk
03-04-2012, 00:11
sallaam moeilikom
Ae3likoem salaam,
Probeer eens een systeemherstel te doen naar een datum toen die het wel deed.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.