Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
Gairrrrr.
03-01-2012, 22:18
Hey
Mijn internet is opeens wat trager geworden, ik weet niet waar het aan ligt?
Ik heb windows 7 en ik had internet explorer 7 maar heb inmiddels 9 gedownload.
Ik heb antivirus Microsoft Security Essentials maar ik heb het idee dat ie niet echt werkt..
Ik zat te denken om een antivirus te kopen, Norton misschien (Ik weet niet welke ik moet hebben).
Kunnen jullie mij misschien helpen?
Gairrrrr.
03-01-2012, 22:26
nador_mocrolady
04-01-2012, 14:06
Asalaam Alikum,
Dat zou moeten werken, minst u over wireless internet beschikt natuurlijk. Dus niet de functie op uw mobiel maar het internet zelf via router hebt geconfigureerd, etc.
M3aSalaam.
Wa alaikoem salaam,
Wat bedoel je precies broeder? Snap het niet zo goed. :o
Hey
Ik heb antivirus Microsoft Security Essentials maar ik heb het idee dat ie niet echt werkt..
Ik zat te denken om een antivirus te kopen, Norton misschien (Ik weet niet welke ik moet hebben).
Salaam Alikum,
Morgen insja`Allah een reactie op uw vraag. Koopt geen virusscanners, ze zijn nergens goed voor. Essentials is voldoende.
M3asalaam.
Wa alaikoem salaam,
Wat bedoel je precies broeder? Snap het niet zo goed. :o
Wa Alikum Asalaam,
Ik bedoel; U kunt natuurlijk gebruik maken van het wireless internet zolang u daarover beschikt. Uw telefoon zal instaat zijn verbinding te maken met de wifi, zolang er een beschikbaar is.
M3aSalaam.
partysquad12
05-01-2012, 17:25
Hey
ik denk dat je veel programa´s heb gedownload klopt dat,zowel moet je een paar verwijderen.
Salaam alaykum,
Heb een probleem met mijn laptop, de laptop vertoont een rare scherm met groenachtige kleur, en herhalende teksten.
Als ik laptop aan doe, krijg ik rare kleur op de achtergrond, heel wazig met allemaal puntjes. Wat is hiermee aan de hand ? En kan ik dit laten maken? of een nieuwe laptop kopen.
Arabische_Meid
06-01-2012, 13:03
Wa Alikum Asalaam.
Het downloaden van SIMS 2/3 kan maar vergt een aantal stappen. Heeft u verstand van torrents? Ik ken helaas geen directe download link. Mocht u de torrent manier van downloaden willen doornemen dan probeer ik u insja`Allah te helpen.
M3aSalaam.
Salam aleikoum,
Wat is een torent precies? En kan het schade aanbrengen aan je PC ?
Gairrrrr.
06-01-2012, 21:29
ik denk dat je veel programa´s heb gedownload klopt dat,zowel moet je een paar verwijderen.
Nee ik heb niet veel programma's op mijn laptop staan..
Gairrrrr.
06-01-2012, 21:33
Salaam Alikum,
Morgen insja`Allah een reactie op uw vraag. Koopt geen virusscanners, ze zijn nergens goed voor. Essentials is voldoende.
M3asalaam.
Ik heb mijn laptop helemaal laten uitscannen en er is niks gevonden qua virussen. Ik maak mijn laptop schoon met CCleaner en ik defragmenteer mijn schijven ook gewoon. Maar alsnog is mijn laptop de laatste 2 weken trager geworden, voornamelijk internet.
marocieboy
07-01-2012, 16:23
Ik heb mijn laptop helemaal laten uitscannen en er is niks gevonden qua virussen. Ik maak mijn laptop schoon met CCleaner en ik defragmenteer mijn schijven ook gewoon. Maar alsnog is mijn laptop de laatste 2 weken trager geworden, voornamelijk internet.
Salaam aleikum,
Alleen een anti-virus programma gebruiken is niet voldoende, daarnaast heb je anti-spyware programma's nodig. In ieder geval Spywareblaster, malwarebytes anti-malware en spybot S & D.
Koop nooit een antivirus programma o.i.d. is nergens voor nodig. Er zijn voldoende goede gratis alternatieven zoals ik net op noemde. Deze kun je gratis downloaden vanuit mijn topic (volg de link in mijn o.t.)
Mocht je nog een opmerking/vraag hebben dan mag je deze ook gerust via pm stellen.
Kijk ook of je alle Windows updates binnen hebt die belangrijk zijn, daarnaast kun je ook een 2e browser gebruiken, Mozilla Firefox is een goede.
Succes!
marocieboy
07-01-2012, 16:28
Salam aleikoum,
Wat is een torent precies? En kan het schade aanbrengen aan je PC ?
Aleikum salaam,
nee, hoor. Over het algemeen kan dat zeker geen schade aanbrengen. Hier uitleg over hoe torrents werken en wat het is:
http://www.duken.nl/utorrent-handleiding/
en daarnaast heb je dit programmaatje nodig om de torrent(s) binnen te halen:
http://www.utorrent.com/intl/nl/
Succes
marocieboy
07-01-2012, 16:32
Nee ik heb niet veel programma's op mijn laptop staan..
Dan nog zou dat geen probleem moet zijn, maar opstartitems die onnodig zijn die kunnen je pc wel vertragen. Gebruik CCleaner om onnodige opstartitems uit te schakelen. Dit versneld je pc.
marocieboy
07-01-2012, 16:34
Salaam alaykum,
Heb een probleem met mijn laptop, de laptop vertoont een rare scherm met groenachtige kleur, en herhalende teksten.
Als ik laptop aan doe, krijg ik rare kleur op de achtergrond, heel wazig met allemaal puntjes. Wat is hiermee aan de hand ? En kan ik dit laten maken? of een nieuwe laptop kopen.
Aleikum salaam,
heel lastig om precieus nu te zeggen wat er aan de hand is. Het kan zijn dat je jouw video driver opnieuw moet installeren. Check ook op je Windows up to date is.
Succes
nador_mocrolady
07-01-2012, 20:06
Wa Alikum Asalaam,
Ik bedoel; U kunt natuurlijk gebruik maken van het wireless internet zolang u daarover beschikt. Uw telefoon zal instaat zijn verbinding te maken met de wifi, zolang er een beschikbaar is.
M3aSalaam.
Wa alaikoem salaam,
Wireless internet is toch gewoon internet? Thuis heb ik wel internet, maar op mijn telefoon krijg ik geen verbinding via wifi. En dat vind ik raar. Misschien omdat ik mijn internet niet draadloos heb geinstalleerd?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.