Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
BaasbovenBaas
24-09-2011, 19:12
Hoe kan ik er voor zorgen dat mensen niet mijn IP adres kunnen zien?
Door gebruik te maken van bijv. een proxy. Je kan dit zelf handmatig instellen of gebruik maken van software.
Proxy software die alles automatisch voor je doen:
Hotspot Shield
Ultrasurf
Tor
etc.
Dat alles daarna wat trager gaat is normaal (internet).
Eventjes googlen.[/B]
BaasbovenBaas
24-09-2011, 19:17
Een vraagje: ik maak via mijn laptop gebruik van draadloze internetverbinding, maar nu lukt het niet meer. Ik krijg steeds dat ik geen internettoegang heb als ik op een netwerk klik. Wie kan mij helpen??
Check je instellingen. Waarschijnlijk typ je een verkeerd wachtwoord in. Als het je niet lukt dan zou ik de router eventjes resetten (reset knop voor een wat langere tijd inhouden). Daarna kun je een connectie maken zonder wachtwoord. Je MOET wel het wachtwoord daarna weer opnieuw instellen via het router menu. WPA2/WPA Beveiliging gebruiken.
Wat is mijn router adres?
Start ---> Uitvoeren/Zoekbalk typ je in: CMD en druk je op enter.
In het zwarte dos scherm typ je in: IPCONFIG en druk je op enter.
Het adres van je router is het ip adres dat achter GATEWAY staat. Bijv. 192.168.1.1
Typ dit adres in je browser en druk op enter. Bijv. http://192.168.1.1
Voer het standaard wachtwoord in van je router. Bijv. user/user admin/admin/ admin/leeg tele2/draadloos etc. (check je handleiding)
Hoe kan ik er voor zorgen dat mensen niet mijn IP adres kunnen zien?
Ik heb een programma voor je waar mee je makelijk ip kunt weizigen.
Alleen je internet gaat behoorlijk traag.
Dus...
arif_inoe
24-09-2011, 22:57
@ BaasBovenBaas: dank je wel voor je reactie maar sorry ben vergeten bij te vermelden dat ik geen internet thuis heb, ik gebruik gewoon van de buren. Dus ik hoef dan ook geen code in te voeren. Ik had elke dag verbinding maar denk dat mijn broertje ergens op heeft gedrukt ofzo dat ik geen verbinding meer krijg.Hoop dat het duidelijker is.
BaasbovenBaas
24-09-2011, 23:33
@ BaasBovenBaas: dank je wel voor je reactie maar sorry ben vergeten bij te vermelden dat ik geen internet thuis heb, ik gebruik gewoon van de buren. Dus ik hoef dan ook geen code in te voeren. Ik had elke dag verbinding maar denk dat mijn broertje ergens op heeft gedrukt ofzo dat ik geen verbinding meer krijg.Hoop dat het duidelijker is.
Het kan best zijn dat je buren erachter zijn gekomen en er 1 of andere beveiliging op hebben gezet (mac adres controle?).
Wat je eventjes kan doen is de instellingen voor het draadloos netwerk wissen. Probeer het ook eens met je telefoon??
Win vista/7:
Netwerkcentrum openen ->> Draadloze netwerken beheren. Hier wissen en weer even connecten.
arif_inoe
25-09-2011, 00:26
Het kan best zijn dat je buren erachter zijn gekomen en er 1 of andere beveiliging op hebben gezet (mac adres controle?).
Wat je eventjes kan doen is de instellingen voor het draadloos netwerk wissen. Probeer het ook eens met je telefoon??
Win vista/7:
Netwerkcentrum openen ->> Draadloze netwerken beheren. Hier wissen en weer even connecten.Nee denk niet dat ze het hebben beveiligd want ik had 3 netwerken waarop ik internet kon pakken. Maar ze doen het nu alledrie niet meer opeens.Heb geprobeerd wat je net schreef, maar helaas werkt het niet.Heb het ook even met iphone geprobeerd maar krijgt netwerken niet te pakken, geeft aan dat ie netwerk niet gevonden heeft.
elzoghbi
25-09-2011, 17:37
Volgens mij ben ik en beetje moeiilijk aan het doen, maar het lukt nog steeds niet. Ik heb gewoon een simpele brandprogramma nodig die klein van formaat is. Bovenstaand heeft op één of andere manier een conflict met mijn AVG.:moe::maf2:
BaasbovenBaas
25-09-2011, 17:45
Volgens mij ben ik en beetje moeiilijk aan het doen, maar het lukt nog steeds niet. Ik heb gewoon een simpele brandprogramma nodig die klein van formaat is. Bovenstaand heeft op één of andere manier een conflict met mijn AVG.:moe::maf2:
Nogmaals: Download cheetah dvd burner, deze doet het 100%.
Ik heb het programma voor je geupload. Key/registratie sleutel zit in het text bestandje:
http://www.speedyshare.com/files/30470434/cheetah.rar
elzoghbi
25-09-2011, 18:52
Tnx ik ga het ff proberen
fatimapower
26-09-2011, 21:19
salamwaikom,
Ik wil een laptop aanschaffen. Wie weet welke merk het beste is en wat voor programma's de laptop moet bevatten en hoeveel mb en geheugen ensow.
alvast bedankt voor je hulp.
wa salamwaleikom.
BaasbovenBaas
26-09-2011, 21:27
salamwaikom,
Ik wil een laptop aanschaffen. Wie weet welke merk het beste is en wat voor programma's de laptop moet bevatten en hoeveel mb en geheugen ensow.
alvast bedankt voor je hulp.
wa salamwaleikom.
Budget? Wat wil je ermee gaan doen?
monsieur_a
27-09-2011, 21:11
Salaam,
Kan iemand mij hier vertellen hoe ik windows 7 moet activeren zonder een key. Iemand heeft hier ooit een tooltje ofzo geplaatst en toen ging die melding opeens weg.
Bedankt
marocieboy
27-09-2011, 21:27
Salaam,
Kan iemand mij hier vertellen hoe ik windows 7 moet activeren zonder een key. Iemand heeft hier ooit een tooltje ofzo geplaatst en toen ging die melding opeens weg.
Bedankt
Aleikum salaam,
download en brand het daarna op schijf:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3953181&page=8
Succes
p.s: Bij een Windows herinstallatie verlies je al je bestanden, programma's en persoonlijke instellingen. Maak dus eerste een back-up van wat je wil bewaren.
fatimapower
27-09-2011, 23:24
Budget? Wat wil je ermee gaan doen?
mhhh, voor school gebruiken ensow. Ongeveer 500 tot 600 euro.
BaasbovenBaas
27-09-2011, 23:26
mhhh, voor school gebruiken ensow. Ongeveer 500 tot 600 euro.
http://www.bol.com/nl/l/computer/notebooks-hp-vanaf-4096-mb-euro-500-euro-750/N/4770+1283+1285+4294864582+5161+4290978364+5260+737 3+8330/index.html
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.