lMlaestro
04-05-2006, 13:38
']Heey Jabir_A
kan het zijn dat mijn probleem opgelost word, als ik mijn windows xp cd in mijn computer doe..
dat die dan automatisch terug gaat?? :o
Dat zei een jongen van op mijn stage :maf2:
Mr je weet die belgen zijn niet egt te vertrOuwen :haha:
nee dat is niet nodig. Heeft er iemand onlangs aan je pc gezeten waardoor de geluidskaart misschien beetje los zit?? Dat probleem ben ik wel vaker tegengekomen.
Klik es ff (http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=18676037&postcount=1310) Wat staat er bij jou bi jnummertje 4 ..:)?
eeuhm sorry hoor maar welk nummertje 4? heb dat tooltje wel gedownload. het enigste wat ik weet is dat er dit op mijn geluidskaart staat: asus CGAEX ?
:)
mijn msn wilt niet opstarten.
beslama R.
zafira03
04-05-2006, 21:35
sallaam,:)
ik heb een probleem met mijn pc. als ik hem wil opstarten. dan krijg ik na een paar minuten vieze plaatjes op mijn scherm. en nog een vraag als ik muziek wil branden op cd , lukt dat niet bij het meeste liedjes staat er is een fout opgetreden. vroeger lukte het me altijd. ik downlaod muziek van kazaa,
heb je voor mij een andere site waar ik gratis muziek kan downloaden.
sorry voor al die vragen :o . ik hoop dat je me kan helpen. alvast heeeeeel veeeeeeel dank:goedzo:
sallaam,:)
ik heb een probleem met mijn pc. als ik hem wil opstarten. dan krijg ik na een paar minuten vieze plaatjes op mijn scherm. en nog een vraag als ik muziek wil branden op cd , lukt dat niet bij het meeste liedjes staat er is een fout opgetreden. vroeger lukte het me altijd. ik downlaod muziek van kazaa,
heb je voor mij een andere site waar ik gratis muziek kan downloaden.
sorry voor al die vragen :o . ik hoop dat je me kan helpen. alvast heeeeeel veeeeeeel dank:goedzo:
Voor die reclame doe ff wat hier staat KLIK :D (http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=18743632&postcount=1348)
Dat je brander niet zo goed meer download. kan komen omdat je brander niet zo fit is al vroeger.
En iets dat ik beter vind als kazaa is Limewire. hier te Downloaden (http://www.limewire.com/LimeWireWinBoth)
Sucses ! :o
mijn msn wilt niet opstarten.
beslama R.
Al geprobeerd msn opnieuw te starten ? krijg je een foutmelding of start ie zomaar niet ? Wat gebeurt er precies :o
Al geprobeerd msn opnieuw te starten ? krijg je een foutmelding of start ie zomaar niet ? Wat gebeurt er precies :o
krijg een melding "probleem oplossen". weet niet wat dat betekent.
beslama R.
krijg een melding "probleem oplossen". weet niet wat dat betekent.
beslama R.
Oke dus je krijgt msn wel opgetart..:hihi: Alleen kun je niet inloggen ? Is dit altijd zo geweest of pas vandaag ?Staat er ook een soort foutocde of zo ?
geeft aan "problemen met verbinding oplossen van msn messenger"
beslama R.
geeft aan "problemen met verbinding oplossen van msn messenger"
beslama R.
Jah maar meestal staat er ook een soort code bij jou niet dan ?:o
Jah maar meestal staat er ook een soort code bij jou niet dan ?:o
80048820, heeft dat een betekenis?
beslama R.
lMlaestro
05-05-2006, 10:04
80048820, heeft dat een betekenis?
beslama R.
Hallo R,
zie www.msn-problems.com voor jouw oplossing
Succes
Hallo R,
zie www.msn-problems.com voor jouw oplossing
Succes
lukt me niet. snap er niets van. wacht wel op mijn broer.
beslama R.
choekran bezaf ja gouya
noha_tanger
05-05-2006, 10:50
salaam, ik zou graag weeten wat coockies zijn en als ik ze uit kan wissen
dat het geen probleem zal zijn.
en voor wat bestaan ze eigenlijk begrijp niet in deze dingen
nog chokran voor de moeite jabir
WitteWijk
05-05-2006, 12:39
salaam, ik zou graag weeten wat coockies zijn en als ik ze uit kan wissen
dat het geen probleem zal zijn.
en voor wat bestaan ze eigenlijk begrijp niet in deze dingen
nog chokran voor de moeite jabir
Arlikeom salaam,
Wat zijn Cookies??
Cookies zijn kleine tekstbestandjes die op de locale schijf van de computer kunnen worden geplaatst als met de webbrowser een webpagina op het internet wordt bezocht.
De cookie kan informatie bevatten over de persoonlijke instellingen specifiek voor die website (bijvoorbeeld taal voorkeur) maar ook inloggegevens indien de website is afgeschermd met een wachtwoord. Deze informatie wordt door de webpagina bij een volgende bezoek uitgelezen.
Cookies bevatten ook de informatie hoelang het op de computer bewaard mag worden.
Cookies zijn controversieel omdat ze vaak ongevraagd op de computer gezet worden zonder het eerst te vragen. cookies worden ook misbruikt voor marketing doeleinden.
en hoe je kunt verwijderen moet je effe op deze site gaan maar als je cookies uitschakeld kan het zijn dat sommige website niet werken:goedzo:
http://www.microsoft.com/windows/ie_intl/nl/using/howto/privacy/config.mspx#EDD
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.