Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
Soulaf__20
06-06-2011, 00:23
ewa saffie ben je gek ofzo?
we zijn toch allemaal moslims, dan gaan we toch geen virussen naar elkaar sturen? nee we willen er juist van af:hihi:
gewoon downloaden, helpt het niet? dan stuur je je laptop gewoon terug naar china waar die thuis hoort:D
ik maakte ook maar geintje, ik zit de inhouds opgaven te bekijken. ik vind het juist super aardig dat jullie elkaar allemaal zo goed helpen.
ik ben een leek, ik heb hier echt veel aan :love:
BaasbovenBaas
06-06-2011, 00:23
vraag 1: deze laptop waar ik nu op zit is gaar denk ik. als ik mijn beeldscherm beetje beweeg dan flikkert het. als ik hem iets schuiner of rechter zet (goeie positie zoeken) dan flikkert het niet meer.
waar ligt het aan, wat betekent het en wat kan ik er tegen doen?
vraag 2: ik heb een paar anti virus scanners, hoe kan ik die er af gooien? is rechter muis knop op icoontje klikken en verwijderen genoeg? ik wil namelijk nieuwe anti virus scanner downloaden.
jullie zouden me er echt mee helpen :o
Antwoord 1:
Zie je dat het licht van je beeldscherm telkens uitvalt of komen er ook zwarte lijnen erdoorheen? Het kan zijn dat de connector/aansluiting wat los zit (beeldscherm). Heb je nog garantie? zoja, terugsturen zodat ze dit kunnen maken. Zoniet, dan kun je dit zelf doen of laten door bij de computerwinkel.
Antwoord 2:
Nee, je verwijderd op die manier alleen de snelkoppeling haha.
Start -> Configuratiescherm -> Programmas/en onderdelen
Daar kun je alle software verwijderen die je wilt.
alhoceimia_20
06-06-2011, 00:26
ik maakte ook maar geintje, ik zit de inhouds opgaven te bekijken. ik vind het juist super aardig dat jullie elkaar allemaal zo goed helpen.
ik ben een leek, ik heb hier echt veel aan :love:
klik hier maar op schatje: http://tinyurl.com/3bf4395
BaasbovenBaas
06-06-2011, 00:27
vraag 2: ik heb een paar anti virus scanners, hoe kan ik die er af gooien? is rechter muis knop op icoontje klikken en verwijderen genoeg? ik wil namelijk nieuwe anti virus scanner downloaden.
jullie zouden me er echt mee helpen :o[/quote]
Antivirus:
Bitdefender internet security 2011 (one of the best!):
64bit:
http://www.filesonic.com/file/505502091/BitDefender_IS_2011_14.0.29.354_x64.rar
32bit:
http://www.filesonic.com/file/505502101/BitDefender_IS_2011_14.0.29.354_x86.rar
Patch/activator (Programma jaren geldig):
http://dl.dropbox.com/u/15324127/BD2011-TR.v3.1.BOX%21_%5BRH%5D.rar
Readme lezen voor instructies!
Soulaf__20
06-06-2011, 00:29
Antwoord 1:
Zie je dat het licht van je beeldscherm telkens uitvalt of komen er ook zwarte lijnen erdoorheen? Het kan zijn dat de connector/aansluiting wat los zit (beeldscherm). Heb je nog garantie? zoja, terugsturen zodat ze dit kunnen maken. Zoniet, dan kun je dit zelf doen of laten door bij de computerwinkel.
Antwoord 2:
Nee, je verwijderd op die manier alleen de snelkoppeling haha.
Start -> Configuratiescherm -> Programmas/en onderdelen
Daar kun je alle software verwijderen die je wilt.
het flikkert in de zin dat het minder dan 1 sex zwart word en idd zwarte lijn er door heen. ik heb geen garantie meer, ik denk dat ik wel iemand ken die het kan fixen tegen betaling. dankjewel. ik hoopte dat dat het was. ik kan het niet aan dat nog een lappie zal crashen. laatst is me andere laptop gecrashed en het brak mijn hart:traan1:
tsjah, ik zei toch ik ben een leek:hihi:
super bedankt!!!:goedzo: moge allah jullie belonen voor je hulp:hadj:
Soulaf__20
06-06-2011, 00:30
is avast of zo geen goede anti virus dan? doe wilde ik downloaden:confused:
Soulaf__20
06-06-2011, 00:34
op wat voor manieren kun je je computer allemaal beveiligen?
alhoceimia_20
06-06-2011, 00:34
ik zeg toch de heele tijd, dit is een goede anti vuris: http://tinyurl.com/3bf4395
:maf:
BaasbovenBaas
06-06-2011, 00:43
Download bitdefender internet security 2011. Zie mijn vorige bericht dan zie je de link. Dit is 1 van de beste AV's.
Kies 32bit als je een 32bit besturingssysteem hebt en kies 64bit als je een 64bits systeem hebt.
Hoe kan ik dit controleren?
Start -> Rechtsklik op COMPUTER -> EIGENSCHAPPEN
In het midden van de pagina "Type besturingssysteem: 32bit of 64bit".
BaasbovenBaas
06-06-2011, 00:44
op wat voor manieren kun je je computer allemaal beveiligen?
Bitdefender Internet Security 2011 + Realtime anti-spyware programma (spysweeper).
Dit is wat ik heb. Er komt echt niets binnen bij mij (virussen).:D
BaasbovenBaas
06-06-2011, 00:48
ik zeg toch de heele tijd, dit is een goede anti vuris: http://tinyurl.com/3bf4395
:maf:
Haha, je moet een topic maken bij onzinhoekje of zo met wat onzin tekst over nieuwe software bla bla. Daar komen veel mensen op af.:hihi:
Soulaf__20
06-06-2011, 00:49
Bitdefender Internet Security 2011 + Realtime anti-spyware programma (spysweeper).
Dit is wat ik heb. Er komt echt niets binnen bij mij (virussen).:D
zijn dat 2 AV's? wat is het verschil? of moet je ze in combi gebruiken.
ik heb 32bit, is 64 beter trouwens?
waarom staat er in de inhouds opgaven geen handleiding voor bij het kopen van een nieuwe pc, waar je op moet letten enzo:o
BaasbovenBaas
06-06-2011, 00:55
zijn dat 2 AV's? wat is het verschil? of moet je ze in combi gebruiken.
ik heb 32bit, is 64 beter trouwens?
waarom staat er in de inhouds opgaven geen handleiding voor bij het kopen van een nieuwe pc, waar je op moet letten enzo:o
als je 32bit hebt dan moet je het bij 32bit houden. Dus de 32bit versie downloaden begrepen?:D
Een handleiding krijg je meestal bij de laptop. Dus om die info die jij vraagt in de handleiding te zetten dan moet je de laptop eerst kopen voordat je het kan lezen. haha en dat schiet niet op. Je kunt naar veel technische dingetjes kijken maar over het algemeen kijk je naar de processor, geheugen ram (hoe meer hoe beter), harde schijf ruimte, aansluitingen, dvd brander?/bluray?, accuduur, garantie voorwaarden en natuurlijk ervaringen op het internet van andere mensen die de laptop hebben, want daar kun je ook veel info uit halen en slechte laptops dus vermijden.
Soulaf__20
06-06-2011, 01:10
als je 32bit hebt dan moet je het bij 32bit houden. Dus de 32bit versie downloaden begrepen?:D
Een handleiding krijg je meestal bij de laptop. Dus om die info die jij vraagt in de handleiding te zetten dan moet je de laptop eerst kopen voordat je het kan lezen. haha en dat schiet niet op. Je kunt naar veel technische dingetjes kijken maar over het algemeen kijk je naar de processor, geheugen ram (hoe meer hoe beter), harde schijf ruimte, aansluitingen, dvd brander?/bluray?, accuduur, garantie voorwaarden en natuurlijk ervaringen op het internet van andere mensen die de laptop hebben, want daar kun je ook veel info uit halen en slechte laptops dus vermijden.
ja zo'n handleiding bedoelen om slechte aankopen te vermeiden. niet over hoe de laptop zelf werkt eens je het aangeschaft hebt.
en ja ik begrijpt het. thnx again!
BaasbovenBaas
06-06-2011, 01:28
ja zo'n handleiding bedoelen om slechte aankopen te vermeiden. niet over hoe de laptop zelf werkt eens je het aangeschaft hebt.
en ja ik begrijpt het. thnx again!
:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.