Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
Soulaf__20
06-06-2011, 00:23
ewa saffie ben je gek ofzo?
we zijn toch allemaal moslims, dan gaan we toch geen virussen naar elkaar sturen? nee we willen er juist van af:hihi:
gewoon downloaden, helpt het niet? dan stuur je je laptop gewoon terug naar china waar die thuis hoort:D
ik maakte ook maar geintje, ik zit de inhouds opgaven te bekijken. ik vind het juist super aardig dat jullie elkaar allemaal zo goed helpen.
ik ben een leek, ik heb hier echt veel aan :love:
BaasbovenBaas
06-06-2011, 00:23
vraag 1: deze laptop waar ik nu op zit is gaar denk ik. als ik mijn beeldscherm beetje beweeg dan flikkert het. als ik hem iets schuiner of rechter zet (goeie positie zoeken) dan flikkert het niet meer.
waar ligt het aan, wat betekent het en wat kan ik er tegen doen?
vraag 2: ik heb een paar anti virus scanners, hoe kan ik die er af gooien? is rechter muis knop op icoontje klikken en verwijderen genoeg? ik wil namelijk nieuwe anti virus scanner downloaden.
jullie zouden me er echt mee helpen :o
Antwoord 1:
Zie je dat het licht van je beeldscherm telkens uitvalt of komen er ook zwarte lijnen erdoorheen? Het kan zijn dat de connector/aansluiting wat los zit (beeldscherm). Heb je nog garantie? zoja, terugsturen zodat ze dit kunnen maken. Zoniet, dan kun je dit zelf doen of laten door bij de computerwinkel.
Antwoord 2:
Nee, je verwijderd op die manier alleen de snelkoppeling haha.
Start -> Configuratiescherm -> Programmas/en onderdelen
Daar kun je alle software verwijderen die je wilt.
alhoceimia_20
06-06-2011, 00:26
ik maakte ook maar geintje, ik zit de inhouds opgaven te bekijken. ik vind het juist super aardig dat jullie elkaar allemaal zo goed helpen.
ik ben een leek, ik heb hier echt veel aan :love:
klik hier maar op schatje: http://tinyurl.com/3bf4395
BaasbovenBaas
06-06-2011, 00:27