midargirl_1
03-05-2006, 14:23
ok ik heb geen zin om al die duizend blz door te lezen :hihi:
maar me pc tript vandaag een beetje...me toestenbord geeft niet de tekens dat ie hoort te geven, wat hier aan te doen???:jammer:
lMlaestro
03-05-2006, 14:34
ok ik heb geen zin om al die duizend blz door te lezen :hihi:
maar me pc tript vandaag een beetje...me toestenbord geeft niet de tekens dat ie hoort te geven, wat hier aan te doen???:jammer:
De toetsenbord taal op Engels zetten ipv Nederlands
Ahum, dan had ik ook nog een vraagje:o;
Ik heb een tijdje geleden een nieuwe computer aangeschaft, maar met een best vreemd toetsenbord. De tekens zitten niet allemaal op de plekken waar ze thuishoren. Bijv. op de toets waar je gewoonlijk een streepje krijgt, komt er bij mij een schuine streep te staan als ik erop druk. Zo is het bij veel toetsen, dat ze 'verkeerd' staan en tis echt irritant als ik er mee moet werken.
Nog suggesties?
sahar553
03-05-2006, 17:47
Last van een trage pc die je graag het raam uit wil flikkeren?? :auw:
Last van irritante foutmeldingen??
Last van Popups die je niet bepaald graag samen met je ouders ziet?? :eek:
Last van andere Computer problemen?? :boos:
Stel hier je vraag en dan zullen we proberen je probleem zo snel mogelijk te verhelpen.
Gegroet,
Windoos & lMlaestro & Jabir_A & WitteWijk & Pleeborstel
ik word gek van mij pc.
ik heb pas internet, ongeveer 2 maanden. sinds ik internet heb is ie trager geworden, en kreeg steeds van reclama´s. ouw jah ik heb ook virus in mijn pc..
ik zal je heel dankbaar zijn als je me kan helpen :(
thnx
sahar553
03-05-2006, 17:52
De toetsenbord taal op Engels zetten ipv Nederlands
hoe do eje dat dan? :confused:
_..Siham.._
03-05-2006, 20:16
Is het word zelf ? Of jou bestand die gesloten is ? Als je nou een kopie maakt van jou word bestand en hem ergens anders op je pc plakt en vandaar open maakt komt je er dan wel in ?
Nou moet je horen ( of lezen :p) mn neef kwam langs en kheb em Word laten zien, dat k niej kan schryven. En toen begon ie te lachen.. en ik zo van: Waarom lacht ie :maf: Hij had de muis gezet op een nieuwe blaadje.. En toen zei die van lees! En weet je wat er op stond? ER stond dat de licens afgelopen is .. Hij zei dat hij dit nog nooit heeft gezien.. Weird!
Majah toen zei hij k geef je een link en dan kan je daar Word downloaden, en hij is net als de Word die k had, maar dan een beetje anders..
Puha, wat een verhaal!
Sorry voor het ongemak Jabir_A! :o
[Ik kom hier nog wel eens langs:p Heb geeeeeen zin om hem te bellen :o]
Thallaw !
Nou moet je horen ( of lezen :p) mn neef kwam langs en kheb em Word laten zien, dat k niej kan schryven. En toen begon ie te lachen.. en ik zo van: Waarom lacht ie :maf: Hij had de muis gezet op een nieuwe blaadje.. En toen zei die van lees! En weet je wat er op stond? ER stond dat de licens afgelopen is .. Hij zei dat hij dit nog nooit heeft gezien.. Weird!
Majah toen zei hij k geef je een link en dan kan je daar Word downloaden, en hij is net als de Word die k had, maar dan een beetje anders..
Puha, wat een verhaal!
Sorry voor het ongemak Jabir_A! :o
[Ik kom hier nog wel eens langs:p Heb geeeeeen zin om hem te bellen :o]
Thallaw !
Geeft niks...:haha:
Heren,
Hoe is het met jullie.... zoow hey ben hier lang niet geweest.:traan1:
Jah gaat wel goed prima dankje...hoe is het met jou :D
ik word gek van mij pc.
ik heb pas internet, ongeveer 2 maanden. sinds ik internet heb is ie trager geworden, en kreeg steeds van reclama´s. ouw jah ik heb ook virus in mijn pc..
ik zal je heel dankbaar zijn als je me kan helpen :(
thnx
Scan je pc es met Hitmanpro Hier te downloaden (http://members.home.nl/mloman/hitmanpro242*****)
Het is gratis en duurt wel ff een tijdje voordat ie je hele pc heeft gescand. Maar hij is het moeite waard.
Vervolgens om ervoor te zorgen dat je die vervelende reclame die teleksn opduikt tegen te houden raad ik je aan om google toolbar te downloaden dat is Hier (http://www.google.com/tools/firefox/toolbar/FT2/intl/nl/)te vinden. fftjes instaleren en klaar is kees.:o
Sucses ! Jabir_A :D
salaam
ik heb ook een vraagje. mijn pc is geformateerd geweest en heb totaal geen geluid meer. en de pc zegt: geen geluidskaart geinstaleerd. ik weet dat ik de driver moet instaleren maar weet niet de welke en hoe dat moet enzo. dus help please. dank u :)
Pleeborstel
04-05-2006, 00:58
salaam
ik heb ook een vraagje. mijn pc is geformateerd geweest en heb totaal geen geluid meer. en de pc zegt: geen geluidskaart geinstaleerd. ik weet dat ik de driver moet instaleren maar weet niet de welke en hoe dat moet enzo. dus help please. dank u :)
Welk merk pc heb je?
salaam
Klik es ff (http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=18676037&postcount=1310) Wat staat er bij jou bi jnummertje 4 ..:)?
_Lady_widjan_
04-05-2006, 12:50
Heey Jabir_A
kan het zijn dat mijn probleem opgelost word, als ik mijn windows xp cd in mijn computer doe..
dat die dan automatisch terug gaat?? :o
Dat zei een jongen van op mijn stage :maf2:
Mr je weet die belgen zijn niet egt te vertrOuwen :haha:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.