WitteWijk
18-05-2011, 10:33
Wie kan mij aub helpen :jammer:
Ik startte net mijn laptop en ik zie dat alles verwijderd is al mijn bestanden zijn verwijderd alsof alles is geformateerd terwijl ik niks heb gedaan. Ik keek nog naar prullenbak en zag een document van mij en die heb ik ook terug gezet maar als ik nu kijk naar mijn documenten zie ik helemaal niks alleen map microsoft :jammer:
Ik had er zoveel belangrijke documenten en die zijn nu allemaal weg :(
Ga eens naar deze computer en dan c: schijf. En dan document settings en dan je gebruikersnaam. En als het goed is staan hier nog je gegevens.
mevrouwjtje__
18-05-2011, 21:32
Ik ben net pas thuis en ik start me laptop en ik zie ineens dat al mijn bestanden weer terug zijn?
heeel vreemd maar ligt dit aan een virus ofzo?
salaa,
Heb ook een vraagje heb net een stapel cd gekocht om te branden n u voor de 3e keer (dacht dat het aan de cds lag) elke keer als ik wil branden dan gaat het zodra ze bij bv nummer 2 zijn dan spugt hij de cd uit en geeft aan als foutmelding cd niet goed of nummers niet goed lijkt me sterk heb dit eerder gedaan dus snap het niet iemand die me kan helpen
Probeer eens te branden op een lagere brandsnelheid. Misschien een schoonmaak cd kopen, mocht het een ouwe cd-brander zijn? Of brandt eens met een ander merk cd. Zo kan je zien of het aan de cd's ligt.
Agadir200
18-05-2011, 23:32
Je moet sowieso een windows xp cd hebben....
Windows xp zit toch op die oude computer?
kan dat niet verplaats worden naar nieuwe computer?
in dit geval laptops.
WitteWijk
18-05-2011, 23:37
Windows xp zit toch op die oude computer?
kan dat niet verplaats worden naar nieuwe computer?
in dit geval laptops.
Nee dat gaat niet werken helaas.
Hallo, ook ik heb een vraagje.. en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Het gaat over het geluid op mijn laptop. Als ik iets op youtube wil af laten spelen of op een andere site, dan doet mijn geluid het niet. Maar, wanneer ik mijn al gedownloade muziek op mijn computer afspeel dan doet ie het wel gewoon. Ook de Athan doet het gewoon, en ik hoor het MSN-geluidje ook gewoon.. maar op die sites doet mijn geluid het niet.
Weet er iemand missschieen wat er aan de hand kan zijn!?
Alvast bedankt! :sjans:
Check op deze website of je daarmee je probleem kan verhelpen: http://www.google.com/support/youtube/bin/answer.py?answer=58132&query=no+sound&topic=&type=
besma100
19-05-2011, 10:03
En met welke site is dat bjvoorbeeld?
www.Tvfun.ma Daar kijk ik mijn favoriete series op terug:hihi:
HETONDERZOEK
19-05-2011, 20:30
Salaam!
Ik heb net een film gedownload uit de movietopic. De film bestond uit twee rar- bestanden. Uitpakken lukte maar tot op zkere hoogte, kreeg steeds een foutmelding. Ik heb de twee rar- bestanden dus weggegooit, maar er staat nog zo'n filmpictogram ( je weet wel, normaal druk je daarop en dan begint de film) , die beschadigt is. Ik kan die niet verwijderen: foutmelding is dat het al ergens anders geopend is???
Salaam!
Ik heb net een film gedownload uit de movietopic. De film bestond uit twee rar- bestanden. Uitpakken lukte maar tot op zkere hoogte, kreeg steeds een foutmelding. Ik heb de twee rar- bestanden dus weggegooit, maar er staat nog zo'n filmpictogram ( je weet wel, normaal druk je daarop en dan begint de film) , die beschadigt is. Ik kan die niet verwijderen: foutmelding is dat het al ergens anders geopend is???
Ik heb dat ook wel eens. Dan start ik opnieuw op of probeer het later opnieuw en dan is deze meestal wel verwijderd of je verwijderd 'm nog een keer. Heb je dat geprobeerd?:o
Wie kan mij aub helpen :jammer:
Ik startte net mijn laptop en ik zie dat alles verwijderd is al mijn bestanden zijn verwijderd alsof alles is geformateerd terwijl ik niks heb gedaan. Ik keek nog naar prullenbak en zag een document van mij en die heb ik ook terug gezet maar als ik nu kijk naar mijn documenten zie ik helemaal niks alleen map microsoft :jammer:
Ik had er zoveel belangrijke documenten en die zijn nu allemaal weg :(
Probeer systeemherstel!
OemAjoub
19-05-2011, 22:53
salaam 3alaikom,
ik had zelf een topic geopend maar ik d8 ik probeer het hier ook wel even. Mijn pc die loopt elke keer vast...heel raar en weet niet waardoor het komt. Ik heb de avast virusprotector en ik heb die malware gedoe ook al geinstalleerd en alle geinfecteerde bestanden zijn allemaal verwijderd en toch heb ik dit probleem. Hoe kan dit??
WitteWijk
19-05-2011, 23:00
salaam 3alaikom,
ik had zelf een topic geopend maar ik d8 ik probeer het hier ook wel even. Mijn pc die loopt elke keer vast...heel raar en weet niet waardoor het komt. Ik heb de avast virusprotector en ik heb die malware gedoe ook al geinstalleerd en alle geinfecteerde bestanden zijn allemaal verwijderd en toch heb ik dit probleem. Hoe kan dit??
A3likoem salaam,
Heb je windows vista?
Heb je malwarebtyes en ccleaner gebruikt?
OemAjoub
19-05-2011, 23:07
A3likoem salaam,
Heb je windows vista?
Heb je malwarebtyes en ccleaner gebruikt?
ja allebei en heb windows xp
WitteWijk
19-05-2011, 23:20
ja allebei en heb windows xp
En kan je vertellen wanneer die vast loopt? En kan je nog wat doen als die vast is gelopen?
Loopt die opeens vast of als je wat opent? En sinds wanneer heb je dit probleem?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.