Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
_Maghrabi_
30-04-2006, 22:54
Jah dat geeft ie wel aan. maar wat heb jij zelf gedaan met je pc ? Een verandering ? Software erbij geinstaleerd?
Ik heb zelf niets geinstalleerd,dus ik zou het je niet kunnen zeggen,waarschijnlijk
zal het 1 van me broertjes zijn geweest die wat heeft proberen te installeren
Ik heb zelf niets geinstalleerd,dus ik zou het je niet kunnen zeggen,waarschijnlijk
zal het 1 van me broertjes zijn geweest die wat heeft proberen te installeren
Als je nou je pc opstart he. Direkt bij het opstarten druk je dan F8 dan kom je bij een menu van windows XP en daar kies je veilige modus. KOm je dan wel in je windows ? Kan je dat uitproberen nu..?
_Maghrabi_
30-04-2006, 22:58
Als je nou je pc opstart he. Direkt bij het opstarten druk je dan F8 dan kom je bij een menu van windows XP en daar kies je veilige modus. KOm je dan wel in je windows ? Kan je dat uitproberen nu..?
ik zit nu op een andere pc,maar opstarten met veilge modus heb ik ook al geprobeerd,en die andere opties helpen ook niets.Ik blijf maar terugkomen op die
blauwe scherm.
lMlaestro
30-04-2006, 23:07
ik zit nu op een andere pc,maar opstarten met veilge modus heb ik ook al geprobeerd,en die andere opties helpen ook niets.Ik blijf maar terugkomen op die
blauwe scherm.
In dat geva; moet je je Windows XP repareren/herinstalleren. Wat hij dan doet is niet heel je harde schijf wissen of iets dergelijks maar gewoon alle benodigde Windows XP bestanden opnieuw installeren. Een uitgebreide beschrijving met foto's van hoe je dat doet vind je op:
http://www.windowsreinstall.com/winxphome/installxpcdrepair/indexfullpage.htm
Succes jongen!
Zal ie wel nodig hebben :hihi:
WitteWijk
01-05-2006, 14:10
Ik heb ook een probleem met me pc.Iedere keer als ik hem aandoe krijg ik een blauwe scherm,waar in die aangeeft dat er een fout is gevonden en ter bescherming van de computer niet verder kan gaan.
Help me!!
he,
zou je misschien de exacte foutcode kunnen opschrijven?
misschien dat je een foto kunt maken van de blauwe scherm
noraberkania
01-05-2006, 14:11
Ik hoop dat jullie mijn vragen ook kunnen beantwoorden. Ik heb een keer gebrukk gemaakt van hulp op afstand via msn. Is het dan mogelijk dat diegene daarna nog in mijn gegevens zeg maar, in mijn pc kan komen. Ik heb namelijk het vermoeden dat dit zo is. Dus is dit mogelijk of kan het helemaal niet? En wat als iemand je IP adres heeft, kan het dan?
http://x2.putfile.com/2/3108334933.gif
lMlaestro
01-05-2006, 14:37
http://x2.putfile.com/2/3108334933.gif
:confused:
WitteWijk
01-05-2006, 14:49
Ik hoop dat jullie mijn vragen ook kunnen beantwoorden. Ik heb een keer gebrukk gemaakt van hulp op afstand via msn. Is het dan mogelijk dat diegene daarna nog in mijn gegevens zeg maar, in mijn pc kan komen. Ik heb namelijk het vermoeden dat dit zo is. Dus is dit mogelijk of kan het helemaal niet? En wat als iemand je IP adres heeft, kan het dan?
Nou waarschijnlijk kan je geen bestanden kopieren en naar je eigen computer plakken wat ik zou doen is gewooon hulp op afstand uit zetten.
dat doe je als volgd
sta op deze computer en dan eigenschappen verbinding van buitenaf.
en dan moet je de Hulp op afstand mag vanaf deze computer gerbuikt worden afvinken en druk op Ok
_Maghrabi_
01-05-2006, 21:38
he,
zou je misschien de exacte foutcode kunnen opschrijven?
misschien dat je een foto kunt maken van de blauwe scherm
Ik kom die computer niet in dus dat word lastig om een foto te maken,maar ik zal morgen kijken of ik een foutcode kan vinden en zodat ik hem hier kan plaatsen.Mocht het niet lukken,dan bedank ik jullie voor de moeite :goedzo:
Pleeborstel
01-05-2006, 22:16
Ik kom die computer niet in dus dat word lastig om een foto te maken,maar ik zal morgen kijken of ik een foutcode kan vinden en zodat ik hem hier kan plaatsen.Mocht het niet lukken,dan bedank ik jullie voor de moeite :goedzo:
Ik weet wel wat je bedoelt denk ik. Dat blauwe scherm is zeker voorzien van de tekst dat Windows is afgesloten om verdere beschadiging te voorkomen?
Ik heb dat scherm ook gehad.
Dat duidt vrijwel altijd op een hardwareprobleem. Vaak is er dan iets aan de hand met de harde schijf, maar dat hoeft in jouw geval niet zo te zijn. Ik heb wel dat vermoeden.
_..Siham.._
02-05-2006, 11:25
Boys / Guys.. PLease Help Me!
Ik heb een probleem. Het zit zoo. Ik zat gister op Word te schryven , want ik moest een opdracht schryven. Maar opeens kon ik niej meer schryven, het blijkt dat Word gesloten is :S
Nou mijn vraag is: Hoe kan ik Word weer open maken? Want er stond op dat deze bestand niet kan worden gewijzigd, doordat het gesloten is. Snik snik...
Ik snap niet waarom hij opeens gesloten is.. !
Alvast bedankt!
Boys / Guys.. PLease Help Me!
Ik heb een probleem. Het zit zoo. Ik zat gister op Word te schryven , want ik moest een opdracht schryven. Maar opeens kon ik niej meer schryven, het blijkt dat Word gesloten is :S
Nou mijn vraag is: Hoe kan ik Word weer open maken? Want er stond op dat deze bestand niet kan worden gewijzigd, doordat het gesloten is. Snik snik...
Ik snap niet waarom hij opeens gesloten is.. !
Alvast bedankt!
Is het word zelf ? Of jou bestand die gesloten is ? Als je nou een kopie maakt van jou word bestand en hem ergens anders op je pc plakt en vandaar open maakt komt je er dan wel in ?
Glimlachje
02-05-2006, 14:54
Salaam oe aleikoem,
Helaas heb ik weer problemen met mijn pc....
Mijn beeldresolutie staat op 4 bits en kan het niet veranderen.Wat moet ik doen?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.