Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
lieve_meiske
12-01-2006, 17:26
Ik zou die printer niet laten maken want een reparatie is 9 van de 10 keer duurder dan een nieuwe te kopen.
Bij het kopen van een printer zou ik een laser printer kopen, want die zijn goedkoop in gebruik.
De aanschaf is wat duurder, maar je hoeft niet zo vaak nieuwe inkt te kopen
je had hier een site neergezet..mare die is off:(
www.trade-venture.com en dan contact. zou ik ff doen, mijn vader heeft een computer bedrijf, en mischien kan hij je helpen...
Ma3asalaam
lieve_meiske
12-01-2006, 17:38
tnx:goedzo:
lieve_meiske
12-01-2006, 17:40
is wel in het engels..de andere die k bedoelde was in het NL..
mare goed ..tog bedankt:goedzo:
is wel in het engels..de andere die k bedoelde was in het NL..
mare goed ..tog bedankt:goedzo:
Ja dat zou best is kloppen, maar anders kan je (deze site is ook van mijn vader)
via www.abdullah.be informatie opvragen, dit is een islamitische site die over computer programma's gaat, islamitische programma's die mijn vader heeft gemaakt. Via deze site kan je het ook vragen, wat er mis is..
Insha allah heb ik je zo geholpen..
Heb je nog vragen of kom je er alsnog niet uit en zou je zijn nummer willen weten, moet je mij maar een een pm sturen dan geef ik je zijn 06, gelieve het wel privé te houden dan..
Wa3alijkoem salaam
lieve_meiske
12-01-2006, 18:01
Ja dat zou best is kloppen, maar anders kan je (deze site is ook van mijn vader)
via www.abdullah.be informatie opvragen, dit is een islamitische site die over computer programma's gaat, islamitische programma's die mijn vader heeft gemaakt. Via deze site kan je het ook vragen, wat er mis is..
Insha allah heb ik je zo geholpen..
Heb je nog vragen of kom je er alsnog niet uit en zou je zijn nummer willen weten, moet je mij maar een een pm sturen dan geef ik je zijn 06, gelieve het wel privé te houden dan..
Wa3alijkoem salaam
oke dan..tnx voor alles:goedzo: ..
en als er iets is..laat ik je wel weten incha Allah:goedzo: enne tnx voor de moeite;)
nador_mocrolady
13-01-2006, 17:38
Salaam,
Ik heb ook een computerprobleem. Bij mij doet het msn al een week niet, ik heb spyware, maar ik weet niet hoe je het moet verwijderen.:( Ik heb Hitmanpro gedownload maar ik weet niet hoe het werkt, hij scant wel, maar ik weet dan niet hoe ik Spyware moet verwijderen, want het is in het engels beschreven.:rolleyes: Ik heb niet zo'n verstand van computers vandaar.
Wie o wie kan me hierbij helpen, mijn dank is groot. :)
Wasalaam, Nador_mocrolady
Salaam,
Ik heb ook een computerprobleem. Bij mij doet het msn al een week niet, ik heb spyware, maar ik weet niet hoe je het moet verwijderen.:( Ik heb Hitmanpro gedownload maar ik weet niet hoe het werkt, hij scant wel, maar ik weet dan niet hoe ik Spyware moet verwijderen, want het is in het engels beschreven.:rolleyes: Ik heb niet zo'n verstand van computers vandaar.
Hitmanpro vind ik zelf niet zo heel erg goed.
Probeer eens webroot spysweeper (ff google en je vind m meteen), die kun je gratis downloaden en 30 dagen gebruiken. Ik vind dat een van de beste spysweepers.
Heel erg gebruikersvriendelijk.
WitteWijk
13-01-2006, 19:45
Salaam,
Arlikoem salaam,
Nou als je die heb gedownloadf en gedraaid hoef je verder niks te doen want hij doet alles zelf en verijderen doet die ook he maar over die msn heb ik wel een vakker gehoord misschien dat je naar je tijd moet kijken als een paar pagina's terug ga zie je presies hoe het moet doen en een paar site voor andere mogelijkheden.
P.S webroot spysweeper zit ook in hitmapro dus Pace alles in 1 en volledig automatisch.
Abdel_Nice
13-01-2006, 22:35
é goeya witte wijk, kan je voor mij aan een gratis virusprogramma geraken, :D
WitteWijk
13-01-2006, 22:41
é goeya witte wijk, kan je voor mij aan een gratis virusprogramma geraken, :D
ewa,
Nou AVG Ant-virus is op zich goed en gratis. Klik op deze link http://free.grisoft.com/softw/70free/setup/avg71free_371a669*****en dowloaden en installleren en Updaten klaar.:goedzo: :banana:
Abdel_Nice
13-01-2006, 23:11
shokran voor jou hulp broeder :goedzo:
Allah ijaziek insha Allah :D
nador_mocrolady
13-01-2006, 23:11
Hitmanpro vind ik zelf niet zo heel erg goed.
Probeer eens webroot spysweeper (ff google en je vind m meteen), die kun je gratis downloaden en 30 dagen gebruiken. Ik vind dat een van de beste spysweepers.
Heel erg gebruikersvriendelijk.
Ik heb gekeken, maar er zijn zoveel linken waar je op kan klikken en downloaden, ik weet niet welke ik precies moet hebben. Kan je misschien de link hierop zetten AUB, zodat ik het gelijk kan downloaden, want ik durf niet zelf wat te downloaden en dingen in te vullen.
Alvast bedankt Wittewijk.
WitteWijk
13-01-2006, 23:17
Ik heb gekeken, maar er zijn zoveel linken waar je op kan klikken en downloaden, ik weet niet welke ik precies moet hebben. Kan je misschien de link hierop zetten AUB, zodat ik het gelijk kan downloaden, want ik durf niet zelf wat te downloaden en dingen in te vullen.
Alvast bedankt Wittewijk.
Hee ,
He neem deze link en dan mag je installeren en dan zelf ze gang laten gaan.http://members.home.nl/mloman/hitmanpro233*****:goedzo:
nador_mocrolady
13-01-2006, 23:22
Sorry ik bedoelde pace, neem me niet kwalijk hoor.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.