Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
SweetRose
12-02-2011, 22:21
Ik heb ook een vraagje. DUs niet echt een probleem eigenlijk :o
Graag zou ik al mijn foto's en bestanden op cd willen zetten omdat ik schrik heb dat mijn laptop één van deze dagen gaat crashen ofzo (doet nogal raar laatste dagen :moe: ).
Via welk programma kan ik dit het best doen?
Alles in een Winrar-bestand zetten is echt teveel!
:D
BARBARIAN
13-02-2011, 03:13
Graag zou ik al mijn foto's en bestanden op cd willen zetten omdat ik schrik heb dat mijn laptop één van deze dagen gaat crashen ofzo (doet nogal raar laatste dagen :moe: ).
USB stick misschien..?
marocieboy
13-02-2011, 13:03
Je kunt bijv. alles kopieren naar een usb stick. Ik weet niet hoe groot je foto en bestanden collectie is, maar afhankelijk daarvan een usb stick kopen (als je deze nog niet hebt). Heb je bijv. 4 GB aan bestanden koop dan op z'n minst een 4 GB usb stick of groter, 8 GB bijv.
Het voordeel van een usb stick is dat je er bestanden makkelijk op en af van kunt halen in tegenstelling tot een cd.
Succes
marocieboy
13-02-2011, 13:06
Mijn laptop doet raar. Het beeld vertoont soort van crashdinges. Dan loopt ie vast en dan kan ik mijn muis niet bewegen. En dat gebeurd als ik mijn computer eventjes verplaats.
Wat kan ik hieraan doen?
Krijg je rare kleurtjes op je scherm te zien? Krijg je een foutmelding te zien?
Zo ja, plaats dan even die foutmelding hier.
Je kunt bijv. alles kopieren naar een usb stick. Ik weet niet hoe groot je foto en bestanden collectie is, maar afhankelijk daarvan een usb stick kopen (als je deze nog niet hebt). Heb je bijv. 4 GB aan bestanden koop dan op z'n minst een 4 GB usb stick of groter, 8 GB bijv.
Het voordeel van een usb stick is dat je er bestanden makkelijk op en af van kunt halen in tegenstelling tot een cd.
Succes Ik zou een 8GB stick kopen. Die kosten nog maar 10-11 euri.
Je kunt met Windows ook gewoon data op een CD/DVD branden.
En ook is het mogelijk om bestanden gratis op een server op te slaan. Bij Dropbox (https://www.dropbox.com) mag je gratis 2 of 3GB stallen.
Bewaar je backups op een aparte plek zodat je niet alles tegelijk kunt verliezen. Ik ken iemand die een usb-backup in zijn laptoptas bewaarde en toen die werd verloren (of gestolen) was alles weg.
Mocropouwer
13-02-2011, 16:48
Mensen?
Hoe haal ik snelkoppeling van een foto af? :rolleyes:
Shorkan.
marocieboy
13-02-2011, 17:59
Ik zou een 8GB stick kopen. Die kosten nog maar 10-11 euri.
Je kunt met Windows ook gewoon data op een CD/DVD branden.
En ook is het mogelijk om bestanden gratis op een server op te slaan. Bij Dropbox (https://www.dropbox.com) mag je gratis 2 of 3GB stallen.
Bewaar je backups op een aparte plek zodat je niet alles tegelijk kunt verliezen. Ik ken iemand die een usb-backup in zijn laptoptas bewaarde en toen die werd verloren (of gestolen) was alles weg.
Waar koop jij je usb stick(s) Rongo voor die prijs? :D
Waar koop jij je usb stick(s) Rongo voor die prijs? :D Laatst eentje van 8GB gekocht bij Paradigit voor €9,99. Nu zijn ze €10,99. (http://www.paradigit.nl/PARADIGIT/product/ZPR_02OPS/05_MEMUSB/productdetails/80000602/A_Data_Geheugenstick_8GB_USB_2_0/AC906_8G_RBK/default.aspx)
Computerland 8GB (http://www.computerland.nl/ProductDetails.aspx?en=80001288) €9,00
Die van Paradigit lijkt mij een beter merk: adata. Daar heb ik ook een externe HD van.
Scarneck
15-02-2011, 22:36
Big problem guys:(
Mijn geluid is gewoon opeens weg, als ik een koptelefoon gebruik doet ie het prima maar zonder is er geen geluid, wie kan me hierbij helpen?
Alvast heel erg bedankt!
ladyslover
16-02-2011, 00:21
Big problem guys:(
Mijn geluid is gewoon opeens weg, als ik een koptelefoon gebruik doet ie het prima maar zonder is er geen geluid, wie kan me hierbij helpen?
Alvast heel erg bedankt!
installeer ff je geluidsdriver opnieuw dit zou het probleem moeten verhelpen;)
succes:goedzo:
Mocropouwer
18-02-2011, 15:25
Mensen?
Hoe haal ik snelkoppeling van een foto af? :rolleyes:
Shorkan.
??:nijn:
Scarneck
18-02-2011, 15:47
installeer ff je geluidsdriver opnieuw dit zou het probleem moeten verhelpen;)
succes:goedzo:
Duliefstejongen! ik ga het proberen danku x
Aichaladyx
18-02-2011, 15:49
this topic is genius..
Thanks!
Dina_lady
18-02-2011, 15:56
salam, heb een vreemd probleem op me laptop.
Eerst kon ik wel op het internet en toen kreeg ik bij het opstarten een scherm met dat de beveiliging niet helemaal goed is ofzo en toen heb ik iets bevestigd om uit te voeren en nu geen internet. Ik kan niet op het internet, maar wel op msn. Wie weet hoe ik dit kan oplossen en mijn internet weer terugkrijg??!!
Aichaladyx
18-02-2011, 16:16
salam, heb een vreemd probleem op me laptop.
Eerst kon ik wel op het internet en toen kreeg ik bij het opstarten een scherm met dat de beveiliging niet helemaal goed is ofzo en toen heb ik iets bevestigd om uit te voeren en nu geen internet. Ik kan niet op het internet, maar wel op msn. Wie weet hoe ik dit kan oplossen en mijn internet weer terugkrijg??!!
dat heb ik ook heel vaak.. ik ben geen ervare op het gebied van computers maar de enige manier hoe ik dat heb opgelost is systeemherstel.
Kan je misschien ook proberen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.