Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
lMlaestro
30-04-2006, 02:05
Ik heb een probleem en hoop echt dat 1 van jullie mij kan helpen. Het zit namelijk zo... k kan geen mensen meer uit m'n msn lijst blokkeren. K ben ook verplicht ze te accepteren als zij mij toevoegen want anders blijf k van die meldingen krijgen. Het is echt zo irritant... M'n lijst zit nu helemaal vol vreemde mensen..
K hoop echt dat jullie mij kunnen helpen...
Bij voorbaat dank!
Ben je zo mooi dan :hihi: En wat je moet proberen is om als je normaal met MSN Messenger online komt je even een keer met Windows Messenger (ergens te vinden in start menu) en ze daarmee te blokkeren/desnoods te verwijderen.
Good luck
Gatar_fel_matar
30-04-2006, 10:42
Volgens mij heb jij echt last ven een posttraumatische stress-stoornis :rolleyes:
Waarom zo snel op je teentjes getrapt :confused:
Damn, wat was ik een bitch gisteren :hihi: !
Maar je hebt gelijk; ik ben één en al stress.
Ik heb gisteren van 7 uur 's morgens tot 12 uur 's avonds aan mijn thesis (soort scriptie) gewerkt. Ik was een beetje oververmoeid en enorm prikkelbaar. En ja, in dat soort tijden komt de bitch in mij tot leven.
Mijn excuses, zowel aan jou als aan Jabir_A :)
Ik heb gisteren van 7 uur 's morgens tot 12 uur 's avonds aan mijn thesis (soort scriptie) gewerkt. Ik was een beetje oververmoeid en enorm prikkelbaar. En ja, in dat soort tijden komt de bitch in mij tot leven.
Excuses aanvaard....Ik had al besloten om toch niet in jou reactie in te gaan.:)
maryam_maroc
30-04-2006, 13:12
salaam alaykoem wa rahmatoe allah,
ik heb een groot computerprobleem, wie is hier een beetje deskundig in en wil mij helpen?? <<--- domme vraag
probleem is dat hij niet aan wil gaan, ik zit nu op ander mans computer maar als ik hem start gaat de comp niet aan, er gaan alleen een paar lichtjes aan, het beeldscherm doet het verder niet. en ook die ding waar je de cd's in stopt opent zich niet..
wat zou de oorzaak kunnen zijn en kan ik dit nog verhelpen??
please help me..
ma salama wa fi amaani allah
ik had hier ook al een andere topic over geopend:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=917700
m0crosoft
30-04-2006, 15:35
salam mo'alikoum
Ik zoek een goede virusscanner, wie kan mij daarbij helpen..wel eentje die natuurlijk gratis te downloaden is
wie o wie wilt mij helpen!
lMlaestro
30-04-2006, 17:57
salam mo'alikoum
Ik zoek een goede virusscanner, wie kan mij daarbij helpen..wel eentje die natuurlijk gratis te downloaden is
wie o wie wilt mij helpen!
hallo mocrosoft,
zie de volgende website:
http://www.schoonepc.nl/optim/avgvirus.html
Succes!
lMlaestro
30-04-2006, 20:01
salaam alaykoem wa rahmatoe allah,
ik heb een groot computerprobleem, wie is hier een beetje deskundig in en wil mij helpen?? <<--- domme vraag
probleem is dat hij niet aan wil gaan, ik zit nu op ander mans computer maar als ik hem start gaat de comp niet aan, er gaan alleen een paar lichtjes aan, het beeldscherm doet het verder niet. en ook die ding waar je de cd's in stopt opent zich niet..
wat zou de oorzaak kunnen zijn en kan ik dit nog verhelpen??
please help me..
ma salama wa fi amaani allah
ik had hier ook al een andere topic over geopend:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=917700
Hallo Maryam,
Jouw probleem kan echt een veel dingen liggen, het komt in ieder geval doordat een onderdeel binnenin de pc min of meer is doorgebrand of niet goed vastzit. Het kan echt aan veel dingen liggen zoals het RAM geheugen, je videokaart, je voeding. Ik denk dus dat je het niet zelf kan oplossen en dus naar een PC zaak moet brengen die ook losse onderdelen verkoopt zodat ze hem binnen no-time voor je kunnen repareren.
Gegroet,
C
lMlaestro
30-04-2006, 20:03
Excuses aanvaard, ik heb al vaker gemerkt dat jullie meisjes/vrouwen echt met humeur schommelingen kampen, komt vast door de hormonen. Dus slik eens de pil wil je :rolleyes: :eek:
:hihi:
imaane911
30-04-2006, 20:14
lMlaestro
ik heb je een pm gestuurd!!
;)
ben benieuwd :banana:
Tangaouia84
30-04-2006, 20:36
Ben je zo mooi dan :hihi: En wat je moet proberen is om als je normaal met MSN Messenger online komt je even een keer met Windows Messenger (ergens te vinden in start menu) en ze daarmee te blokkeren/desnoods te verwijderen.
Good luck
Nee hoor... verre weg van dat ;)
K heb het geprobeerd via Windows Messenger maar 't is ni gelukt:jammer:
K heb ze wel kunnen verwijderen maarjah.. dat heeft weinig zin want ze blijven tegen me praten:hihi:
Weet je toevallig een andere manier om hiervan af te komen...?? Maar toch bedankt.
miss_yosraahhh
30-04-2006, 21:17
slechts 3 stappen :hihi:
Safiee jah gewoon ervaren IT'er he :cool:
Saffie geeen dank...Mocht er weer iets zijn je weet dit is het topic ;)
Jabir_A:D
:goedzo:
_Maghrabi_
30-04-2006, 22:44
Ik heb ook een probleem met me pc.Iedere keer als ik hem aandoe krijg ik een blauwe scherm,waar in die aangeeft dat er een fout is gevonden en ter bescherming van de computer niet verder kan gaan.
Help me!!
Ik heb ook een probleem met me pc.Iedere keer als ik hem aandoe krijg ik een blauwe scherm,waar in die aangeeft dat er een fout is gevonden en ter bescherming van de computer niet verder kan gaan.
Help me!!
Heb je toevallig hardware in je pc gestoken ? Is dit gewooon plottseling ?
_Maghrabi_
30-04-2006, 22:49
Heb je toevallig hardware in je pc gestoken ? Is dit gewooon plottseling ?
Jah, hij geeft aan dat er hardware/software is geinstalleerd,maar ik kom niet verder dan die blauwe scherm.dus ik kan ook niet zien wat er is geinstalleerd
Jah, hij geeft aan dat er hardware/software is geinstalleerd,maar ik kom niet verder dan die blauwe scherm.dus ik kan ook niet zien wat er is geinstalleerd
Jah dat geeft ie wel aan. maar wat heb jij zelf gedaan met je pc ? Een verandering ? Software erbij geinstaleerd?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.