Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
Mocropouwer
25-12-2010, 15:31
De kans is groot dat Google Chrome nog op je PC staat, maar dat je snelkoppeling is verwijderd.
Kijk eens in Start->Alle Programma's of hij er tussen staat.
Of in Start->Configuratiescherm->Software (of Programma's en Onderdelen).
Staat nergens:kweetnie:
_jedjis_n_arif_
25-12-2010, 15:51
wie heeft een productcode voor microsoft office 2010 ??
Just_Besb0esa
25-12-2010, 17:22
Heb je ook verstand van Iphone's?
BaasbovenBaas
25-12-2010, 18:36
zeg et eens
Heb je ook verstand van Iphone's?
Mocropouwer
25-12-2010, 20:23
Me zusje heeft iets gedaan, en wat weet ze zelf niet:moe:.
Dit krijg ik als ik het weer opnieuw download;
http://i55.tinypic.com/2d84dbc.jpg
:nijn:
Staat nergens:kweetnie: Misschien draait er iets van google in je geheugen waardoor de installatie wordt tegengehouden.
Als je Chrome installeert kun je beter niet kiezen voor uitvoeren, maar voor opslaan (op je buroblad).
Daarna zou ik in je opstartlijst alles uitvinken dat Google heet.
Opstartlijst: Start->Uitvoeren->msconfig (intypen).
In tabblad opstarten vind je de opstartlijst.
================================================== ===========
Daarna dubbelklikken op dat gedownloade bestand en installeren. Dat gedownloade bestand kan na de installatie worden verwijderd.
Liefdevol.
26-12-2010, 15:04
Ik heb net een nieuwe laptop en tot mijn verbazing is mijn laptop opeens onwijs traag en kan ik bijna niks meer doen. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Mocropouwer
26-12-2010, 17:11
Misschien draait er iets van google in je geheugen waardoor de installatie wordt tegengehouden.
Als je Chrome installeert kun je beter niet kiezen voor uitvoeren, maar voor opslaan (op je buroblad).
Daarna zou ik in je opstartlijst alles uitvinken dat Google heet.
Opstartlijst: Start->Uitvoeren->msconfig (intypen).
In tabblad opstarten vind je de opstartlijst.
================================================== ===========
Daarna dubbelklikken op dat gedownloade bestand en installeren. Dat gedownloade bestand kan na de installatie worden verwijderd.
Mag ik je voeten kussen? Het is namelijk gelukt:love::love::love:!!!!
Shokran broeder, shokran.
Salaam mensjes,
Wie kan mij helpen bij het volgende:
Ik had op mijn pc de AVG 9.0 en die was top. Maar aangezien mijn vader op mijn pc is gekomen, kwam er een link van de nieuwe AVG 2011 dat je die kon update gratis. Wat mijn vader dus dacht, is dat we die altijd mochten behouden maar dat was niet zo, want het was een proef editie voor 30 dagen.
Waar ik nou ontevreden over ben is dat ik die 2011 nu heb waar ik helemaal niets van stap, dat die over 30 dagen vervalt en dat ik dan geen AVG meer heb en dat ik graag mijn AVG 9.0 terug wil hebben.
Ik heb overal op internet gekeken naar een download link, maar ik kan nergens een site vinden waar ik dat kan doen.
Wie kan mij alsjeblieft helpen, groen is zeker gegarandeerd.
Staat nergens:kweetnie:
Omg, ben jij C..?
Zoja, hoe is het meissie lang niet gesproken shem!
Salaam mensjes,
Wie kan mij helpen bij het volgende:
Ik had op mijn pc de AVG 9.0 en die was top. Maar aangezien mijn vader op mijn pc is gekomen, kwam er een link van de nieuwe AVG 2011 dat je die kon update gratis. Wat mijn vader dus dacht, is dat we die altijd mochten behouden maar dat was niet zo, want het was een proef editie voor 30 dagen.
Waar ik nou ontevreden over ben is dat ik die 2011 nu heb waar ik helemaal niets van stap, dat die over 30 dagen vervalt en dat ik dan geen AVG meer heb en dat ik graag mijn AVG 9.0 terug wil hebben.
Ik heb overal op internet gekeken naar een download link, maar ik kan nergens een site vinden waar ik dat kan doen.
Wie kan mij alsjeblieft helpen, groen is zeker gegarandeerd.
Omg, ben jij C..?
Zoja, hoe is het meissie lang niet gesproken shem! Als je de gratis AVG gebruikt krijg je regelmatig een bericht om een upgrade te doen naar de betaal-versie. Dat bericht moet je altijd wegklikken: sommigen denken dat het een update is, maar het is een upgrade.
Het beste wat je kunt doen is AVG uitzetten en daarna volledig verwijderen in Start->Configuratiescherm->Software (of Programma's en onderdelen).
Daarna weer de gratis versie downen: http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/AVG+Anti-Virus+Free+anti-virus
(Lees de downloadinstructies op de site.)
==============================================
Je kunt i.p.v. AVG ook eens de gratis antivirus van Microsoft proberen. Die gebruikt minder geheugen dan AVG.
Microsoft Security Essentials (http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/Microsoft+Security+Essentials+anti-virus)
Als je de gratis AVG gebruikt krijg je regelmatig een bericht om een upgrade te doen naar de betaal-versie. Dat bericht moet je altijd wegklikken: sommigen denken dat het een update is, maar het is een upgrade.
Het beste wat je kunt doen is AVG uitzetten en daarna volledig verwijderen in Start->Configuratiescherm->Software (of Programma's en onderdelen).
Daarna weer de gratis versie downen: http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/AVG+Anti-Virus+Free+anti-virus
(Lees de downloadinstructies op de site.)
==============================================
Je kunt i.p.v. AVG ook eens de gratis antivirus van Microsoft proberen. Die gebruikt minder geheugen dan AVG.
Microsoft Security Essentials (http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/Microsoft+Security+Essentials+anti-virus)
Ja, klopt mijn vader dacht dus namelijk dat het een update was, en vooral toen er gratis stond denk ik:hihi:, maar sowieso shoukrane broeder, groen is al onderweg,
Maar ik zou graag de AVG 9.0 willen, geen AVG 2011 hoe kan ik die weer krijgen:confused:
marocieboy
27-12-2010, 20:05
Ja, klopt mijn vader dacht dus namelijk dat het een update was, en vooral toen er gratis stond denk ik:hihi:, maar sowieso shoukrane broeder, groen is al onderweg,
Maar ik zou graag de AVG 9.0 willen, geen AVG 2011 hoe kan ik die weer krijgen:confused:
Ik zou gewoon de meest recente versie van AVG kiezen, omdat die het beste is qua performance and updates, versie 11 is momenteel de meest recente.
Ruth_Westheimer
27-12-2010, 20:26
Inderdaad. De gratis AVG 11 (http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/AVG+Anti-Virus+Free+anti-virus) is het beste.
help!!! bij de meeste sites waar ik op klik krijg ik altijd de melding dat 'de bewerking is afgesloten'. wat kan ik hier aan doen wa shoukrane.
Mocropouwer
28-12-2010, 01:00
[FONT="Tahoma"]Omg, ben jij C..?
Zoja, hoe is het meissie lang niet gesproken shem!
Jaaaaa, ik ben C, wie ben jij ook al weer:o.
Goed El7amdoullilah, en met jou:o?
PM me, PM:likje:.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.