Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
islamforever
09-11-2010, 23:18
Mensen help me aub. Mn nichtje belde me dat er één of andere persoon op mijn hotmail/msn zit. Ik heb dus 2 hotmails allebei gehackt.. Hij/zij loopt rare dingen te zeggen en laat vieze plaatjes fotos zien .. La hawla wala quwatta illa billah!!
Help me aub.. Moge Allah jullie belonen hiervoor!!!
Fuck_Friends
12-11-2010, 08:33
Salaam ma3leikom iedereen,
ik heb een vraag voor jullie als het zo geval is.
Heb net bericht ontvangen over windows live space
zie hier :
Beste gebruiker van Windows Live Spaces,
Je ontvangt dit bericht om je eraan te herinneren dat er een verbeterd weblog beschikbaar is op WordPress.com en dat Windows Live Spaces in maart wordt opgeheven. Lees verder als je nog geen actie hebt ondernomen om de inhoud van je Space te behouden.
Vanaf 4 januari 2011 kun je geen wijzigingen meer aanbrengen in je weblog op Windows Live Spaces. Het is dan nog wel mogelijk om oude berichten te bekijken, inhoud te downloaden en op te slaan voor later of het weblog te verhuizen naar WordPress.com. We helpen je om het huidige weblog te verhuizen naar WordPress.com of om het te downloaden. Op 16 maart 2011 wordt je huidige Space opgeheven.
Bij de nieuwe release van Windows Live-services hebben we een aantal veranderingen en verbeteringen doorgevoerd voor onze producten. We hebben voor samenwerking gekozen zodat we gebruikers van Windows Live een geweldige weblogservice kunnen aanbieden. We beseffen dat deze veranderingen gevolgen voor je hebben. Met deze e-mail hopen we eventuele ongerustheid weg te nemen.
Waarom is dit nodig?
Onze gebruikers hebben gevraagd om nieuwe functies voor hun weblog, zoals een geïntegreerd systeem dat statistieken bijhoudt, de mogelijkheid om doorlopend concepten op te slaan en verbeterde antispamtechnologie. Om dit mogelijk te maken zijn we een samenwerkingsverband aangegaan met WordPress.com. Dit is een gratis service waarmee bloggen nog leuker wordt. Als je nu een weblog op Windows Live Spaces hebt, kun je snel weer aan de slag. We helpen je om het weblog te behouden dat je op Windows Live Spaces hebt opgebouwd.
Wat is de tijdlijn?
Vanaf 4 januari 2011 kun je geen wijzigingen meer aanbrengen in je weblog op Windows Live Spaces. Het is dan nog wel mogelijk om oude berichten te bekijken, inhoud te downloaden en op te slaan voor later of het weblog te verhuizen naar WordPress.com.
Op 16 maart 2011 wordt Windows Live Spaces opgeheven. Je weblog is dan niet meer toegankelijk en kan niet meer worden verhuisd.
Is er iemand die ook zo heeft ??
en ook is Wordpress.com veel beter ?
alvast bedankt
wa3leikom salaam
katje_lief
12-11-2010, 22:57
wie kan mij aub helpen met deze probleem, als ik op de rode kruisje bovenaan druk kan ik niks typen in word en niks verwijderen of wissen
http://i56.tinypic.com/dm90cj.jpg
MisSyySoussia
13-11-2010, 20:41
wie kan mij aub helpen met deze probleem, als ik op de rode kruisje bovenaan druk kan ik niks typen in word en niks verwijderen of wissen
http://i56.tinyp ic.com/dm90cj.jpg
Je kan pas verder als je office activeert, tot die tijd blijft hij vergrendeld zodat je niks kan typen of bewerken
imane12345
13-11-2010, 22:37
Je kunt je PC gewoon uitzetten hoor; ze staan onzichtbaar op je schijf en uitzetten verandert daar niets aan.
Misschien een apart topic aanmaken.
Ik kan je niet gedetailleerd helpen omdat ik al jaren geen Windows meer heb, maar er zijn waarschijnlijk wel mensen die ook Recuva hebben en die je stap voor stap kunnen helpen.
Als je foto's terughaalt kun je ze beter op een andere partitie zetten dan waar je ze gevonden hebt omdat ze anders andere verwijderde en onzichtbare bestanden kunnen overschrijven.
Zet ze niet op C:\, maar op een USB-stick of op D:\.
================================================== =================
"Handig is dat u bij het starten van het programma met de Recuva Wizard kunt zoeken op bepaalde typen bestanden, zoals afbeeldingen en foto's, muziek (mp3), video, documenten, archieven of gewoon alle bestanden. Ook kunt u aangeven waar u wilt zoeken (als u dat weet). Recuva kan van sommige bestanden een voorvertoning geven.
Sinds versie 1.30 is de optie toegevoegd om weggegooide mail uit Outlook Express en Windows Mail terug te vinden.
Als u te weinig zoekresultaten krijgt (en het verloren bestand niet vindt) kunt u ook Uitvoerig Scannen inschakelen bij de laatste stap van de Wizard. De scan duurt dan wel langer. Deze instelling kunt ook aanzetten onder Ga naar geavanceerde modus | Opties | Acties | Uitvoerige scan."
http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/Recuva+bestandsherstel
Probeer eerst in windows zelf te zoeken naar die foto's als je de naam nog ongeveer weet. Vind je nix? dan zou ik verschillende programma's gebruiken om te proberen om ze terug te hale:
Advanced Disk Recovery
PC Recovery's File Restore Professional
als je dan nog nix vind dan is het een slecht teken, te laat voor recovery.
Als je me pm't kan ik je eventueel verder helpen met deze programma's
Jullie zijn hartelijk bedankt! ik heb ze uiteindelijk teruggevonden, niet allemaal maar shoukran!!heb nu een ander probleempje:o
Als ik op de shift knop druk dan kan ik geen hoofdletters typen. Maar als ik op de shift druk krijg ik een hoofdletter X :maf: en soms verandert die plots op naar shift lock?? Weten jullie misschien hoe dit komt?
Alvast bedankt!
GloriousBastard
13-11-2010, 22:41
Jullie zijn hartelijk bedankt! ik heb ze uiteindelijk teruggevonden, niet allemaal maar shoukran!!heb nu een ander probleempje:o
Als ik op de shift knop druk dan kan ik geen hoofdletters typen. Maar als ik op de shift druk krijg ik een hoofdletter X :maf: en soms verandert die plots op naar shift lock?? Weten jullie misschien hoe dit komt?
Alvast bedankt!
Druk shift en ctrl tegelijk in.
SweetMee
14-11-2010, 13:24
Salaam Alaikoum
Mijn laptop heb ik gisteren terug gekregen, nadat ik hem naar een computer winkel heb gebracht, er zat namelijk een fout in het besturing systeem.
Nou gisteren deed mijn laptop het gelukkig weer normaal, vandaag heb ik ook gebruik gemaakt van die laptop en de batterij was leeg dus stopte ik de oplader erin. De oplader zelf doet het gewoon want dat lichtje brand. Maar er branden geen lichtjes op mijn laptop dat de oplader zijn werk doet.
Als ik op het knopje druk om te starten, lijkt het alsof hij wil starten maar na 5 seconden valt de laptop alweer uit
Het is trouwens een DELL laptop
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt
GloriousBastard
14-11-2010, 13:35
Salaam Alaikoum
Mijn laptop heb ik gisteren terug gekregen, nadat ik hem naar een computer winkel heb gebracht, er zat namelijk een fout in het besturing systeem.
Nou gisteren deed mijn laptop het gelukkig weer normaal, vandaag heb ik ook gebruik gemaakt van die laptop en de batterij was leeg dus stopte ik de oplader erin. De oplader zelf doet het gewoon want dat lichtje brand. Maar er branden geen lichtjes op mijn laptop dat de oplader zijn werk doet.
Als ik op het knopje druk om te starten, lijkt het alsof hij wil starten maar na 5 seconden valt de laptop alweer uit
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt Probeer andere stopcontacten in het huis,
ik heb dat niet elk stopcontact mijn mobiel oplaad dus maybe bij je laptop ook.
SweetMee
14-11-2010, 13:59
Probeer andere stopcontacten in het huis,
ik heb dat niet elk stopcontact mijn mobiel oplaad dus maybe bij je laptop ook.
Daar licht het niet aan,:(
Maar toch bedankt voor het reageren
Larache86
14-11-2010, 19:11
Salaam Alaikoum
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt
Euhmmm zou aan de batterij zelf kunnen liggen, haalt het is eruit.
Vervolgens doe je laptop is aan en verbind hem met de accu en kijken of die wel aan gaat....
SALAAM walaikom kan iemand me helpen ajb!!
Mijn stomme laptop doet raar, althans mijn beeld..
Het is net alsof je een videoband in een videorecorder stopt en deze video dan beschadigd is.. Alleen is er dit keer geen videoband en geen recorder..
Help djazakoem Allah ogairen!
BaasbovenBaas
14-11-2010, 20:54
Wat zie je precies op je laptop scherm? Blijft dit constant zo of is het tijdelijk?
SALAAM walaikom kan iemand me helpen ajb!!
Mijn stomme laptop doet raar, althans mijn beeld..
Het is net alsof je een videoband in een videorecorder stopt en deze video dan beschadigd is.. Alleen is er dit keer geen videoband en geen recorder..
Help djazakoem Allah ogairen!
Wat zie je precies op je laptop scherm? Blijft dit constant zo of is het tijdelijk?
Nee soms is het echt heel erg, en dan is het om de 2 sec. en ik heb ook wel eens gehad dat het een uurtje ofzo niet smeer deed .. Maar het komt gewoon de hele tijd terug..
Het beeld gaat gewoon stotteren om het zo maar te zeggen echt raar, net was het heel erg heb het eigenlijk nooit zo heftig mee gemaakt toen kon ik het beeld niet eens normaal meer zien. Maar nu is hij weer een beetje normaal geworden maar het blijft gewoon doorgaan.
marocieboy
16-11-2010, 20:39
Salaam aleikum,
beste broeders en zusters,
ik wens jullie allemaal een gezegend offerfeest! :)
marocieboy
16-11-2010, 20:45
Nee soms is het echt heel erg, en dan is het om de 2 sec. en ik heb ook wel eens gehad dat het een uurtje ofzo niet smeer deed .. Maar het komt gewoon de hele tijd terug..
Het beeld gaat gewoon stotteren om het zo maar te zeggen echt raar, net was het heel erg heb het eigenlijk nooit zo heftig mee gemaakt toen kon ik het beeld niet eens normaal meer zien. Maar nu is hij weer een beetje normaal geworden maar het blijft gewoon doorgaan.
Salaam,
het kan te maken hebben met het stuurprogramma van je videokaart van je pc. Ik raad je aan om de driver daarvan te herinstalleren.
Je kunt dit proberen automatisch te doen. (zie evt. de uitleg in de geluidstopic van mijn o.t als voorbeeld voor de video driver).
succes :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.