We horen het wel eh pompai, hoe kom je trouwens aan die nickname :hihi:
Jaa toggg :D als je me wil helpen dan :o
En wil je niet weten man :hihi:
Ze noemen me gewoon zoOo :maf2:
lMlaestro
29-04-2006, 17:10
salam
ik zit ook met een probleem
mn pc is traag en beschik over 24 kleuren maar
niet meer
ik heb alles geprobeerd om meer kleuren in te stellen maar gaat niet het maximale wat je kan instellen is 24 bits
weet iemand misschien hoe je meer kan instellen??
shokrann
Wat betreft je trage pc begin eerst met het volgende te downloaden uit te voeren:
www.hitmanpro.nl
En je 24 bits kleuren is dat niet genoeg??!
lMlaestro
29-04-2006, 17:11
Jaa toggg :D als je me wil helpen dan :o
En wil je niet weten man :hihi:
Ze noemen me gewoon zoOo :maf2:
Beste PP,
Jij moet ook Hitman pro downloaden en uitvoeren. Het duurt even voordat hij klaar is met alle scans. maar zodra hij klaar is heb je een pc die nog sneller draait dan RoadRunner :D
Weet je het zeker dat Iedereen al geholpen is ? :D
Kijk dit is het probleem : :stout:
Dit verschijnt steeds :kwaad: Maar ik heb geprobeert op telossen maar waloe :o
http://img137.imageshack.us/img137/4263/naamloos3ru.jpg
Snap Jij 't :confused: ? Zojaaa Ben je Masterlijk :ego:
Kijk wat jij nu hier ziet is een stuk Adware (soort virus dat er voor zorgt dat je telkens venstertjes krijgt met daar reclame in) Nou hoef je opzicht niet hitmanpro helemaal uit te voeren(wel aanbevolen) Maar je kan ook zoeken naar het programma ad-aware. www.google.nl en dan zoeken. Dat is het beste adware verwijder programma. Ik hoop dat je hier wat aan hebt en veel sucses he :p
Jabir_A :D
Gatar_fel_matar
29-04-2006, 17:37
Weet iemand soms hoe je afbeeldingen kan rippen van een windows media player filmpje?
Weet iemand soms hoe je afbeeldingen kan rippen van een windows media player filmpje?
Jeetje ik kan al bijna raden waarom je dat zou willen doen..:hihi:
MAar jah ter zake..:o Nee eerlijk gezegd weet ik dat niet. Ik zal ff onderzoekje voor je plegen....:)
lMlaestro
29-04-2006, 19:03
MAar jah ter zake..:o Nee eerlijk gezegd weet ik dat niet. Ik zal ff onderzoekje voor je plegen....:)
ja man hahahaha toen ik dat berichtje las dacht ik er meteen ook aan :maf: :hihi:
o0_m0cr0_0o
29-04-2006, 19:33
Hallo beste,
Volg de aanwijzingen in dit bericht zodat we je verder kunnen helpen.
http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=18454983&postcount=1205
Good luck
Er staat bij die Link,
Dit moet je op mar.nl zetten, Marokko.nl?
Zo Ja:
Apparaatbeschrijving Type
Analog Devices AD1980 @ Intel 82801EB ICH5 - AC'97 Audio Controller [A-2/A-3] PCI
Dat krijg ik te zien! :zwaai:
sweetangel15
29-04-2006, 20:18
heeey ik kan niet op hotmail komen ???
Weten jullie mischien hoe dat komt ?/ HElP PLEASEEE
sweetangel15
29-04-2006, 20:30
ooh laaat maar ik weet al wat er was :P iets met internetopties
Gatar_fel_matar
29-04-2006, 22:22
Bedankt, maar hoeft niet meer. Stalker het heeft me al uitgelegd.
I'm amazed. Hoe heb je kunnen raden dat ik illustraties nodig heb uit een filmpje over auditieve gehandicapten voor mijn thesis?
Damn boy, you must have some bad ass powers.
Beste PP,
Jij moet ook Hitman pro downloaden en uitvoeren. Het duurt even voordat hij klaar is met alle scans. maar zodra hij klaar is heb je een pc die nog sneller draait dan RoadRunner :D
PP :haha:
ewa Thanks !! a Gangster :hihi:
Dat had ik nou juist nodig snel snel actie's :stout:
Siirues :goedzo:
Kijk wat jij nu hier ziet is een stuk Adware (soort virus dat er voor zorgt dat je telkens venstertjes krijgt met daar reclame in) Nou hoef je opzicht niet hitmanpro helemaal uit te voeren(wel aanbevolen) Maar je kan ook zoeken naar het programma ad-aware. www.google.nl en dan zoeken. Dat is het beste adware verwijder programma. Ik hoop dat je hier wat aan hebt en veel sucses he :p
Jabir_A :D
Jazeker :D
Thankss ! a Maffia :D
Gangster a Player :hihi:
Nee siriues Sokhran :goedzo:
Beslamaaaa :o
Hey Hey,,,,
ik Heb een Probleem Met mijn Msn 7.5 Kan me Niet meer aanmelden!!!,,,
En Als iK het Probeer staat er ,,,,,,,
Er is Verschillende Malen geprobeerd om je aan te melden. Vanwege je Firewall kan Messenger Mogelijk geen Verbinding maken met de service. Controleer de instelling van je Firewall,,!!!
Wat Moet Ik dan Precies doen???,,,
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.