Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
Voor zover ik weet heeft ie geen ingebouwde microfoon, tenzij je die moet instellen? Ik heb een externe aangeschaft, maar die doet het ook niet.
Asalaam Alikum,
De meeste (nieuwere laptops) hebben een ingebouwde microfoon. U kunt dit zien door even op de bovenrand van de laptop te kijken wanneer u deze open hebt. Dus de bovenkant van het scherm. Daar ziet u als het goed is een klein microfoon icoontje (indien de laptop het ingebouwd heeft).
Wat betreft uw externe microfoon:
Sluit u eerst de externe microfoon op de correct manier aan (goed kijken waar de kabels moeten en dit nogmaals controleren om zo zeker te zijn van uw doen). Dan vervolgens kijken of er cd`s bij uw externe microfoon zaten ((meestal in de verpakking te vinden)). Indien dit niet het geval is dan graag msn opstarten >> bij de start scherm van msn ((waar u alle contacten online of offline ziet staan) op extra drukken ((indien u de menubalk niet ziet dan op de alt knop drukken om deze naar voren te halen)) en dan audio en video instellen. Volgt u daar de wizard en indien vragen dan hoor ik het graag. ((menubalk ziet u boven, indien u het nogmaals niet ziet dan op alt toets drukken en dan ziet u het opeens verschijnen).
Wa salaam.
miss_maroc123
17-10-2010, 17:36
Asalaam Alikum,
Doet u Insja`Allah: Ctrl Alt Del knoppen tegelijk indrukken. U krijgt vervolgens "task manager". Ga naar bestand of file >> klikt op nieuwe taak (uitvoeren) >> typt daar dan explorer.e x e ((e x e zonder spatie/aanelkaar)). U krijgt als het goed is dan gewoon uw bureaublad te zien. Mag ik vragen of uw windows legaal is? Nieuwe computer of oud? Welke merk/model nummer ((bv HP2349)).
Wa Salaam.
Wa'alaikoem salam,
Insha'allah en alvast shokran bezaaf,,
Als ik de gegeven toetsencombinatie in typ krijg ik andere opties.
Ennuh Jeps hij is helemaal legaal, ik heb em ongeveer rond jullie 2009 gekocht,,
Merk Hp en model als ik het goed heb dv7-2020eb
...:D
IslaamFanaat
17-10-2010, 19:10
Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu.
Ja het probleem heb ik ook gekend. Het enige wat u kunt doen is even naar: http://www.adobe.com/products/shockwaveplayer/ en daar drukken op "download flash player now". Het probleem was bij mij dusdanig dat ik ben overgestapt op nog een andere browser. Wat u even kunt doen is dus de nieuwste shockwaveplayer downloaden als ook in de gaten houden op welke website u de fout melding krijgt en dan de zelfde website met een andere browser (IE of firefox) bezoeken. Indien u het zelfde draait krijgt dan is een website related issue en anders Chrome die niet goed zijn werk doet.
Wanneer u chrome opstart, kijkt u dan helemaal rechts naar dat greedschapje (weet even niet hoe dat heet), klikt u daar en dan vervolgens op "over google chrome". Wat ziet u dan staan? Welke versie?
Wa salaam.
Ik heb versie 6.0.472.63 van google chrome
Ik krijg vaak ook een andere melding als mijn internet vastloopt, ik kreeg deze namelijk net weer, maar voordat ik een printscreen wou maken was ie al weg..
Ik heb shockwaveplayer gedownload.. ik zal dan ook in de gaten houden op welke sites ik een foutmelding krijg.. indien t zo blijft door gaan stap ik denk ik over naar firefox..
EDIT! : Dit is de andere foutmelding die ik bedoelde:
http://i53.tinypic.com/2d8p5vo.jpg
Ik krijg vaak ook een andere melding als mijn internet vastloopt, ik kreeg deze namelijk net weer, maar voordat ik een printscreen wou maken was ie al weg..
Ik heb shockwaveplayer gedownload.. ik zal dan ook in de gaten houden op welke sites ik een foutmelding krijg.. indien t zo blijft door gaan stap ik denk ik over naar firefox.. Google Chrome is eigenlijk een Bêta-uitvoering. Dus niet zo stabiel als Firefox, de veiligste browser ter wereld.
TEDDYBEER25
17-10-2010, 20:20
Salem hoe kan ik security tool verwijderen ik heb windows 7 ik heb op google gekeken het is zelfde als deze http://nl.pcthreat.com/parasitebyid-8345nl.html maar ik snap niet hoe ik moet verwijderen :o
Up Dit zal hoogstwaarschijnlijk wel helpen:
Scan je PC eens in veilige modus met Malwarebytes.
Malwarebytes' Anti-Malware (http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/Malwarebytes+Anti-Malware+anti-spyware) is een zogeheten on-demand scanner. Scannen dient dus handmatig te gebeuren. Bij gebruik moet je eerst handmatig controleren op updates. Nadat je hem hebt geïnstalleerd en de updates binnen zijn moet je je PC uitzetten.
Vervolgens opstarten in veilige modus. Dat gaat als volgt:
Start de computer op en druk meteen tijdens het opstarten met kleine tussenpozen op Functietoets F8 (bovenin je toetsenbord).
Blijf dit doen totdat je een scherm krijgt met keuzemogelijkheden.
Kies dan voor veilige modus.
Dan een scan doen en alles verwijderen wat wordt gevonden.
Malware (virussen, Adware, Spyware enz.) willen zich graag voordoen als legitieme programma's en processen.
Hierdoor voorkomen ze dat ze eenvoudig herkend worden, maar ook voorkomen ze daarmee dat ze eenvoudig verwijderd kunnen worden. Ze zijn dan nl. in gebruik bij een ander proces.
Door op te starten in veilige modus wordt de malware meestal niet opgestart en kan dus eenvoudiger worden verwijderd.
TEDDYBEER25
17-10-2010, 20:45
Maar ik kan niet meer op interne hij zegt je staat ofline :o
TEDDYBEER25
17-10-2010, 20:48
En weet je misschien hoe ik het heb op gelope ? Ik zat southpak te kijken op www.southpark.nl en ik had marokko.nl open en ik wou naaar www.maroc.nl gaan en toen ging ik het miss
Als je indrukt Ctrl-Alt-Del krijg je een taakmanager.
Kijk eens bij "opstarten" welke progs er allemaal automatisch opstarten. Maak hier eventueel een printscreen van (misschien twee plaatjes om alles te bestrijken) en laat het hier zien m.b.v. TinyPic.
Wa'alaikoem salam,
Insha'allah en alvast shokran bezaaf,,
Als ik de gegeven toetsencombinatie in typ krijg ik andere opties.
Ennuh Jeps hij is helemaal legaal, ik heb em ongeveer rond jullie 2009 gekocht,,
Merk Hp en model als ik het goed heb dv7-2020eb
...:D
Wa Alikum Asalaam Wa Rahmat Allah Wa Barakthu.
Geachte zuster,
U dient het niet te typen maar echter in te drukken. Er zijn drie toetsen op uw toetsenbord: 1) ctrl 2) alt 3) delete. Als u ze alle drie ingedrukt houdt dan krijgt u de taskmanager. Wanneer dit gelukt is dan Insja`Allah nogmaals hetgeen eerder geplaatst volgen.
Wa Salaam.
TEDDYBEER25
17-10-2010, 21:04
Ik had gescant met mij eigen visus scanner in veilig modus toen had dietrojan gevonde en die heb ik verwijderd en nu heb ik die scanne late gestopt ik ga nu normaal in logge kan ik fotos naar email sture of zo ben online op telefoon want internet op laptob doet nu niet
TEDDYBEER25
17-10-2010, 21:06
Taak beheer wil niet open in normaal modus
Taak beheer wil niet open in normaal modus Dan zo: Start->Uitvoeren->msconfig intypen.
Misschien kun je de inhoud van opstarten kopieëren en hier plakken (of anders een of twee screenshots maken).
Ik heb shockwaveplayer gedownload.. ik zal dan ook in de gaten houden op welke sites ik een foutmelding krijg.. indien t zo blijft door gaan stap ik denk ik over naar firefox..
EDIT! : Dit is de andere foutmelding die ik bedoelde:
http://i53.tinypic.com/2d8p5vo.jpg (http://i53.tinypic.com/2d8p5vo.jpg)
Asalaam Alikum,
Klopt, ook die is mij bekend. Ik heb zelf zovele browsers getest en verwijdert en geen die echt 100% draait. Ze hebben allen hun mankementen. Het probleem met Chrome had ik een tijdje maar is nu weer weg dus Allahu A3lam. Ik vind persoonlijk Opera als Firefox best goed draaien. Ik zou zeggen test ze gewoon uit en kijkt welke u het meest bevalt:
http://www.opera.com/ & http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/
U kunt altijd gebruik blijven maken van Chrome tot u gewend raakt aan Opera of firefox.
Wa Salaam.
TEDDYBEER25
17-10-2010, 21:16
Die msconfig pakt die ook niet dan krijg ik gelijk melding van sicuritytool van msconfig is geinfecteerd
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.