Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
Probeer dit eens aghi,
Open realplayer en ga dan naar Tools>>Preferences. En dan bij general moet je de the start up display veranderen in My library.
Barakallahoe feek, maar het heeft niet geholpen.
Salam,
Sorry broeder maar mijn laptop doet nog steeds raar ik krijg rare wolkjes van virussen, en kan ook geen programma´s openen.
Er is ook automatisch een antivirus geinstalleerd.
Alvast bedankt.
Download eens dit bestand en sla het op je bureaublad.
http://www.bbned.nl/scripts/speedtest/download/file1000mb.bin
En maak dan een printscreen wanneer die bezig is met downloaden.
(Ongeveer een minuut wachten dan pas die printscreen maken)
Assalaamu 3alaikum,
Wat voor een bestand is het? Want ik heb het niet dus kan het ook niet uitvoeren. Dus ik moet eerst dat bestand hebben alvorens ik het bovengenoemde kan downloaden.
Wassalaam
WitteWijk
30-09-2010, 13:28
Assalaamu 3alaikum,
Wat voor een bestand is het? Want ik heb het niet dus kan het ook niet uitvoeren. Dus ik moet eerst dat bestand hebben alvorens ik het bovengenoemde kan downloaden.
Wassalaam
A3likoem salaam,
Nee je moet het ook niet uitvoeren. Dit is gewoon een bestand om te testen hoe snel je internet is. Dus verwijder het bestand die je nu hebt opgeslagen. En download weer het bestandje en bij ongeveer 1 minuut moet je een printscreen maken. Dan kan ik zien hoe snel jij download. Of je kan zelf kijken hoeveel kbps staat bij overdrachtsnelheid.
WitteWijk
30-09-2010, 13:30
Salam,
Sorry broeder maar mijn laptop doet nog steeds raar ik krijg rare wolkjes van virussen, en kan ook geen programma´s openen.
Alvast bedankt.
A3likoem salaam,
Open eens weer Malwarebytes en laat een update uitvoeren.
Wanneer je dat heb gedaan start de pc opnieuw op en druk vervolgens een paar keer op F8. En kies dan voor Veilige modus in het lijstje dat je krijgt.
En laat Malwarebytes weer je pc scannen.
Ik kan 'm niet downloaden, ik kan alleen zoeken naar het bestand, opslaan of annuleren. Ik heb dus dat programma niet om hem te downloaden, snap je?
]
marocieboy
30-09-2010, 19:45
Salam,
Alvast bedankt.
Aleikum salaam,
scan je pc met malwarebytes anti-malware, spybot en ad-aware free in veilige modus. (volg voor info en uitleg de link in mijn o.t)
Scan ook in veilige modus met je antivirus.
Alles wat gevonden wordt door deze programma's verwijderen.
Succes
marocieboy
30-09-2010, 19:49
Iemand?
Heb je dit probleem al aan gegeven bij je internet provider?
marocieboy
30-09-2010, 19:58
Het ligt niet aan de browser die ik gebruik, heb gewoon een trage internet hier, maar is er dan helemaal niets aan te doen voor mensen met een super trage verbinding? Word er een beetje moe van.
Er zijn een paar algemene dingen die je kunt proberen (ik weet niet welke versie van Windows je gebruikt). Dit kun je in ieder geval proberen:
1: Check je harde schijf om te kijken of het nodig is te defragmenteren. (niet verwarren met formatteren!)
2: Gebruik Ccleaner om je tijdelijke internetbestanden op te ruimen.
3: Verwijder of schakel onnodige opstartitems uit (er is een optie hiervoor in Ccleaner)
heel veel succes!
Er zijn een paar algemene dingen die je kunt proberen (ik weet niet welke versie van Windows je gebruikt). Dit kun je in ieder geval proberen:
1: Check je harde schijf om te kijken of het nodig is te defragmenteren. (niet verwarren met formatteren!)
2: Gebruik Ccleaner om je tijdelijke internetbestanden op te ruimen.
3: Verwijder of schakel onnodige opstartitems uit (er is een optie hiervoor in Ccleaner)
heel veel succes!
1)Wat is defragmenteren:o
2)Ccleaner gebruik ik vaak, heb het vanmiddag nog gebruikt.
3) Wat bedoel je daarmee:o
Je hebt hier met een leek te maken als het om pc's en software en alles wat ermee te maken heeft.
Excuses voor de vele vragen.
marocieboy
30-09-2010, 21:28
1)Wat is defragmenteren:o
2)Ccleaner gebruik ik vaak, heb het vanmiddag nog gebruikt.
3) Wat bedoel je daarmee:o
Je hebt hier met een leek te maken als het om pc's en software en alles wat ermee te maken heeft.
Excuses voor de vele vragen.
1: http://nl.wikipedia.org/wiki/Defragmenteren
2: dat is goed, gebruik het elke keer voordat je jouw pc wilt afsluiten (een ideaal moment).
3: In Ccleaner ga naar: gereedschap>opstarten en vink daar aan wat je wilt uitschakelen. Alles wat niet van Windows zelf is of je antivirus icoontje is kan uitgevinkt/uitgeschakeld worden.
voor 1 en 2: volg de beide links in mijn o.t en lees alles goed.
Excuses is niet nodig! Beter dat je iets vraagt dan meteen handelt! :)
Succes!
Ow ik heb nog een vraagje;
Heel vaak loopt mijn internet vast als ik op m.nl ben. Na een paar minuten(soms kan het heel lang duren) krijg ik een pop up waarin staat: Een script in deze film zorgt ervoor dat Adobe Flash Player 10 langzaam wordt uitgevoerd. Als dit wordt voortgezet, zal de computer mogelijk niet meer reageren. Wilt u het script afbreken? Als ik op ''Ja'' klik dan doet ie weer normaal. En dit krijg ik elke keer als ik op m.nl ben alleen.
Waar kan dit aan liggen? Want heel mijn internet browser ligt dan vast en soms duurt het echt lang en m'n laptop maakt dan een geluid alsof er een motor aan het opstarten is.
marocieboy
01-10-2010, 20:19
Ow ik heb nog een vraagje;
Heel vaak loopt mijn internet vast als ik op m.nl ben. Na een paar minuten(soms kan het heel lang duren) krijg ik een pop up waarin staat: Een script in deze film zorgt ervoor dat Adobe Flash Player 10 langzaam wordt uitgevoerd. Als dit wordt voortgezet, zal de computer mogelijk niet meer reageren. Wilt u het script afbreken? Als ik op ''Ja'' klik dan doet ie weer normaal. En dit krijg ik elke keer als ik op m.nl ben alleen.
Waar kan dit aan liggen? Want heel mijn internet browser ligt dan vast en soms duurt het echt lang en m'n laptop maakt dan een geluid alsof er een motor aan het opstarten is.
Ik heb daar zelf soms ook last van..het heeft te maken dus met de werking van Adobe flash player (de plugin ervan in Firefox in mijn geval). Hier is bijna niks aan te doen (heb snel even gegoogeld).
Zorg dat alles op je systeem up-to-date is. Dat is het enige wat ik je nu kan aanraden. Mocht iemand hier aanvullende info over hebben dan hoor ik het ook graag.
Ik heb er vandaag bijna om de 10 minuten last van gehad, echt zo irritant!
Als iemand een oplossing heeft, hoor ik het graag!
besma100
02-10-2010, 13:35
Ik krijg steeds de melding van mijn virusscan dat een bedreiging is geblokkeert, en een melding met:
Gevaar: AVG Active Surf-Shield heeft actieve bedreigingen gedetecteerd op deze pagina en heeft de toegang geblokkeerd om u te beschermen.
Deze meldingen krijg is trouwen alleen als in M.nl open.
Kan iemand helpen?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.