marocieboy
13-08-2010, 14:46
wayaawww ik heb iets gedaan wat me echt lief is!
Ik krijg het er benauwd van ook nog!!
Mijn gegevens heb ik denk ik per ongeluk verwijderd :S
Alle foto's, schooldingen enzo zijn weg. Ik heb gekeken in prullenbak maar niets te vinden.
Kan ik nog iets anders proberen om het terug te krijgen? Pleaseeee help me, want uuuuhhh die foto's zijn echt belangrijk voor mij
Salaam,
je kunt nog proberen om je gegevens/bestanden te herstellen met dit gratis programma:
http://www.filehippo.com/download_recuva/
Laat even weten of het goed ging met die scan van malwarebytes anti-malware
succes!
marocgirl15
13-08-2010, 17:25
Salaam mensen,
Ik heb een vraagje; Mijn laptop doet sinds kort echt raar. Als tie is opgestart blijft tie na 2 min vast. Je kan dan helemaal niets doen. Zelfs de aan/uit knop doet het dan niet. Je moet dan echt de batterij van de laptop eruit halen.
Weet iemand misschien wat ik het beste kan doen...
De hele laptop opnieuw installeren???
Bedankt!;)
ZeeParelll
13-08-2010, 17:43
Wie kan mij helpen met microsoft office word
2010__Bruidje
14-08-2010, 11:37
Ik heb een probleem met me laptop!!
Als ik me laptop opstart krijg ik startup repair en dan staat er windows cannot repair this computer??
Dan krijg ik weer contact your administrator or computer manufacturer for assistance!!
F8 lukt niet meer
Alt F10 ook niet meer??
Ik heb Windows Vista
Er is mij aan geraden op complete Windows pakket te kopen maar die kost 200 euro!!!
Wat moet ik doen heb me laptop hard nodig
Kan niemand me
Helpen??
ZeeParelll
14-08-2010, 13:22
up
marocieboy
14-08-2010, 14:22
wa alaikoemoesalam broer,
hartstikke bedankt.. ik had de scan van malwarebytes anti-malware gister uitgevoerd en heb de gevonden bedreigingen gelijk verwijderd. Ik krijg geen meldingen meer alhamdoelillaah..
En ik heb net dat gratis programma gedownload.. en het is nu bezig al mijn verwijderde bestanden terug te halen.. ben benieuwd of het gaat lukken
barak Allahoe feek
Salaam,
dat is goed om te horen..ik ben blij voor je. Laat me even weten of dat programma idd je bestanden heeft kunnen herstellen.
Ik hoop dat alles lukt voor je.
amien. :o
marocieboy
14-08-2010, 14:26
Salaam mensen,
Ik heb een vraagje; Mijn laptop doet sinds kort echt raar. Als tie is opgestart blijft tie na 2 min vast. Je kan dan helemaal niets doen. Zelfs de aan/uit knop doet het dan niet. Je moet dan echt de batterij van de laptop eruit halen.
Weet iemand misschien wat ik het beste kan doen...
De hele laptop opnieuw installeren???
Bedankt!;)
Aleikum salaam,
controleer of het nodig is om je harde schijf te defragmenteren. Gebruik je al Ccleaner? Zo niet gebruik die dan ook. Heb je ook gekeken of Windows up-to-date is?
Alle info en links staan in mijn topic. Volg de link in mijn o.t
succes
p.s: ik raad je af om je pc te formatteren nu al. Dat is zonde van de tijd, moeite en je bestanden
marocieboy
14-08-2010, 14:28
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3236160
ZeeParelll
14-08-2010, 14:31
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3236160
Dank je wel :kus:
Alleen welke blz moet ik kijken
marocieboy
14-08-2010, 14:39
Dank je wel :kus:
Alleen welke blz moet ik kijken
een reactie plaatsen.
ZeeParelll
14-08-2010, 14:40
een reactie plaatsen.
Oow oke dank je wel, want ik zocht en kon niks vinden, nogmaals bedankt :goedzo:
marocieboy
14-08-2010, 14:42
sallaaam.
Ik heeb een vraagje..
Als ik op msn zit en een gesprek met iemand voer.
ontvang ik somige berichten niet,
weetje meschien hoe dat komt?
kan iemand mij hiermee helpen..
xx
aleikum salaam,
kijk even naar de msn checklist, volg de link in mijn o.t. Als dat niet helpt scan dan even op virussen en spyware.
succes
marocieboy
14-08-2010, 14:44
Oow oke dank je wel, want ik zocht en kon niks vinden, nogmaals bedankt :goedzo:
graag gedaan!
ZeeParelll
14-08-2010, 14:45
graag gedaan!
Heb reactie geplaatst dus ik wacht het af ;)
2010__Bruidje
14-08-2010, 15:17
Marocieboy kan je mij niet helpen????
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.