o0_m0cr0_0o
26-04-2006, 17:46
Wat lach je je Kepoet Om je Mattie :o
Isch neit Lauwk :(
Is ma Foutj0e :ego:
o0_m0cr0_0o
26-04-2006, 17:50
Je weet dat ik ziek ben ,
Dus Gedraag je :ego:
Me_Allerliefste
26-04-2006, 20:52
Coole topic! :goedzo:
Misschien zal ik het ooit nodig hebben! :o
Me_Allerliefste
26-04-2006, 20:57
Hoe open je die belangrijke mailtjes in mijn msn van mijn ot! :o
( :nerd: ) Wel serieus op ingaan mensen hoor! :o
OujDa_LaDy
26-04-2006, 21:03
Kan het bestand niet afspelen omdat er een probleem met het geluidsapparaat is opgetreden. Misschien is er geen geluidsapparaat op de computer geïnstalleerd, wordt het geluidsapparaat gebruikt door een ander programma of functioneert het niet naar behoren.
Weet iemand misschien een site waar ik een programma voor geluidskaart kan installeren??
o0_m0cr0_0o
26-04-2006, 21:33
Kan het bestand niet afspelen omdat er een probleem met het geluidsapparaat is opgetreden. Misschien is er geen geluidsapparaat op de computer geïnstalleerd, wordt het geluidsapparaat gebruikt door een ander programma of functioneert het niet naar behoren.
Weet iemand misschien een site waar ik een programma voor geluidskaart kan installeren??
Dat is ook by mijj :o
BelovedMoslima
26-04-2006, 22:05
Ik hb ook wel een probleempje,
Me laptop werkt niet meer, volgens mij komt het omdat ik vaak de stekker er zo maar uittrek :o
Als ik me pc aandoe dan krijg ik zo n blauw beeld te zien, ik hb al geprobeerd om alles opnieuw te installeren, helaas heeft het niet veel geholpen..
Nou hoorde ik laatst dat ik een nieuwe onderdeel moet kopen, zijn geheugen ofso:confused:
Weten jullie hier wat meer over.? en waar ik zoiets kan halen, en hoe duur het is?
WitteWijk
27-04-2006, 09:02
He,
Wat je effe moet doen is bij op deze computer staan en dan rechtermuis klik en kies dan voor beheren. Aan de linker kant moet je dan kiezen voor Apparaatbeheer. Zijn er dan gele vraagtekens te zien zo niet kijk eens of je niks heb uitgeschakeld. Zie je dat er vraagtekens zijn moet je als volgt te werk gaan.
Ga naar deze link:
http://www.megaupload.com/nl/?d=OSX01YTX
donwload het en installeer die.
Zie nu de afbeelding wat je moet hebben
http://img141.imageshack.us/img141/2397/hoi0wy.jpg
Veel succes.
WitteWijk
27-04-2006, 09:04
Dat is ook by mijj :o
Zie mijn reactie:goedzo:
WitteWijk
27-04-2006, 09:25
Ik hb ook wel een probleempje,
Me laptop werkt niet meer, volgens mij komt het omdat ik vaak de stekker er zo maar uittrek :o
Als ik me pc aandoe dan krijg ik zo n blauw beeld te zien, ik hb al geprobeerd om alles opnieuw te installeren, helaas heeft het niet veel geholpen..
Nou hoorde ik laatst dat ik een nieuwe onderdeel moet kopen, zijn geheugen ofso:confused:
Weten jullie hier wat meer over.? en waar ik zoiets kan halen, en hoe duur het is?
He,
Nou kan je achterhalen wat er komt te staan als je die blauwe scherm krijgt dus exacte foutcode.
En nog wat als je tijdens de installatie van Windows XP een bericht krijg van dat die een bestand niet kan kopiëren naar het geheugen dat zal het heel goed kunnen dat het geheugen niet meer correct is.
Hoe open je die belangrijke mailtjes in mijn msn van mijn ot! :o
( :nerd: ) Wel serieus op ingaan mensen hoor! :o
JE moet er op klikken :o
nadoriak
27-04-2006, 09:49
Heey Ik Wil Graag Hulp...:(
IK KRIJG MIJN PROGRAMMA'S (PICTOGRAMMEN) NIET OPEN..
ALLEEN MIJN DOCUMENTEN, DEZE COMPUTER, INTERNET EXPLORER, DAT WAS HET MESHE VOOR DE REST KAN IK NIKS OPENEN......HEEEEEEEEEELLLPPPPPPPPPP!!!!PLEASEEE.. ...??
Alvast Bedankt :kus:
Heey Ik Wil Graag Hulp...:(
IK KRIJG MIJN PROGRAMMA'S (PICTOGRAMMEN) NIET OPEN..
ALLEEN MIJN DOCUMENTEN, DEZE COMPUTER, INTERNET EXPLORER, DAT WAS HET MESHE VOOR DE REST KAN IK NIKS OPENEN......HEEEEEEEEEELLLPPPPPPPPPP!!!!PLEASEEE.. ...??
Alvast Bedankt :kus:
Die pictogramman verwijzen naar programma's neem ik aan he :o Bestaan die programma's nog wel ? Zo jah Kun je al je pictogramma verwijderen en ze opnieuw aanmaken door te gaan naar. deze computer>C:/>programfiles. Daar staan allemaal mappen met jou programma's Je kan in elke map zoeken naar het pictogram van het programma. Dan doe je rechtermuisaknop op die pictogram en dan kies je voor snelkoppeling maken op het bureaublad :o
Ik hoop dat je het een beetje begrijpt sucses :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.