Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
geenvertrouwen
19-06-2010, 19:20
Wa Alikum Asalaam,
U moet de subtitle naar het filmpje slepen Insja`Allah. Ik ben helaas niet echt bekend met het gebeuren gezien ik niet veel films kijk maar zo moet het Insja`Allah. Anders help ik u Insja`Allah vanavond verder. (geeft u even aan om welke film het gaat, etc) en welke video player u gebruikt.
Wa Salaam.
Salaam,
Mag ik je pmmen? Ik wil graag wat hulp ergens mee maar wil het hier niet uit de doeken doen. Heeft te maken met een prive zaak.
Shoukran
Miss_Sania
19-06-2010, 19:40
Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,
Download u Insja`Allah het volgende: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=b4d90b06-c27d-4483-bc1f-04d43fa7b293
Start het op (install of voer het uit). Wanneer het klaar is insja`Allah nogmaals de update proberen.
WA Salaam.
Salaam, ik het heb geinstalleerd en heb geprobeerd of die update het pakt maa jammer genoeg niet, heb aantal keer geprobeerd maar helaas!
Salaamoe a3alaikum,
heb een document van mkv. Die ik dus niet kan openen hoe kan ik die krijgen in avi, of mp3 of flv?
Little_m0cro
20-06-2010, 01:30
Salaamoe a3alaikum,
heb een document van mkv. Die ik dus niet kan openen hoe kan ik die krijgen in avi, of mp3 of flv?
salaam,
wat voor document? een tekstbestand, een video?
even wat duidelijker zijn dan kan ik u inshallah helpen.
wassalaam,
salaam,
wat voor document? een tekstbestand, een video?
even wat duidelijker zijn dan kan ik u inshallah helpen.
wassalaam,
Wa3laikum Salaam,
Een video. Er komt altijd het juist bestand op het internet zoeken. Maar normaal gezien kun je zo iets converten naar een andere bestandsgrootte maar vind geen programma waar dat gaat.
Selaam,
Ik heb dringend microsoft word 2007 nodig ... Deze die ik nu heb is verlopen. Wie o wie kan me helpen! Et liefst eentje dat onbeperkt geldig is..
Wa Alikum Asalaam Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,
Kijkt u hier Insja`Allah: http://www.megaupload.com/?d=VQSERYZE
Key: KGFVY-7733B-8WCK9-KTG64-BC7D8
Wa Salam.
Salaam, ik het heb geinstalleerd en heb geprobeerd of die update het pakt maa jammer genoeg niet, heb aantal keer geprobeerd maar helaas!
Wa Alikum Asalaam Wa Rahmat Allah Wa Barakthu.
Geachte zuster,
Het lijkt alsof het gebeuren veel voorkomt bij velen. Ik zie dan ook vele oplossingen maar Allahu A3lam welke nu wel en niet werkt en hoeveel tijd je daar aan kwijt kan zijn.
Ik zou u willen adviseren om het gewoon zo te laten staan. Het is vaak goed om de nieuwste updates, etc te hebben. U loopt echter geen gevaar of anders. Indien uw systeem goed werkt dan laat het gerust staan.
Mocht u dit gebeuren toch willen oplossen dan kijken we Insja`Allah verder (proberen een aantal oplossingen en wie weet).
Wa Salaam.
Wa3laikum Salaam,
Een video. Er komt altijd het juist bestand op het internet zoeken. Maar normaal gezien kun je zo iets converten naar een andere bestandsgrootte maar vind geen programma waar dat gaat.
Download u Insja`Allah het volgende: Divx Player (http://www.divx.com/downloads/divx/1). Deze kan MKV files afspelen.
Wa Salaam.
Bedankt djazakkalahoe gayran...
Miss_Sania
20-06-2010, 15:48
Geachte zuster,
Het lijkt alsof het gebeuren veel voorkomt bij velen. Ik zie dan ook vele oplossingen maar Allahu A3lam welke nu wel en niet werkt en hoeveel tijd je daar aan kwijt kan zijn.
Ik zou u willen adviseren om het gewoon zo te laten staan. Het is vaak goed om de nieuwste updates, etc te hebben. U loopt echter geen gevaar of anders. Indien uw systeem goed werkt dan laat het gerust staan.
Mocht u dit gebeuren toch willen oplossen dan kijken we Insja`Allah verder (proberen een aantal oplossingen en wie weet).
Wa Salaam.
Salaam, dat klopt het vreet veel tijd. De nadeel is als ik em laat staan dat ik niet veel kan doen, het internet enz. lopen vast te zitten en daar word je opgegeven moment gewoon gek van. ik zal het proberen om zo te laten staan maar als er nog iets is om op te lossen hoor ik het graag :) Soukran!
Wasalaam,
Geachte zuster,
Heeft u een virusscanner/firewall? Kunt u deze even uitzetten dan nogmaals hetgeen wat ik u eerder heb gegeven uitvoeren en dan de service pack.
Kijken of dit helpt. Ik zal Insja`Allah verder zoeken gezien u er last van hebt.
Wa Salaam.
marocgirl15
20-06-2010, 16:58
Mijn laptop doet de laatste tijd raar.. Als ik hem aan doe en doe bijv. msn, doet later de toetsenbord ervan niet.. je kan dan niets meer doen
Weet jij misschien hoe dat komt?
Misz_Tanger91
20-06-2010, 19:20
Geachte zuster,
Doet u Insja`Allah het volgende: 1) download malewarebytes (http://dw.com.com/redir?edId=3&siteId=4&oId=3000-8022_4-10804572&ontId=8022_4&spi=e6750fdd73f3104e376dfaef24c780bc&lop=link&tag=tdw_dltext<ype=dl_dlnow&pid=11375988&mfgId=6290020&merId=6290020&pguid=NuRqgQoPjF4AAGWFknMAAABk&destUrl=http%3A%2F%2Fdownload.cnet.com%2F3001-8022_4-10804572.html%3Fspi%3De6750fdd73f3104e376dfaef24c7 80bc)
2) Na het downloaden Insja`Allah installeren >> opstarten >> op tabblad "update" klikken en het laten updaten.
3) start uw computer opnieuw op >> tijdens het opstarten drukt u op de toets F8 en blijft dit doen tot uw computer opstart met een keuze uit verschillende "dingen". Kiest hier Insja`Allah voor "veilige modus". Wacht dan tot uw computer is opgestart. Wanneer dat gedaan is start u Insja`Allah "malewarebytes" op en doet "full scan". Wacht tot deze klaar is (kan even duren) en verwijdert hetgeen gevonden. Herstart dan Insja`Allah uw computer en klaar bent u.
Wa Salaam.
Salam oe alaikoem,
mn kleine zusje heeft sinds vorige week een trojaans paard op de pc gezet (wallahoe a3lam hoe..) en toen ging ik Norton en Spyware Doctor downloaden, drna had ik weer alleen Norton want die 2 gaan niet samen en ik kreeg eerst spam hele tijd en nu niet meer door zo andere programma
Alleeeen mn msn messenger is weg en als ik hitman pro (anti virus) of limewire ofso wil downloaden ,dan start het installatieprogramma niet! en dan zegt ie ''Openen met'' mt zo;n lijst met paint, itunes, etc etc
ik kan niets meer downloaden, ben t einde nabij
wa salamoe alikoem
fatimapower
20-06-2010, 21:25
Doet u Insaj`Allah het volgende: Herstart uw computer >> drukt op de F8 knop wanneer ie opnieuw opstart en blijft dit doen tot u de keuze krijgt om uw computer in veilige modus te starten. Wanneer u dit krijgt kiest dan voor "veilige modus" en klaar uw computer opstarten. Werkt dit? Of krijgt u hier ook "witte beeld"?
Wa Salaam.
wa3lekom salam,,
Ik kan geen veilige modus kiezen. Alleen de noormale modus kan ik opstarten.
Ik heb iemand gevraag en die zei dat k gehackt ben maar of het zeker is weet ik niet , :jammer:
wa3lekom salam,,
Ik kan geen veilige modus kiezen. Alleen de noormale modus kan ik opstarten.
Ik heb iemand gevraag en die zei dat k gehackt ben maar of het zeker is weet ik niet , :jammer:
Scant uw computer dan in de normale mode Insja`Allah. Gebruikt hier nogmaals de malewarebytes programma en doet een full scan. Dat u gehacked bent is nergens op gebaseerd. De meesten virussen/trojans is slechts om uw computer als bot te gebruik/reclame te versturen, etc. Geen hacker die bestanden/etc door gaat bladeren en vult aan. Kans is daarom nihil en al zou iemand u hebben gehacked. Zijnde een moslima dient u niets verkeerds op uw computer te hebben (foto`s van uzelf of anders). Indien u slechts goede zaken hebt op uw computer dan ghair laat de wereld kijken. Ik zeg dit slechts omdat vele zusters zich druk makken om dit gebeuren en het druk slechts omdat ze zaken op hun computers hebben die niet door de beugel kan.
Maar ghair, scant uw computer en kijkt hoe en wat Insja`Allah. Het zal veel verwijderen, sommige zaken wellicht niet maar Allahu a3lam. Ik hoor Insja`Allah van u.
Wa Salaam.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.