Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
wie kan mij helpen aub... als ik mn pc opstart dan krijg ik een fotmelding
adveylog.ex-kan onderdeel niet vinden
deze toepassing kan niet worden gestart omdat sendmail_lib.dll niet kan worden gevonden. het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.
wat moet ik doen help aub
Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,
Geachte zuster,
Doet u Insja`Allah: Start >> Uitvoeren (run) >> typt u msconfig >> klikt u op de tabblad "opstarten/startup" zoekt u daar naar adveylog of maakt u een printscreen Insja`Allah.
Wa Salaam.
bugsbunny
27-05-2010, 12:23
Geachte zuster,
Doet u Insja`Allah: Start >> Uitvoeren (run) >> typt u msconfig >> klikt u op de tabblad "opstarten/startup" zoekt u daar naar adveylog of maakt u een printscreen Insja`Allah.
Wa Salaam.
soekran tahmid het is gelukt ben je erg dankbaar
@zuster bugsbunny, Alhamdulillah blij te horen.
Wa3alaikoem Salaam
Het gaat om een HP Photosmart C5280 All-in-One
Vista.
Wa Alikum Asalaam Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,
Wat u even mag doen is, 1) De printer even uit de computer pluggen (kabel ((wellicht dat de print kabel niet is aangesloten en vandaar uw fout?). Deze dan weer aansluiten, aanzetten en een testpagina afdrukken. Mocht dit niet werken dan graag het programma van de HP printer verwijderen en opnieuw installeren.
Wat u wellicht voor het opnieuw installeren mag doen (maar na het uitpluggen van uw printer en indien het nog niet werkt) is: Start >> Uitvoeren >> services.msc typen en dan enter. Zoekt u nu naar een service genaamd "Print Spooler" >> rechts klikt erop >> klikt op "restart" en sluit het scherm waar u zich in bevindt. Kijkt dan nogmaals of uw printer werkt ja/nee.
Wa Salaam.
Shoot_bank_2
27-05-2010, 15:24
Hallo mensen, ik deed me laptop aanvandaag en na een tijdje kon k nie meer op internet.. was besmet met het trojan genaamd antispyware soft.. je krijgt valse meldinge van virussen en je kan nie meer op internet gaan... vroeger had ik ookal last van zo een trojan en nu is tie weer terug gekomen alleen een ander variant.. na google kwam ik op deze site http://www.2-spyware.com/remove-antispyware-soft.html ... ik volgde de instructies en kwam tot punt waarin ik me proxy moest uitschakele, daarna moest ik remover downloade maar die moet je kopen dus daar ben k geeindigt... maar toen ik me pc opnieuw heb opgestart is die trajan wel weg... heeft dat te maken omdat ik me proxy server heb uitstaan?? ik denk dat die trojan nog steeds op pc is alleen houd ie zich schuil... ken iemand me helpe?? wat moet ik doen??
Beste broeder,
Download het volgende: Malewarebytes (http://fileforum.bet*****.com/download/Malwarebytes-AntiMalware/1186760019/1) Download en Installeert Insja`Allah >> Laat het programma updaten, sluit het dan af.
Dan herstart uw computer >> drukt tijdens het opstarten op de F8 toets en blijft dit doen tot u de keuze krijgt op te starten in veilige modus. Wanneer u deze optie krijgt dan graag voor de veilige modus kiezen >> wachten tot ie opstart >> dan malewarebytes starten en laten scannen. Het scannen kan even wat tijd inbeslag nemen.
Wa Salaam.
IslaamFanaat
27-05-2010, 15:58
Wa Alikum Asalaam Wa RAhmat Allah Wa Barakthu,
Alhamdulillah, goed te horen dat het wat beter gaat. Het kan zijn dat u geen administrator bent op uw laptop en dat u daarom niet bij de event viewer mag. Iets waar alleen een admin bij mag. Het is nu echter overbodig gezien uw laptop weer goed draait. Hopen dat het zo blijft.
Wa Salaam.
Assalam oe alaikoem warahmatoeAllah wabarakatoehoe
Ik hoop ook dat het zo blijft
Jazaak Allahu ghairan voor al je hulp! Moge het goede je doen treffen
Wasalaam 3alayk
Assalam oe alaikoem warahmatoeAllah wabarakatoehoe
Ik hoop ook dat het zo blijft
Jazaak Allahu ghairan voor al je hulp! Moge het goede je doen treffen
Wasalaam 3alayk
Ik hoop het ook [smile]. Wa Iyaaki beste zuster amieen op uw dua. Dat Allah (Subhanahu) u het goede makkelijk maakt.
Wa Salaam.
AITSAID.
27-05-2010, 22:51
Salaam alaykoum,
Ik heb sinds een week of twee last van mijn geluid op de laptop, althans als ik met windows media player een liedje afspeelt hapert deze, hoewel dit bij gebruik van youtube niet het geval is.
Vervolgens heb ik ook nog eens last van de melding sinds vanmiddag opeens dat mijn besturingssysteem niet legitiem is, er zijn geen updates uitgevoerd dus ik weet niet waar het opeens vandaan komt. Ik zou graag van deze melding af willen komen.
IslaamFanaat
27-05-2010, 23:16
Assalam oe alaikoem warahmatoeAllah
Nog een klein vraagje..
Ik wil een site opslaan in mijn favorieten, maar ik kan deze optie niet vinden met google chrome? bestaat de optie helemaal niet of zie ik het gwn niet staan?
AITSAID.
27-05-2010, 23:19
Nog een klein vraagje..
Ik wil een site opslaan in mijn favorieten, maar ik kan deze optie niet vinden met google chrome? bestaat de optie helemaal niet of zie ik het gwn niet staan?
Je moet op het sterretje klikken, langs het icoontje, vernieuwen (vorige, volgende vernieuwen) / langs het adresbalk.
IslaamFanaat
27-05-2010, 23:21
Je moet op het sterretje klikken, langs het icoontje, vernieuwen (vorige, volgende vernieuwen) / langs het adresbalk.
Maar dan komt het als bladwijzer, dat is toch totaal iets anders?
AITSAID.
27-05-2010, 23:25
Maar dan komt het als bladwijzer, dat is toch totaal iets anders?
Voor zover ik weet slaat hij de pagina op, net zoals bij favorieten gebeurt, en wanneer je een nieuwe tabblad opent kun je ook al je "bladwijzers" terug vinden. :haha:
Salaam alaykoum,
Ik heb sinds een week of twee last van mijn geluid op de laptop, althans als ik met windows media player een liedje afspeelt hapert deze, hoewel dit bij gebruik van youtube niet het geval is.
Vervolgens heb ik ook nog eens last van de melding sinds vanmiddag opeens dat mijn besturingssysteem niet legitiem is, er zijn geen updates uitgevoerd dus ik weet niet waar het opeens vandaan komt. Ik zou graag van deze melding af willen komen.
Geachte zuster,
Her-installeert Media player Insja`Allah. Ik zou hier 1,2 niet weten waarom dit probleem zich voordoet. Download en installeert u anders: Winamp (http://dw.com.com/redir?edId=3&siteId=4&oId=3000-2141_4-10251792&ontId=2141_4&spi=900f938937cb6fd2dfcb814928981e44&lop=link&tag=tdw_dltext<ype=dl_dlnow&pid=11205547&mfgId=54631&merId=54631&pguid=ce@FiAoPjAQAAELcEsUAAABy&destUrl=http%3A%2F%2Fdownload.cnet.com%2F3001-2141_4-10251792.html%3Fspi%3D900f938937cb6fd2dfcb81492898 1e44).
Mag ik vragen om welke bestuuringsysteem het gaat? Xp? Vista?
Wa Salaam.
Nog een klein vraagje..
Geachte zuster,
Het is zoals zuster AITSAID zegt. Wat u ook kunt doen is: Klikt rechts onder uw zoekbalk (onder het witte zoekbalk ((op het blauw gedeelde daaronder)) en doet u "Map toevoegen". Noemt u deze map bv "Islam". Dan indien u een website wenst toe te voegen aan uw favoriet dat u op het gele sterretje klikt >> en dan vervolgens uit het menulijst kiest voor de map "Islam".
Hoop Insja`Allah dat het te volgen is. Zo niet dan hoor ik het graag.
Wa Salaam.
AITSAID.
28-05-2010, 10:27
Geachte zuster,
Her-installeert Media player Insja`Allah. Ik zou hier 1,2 niet weten waarom dit probleem zich voordoet. Download en installeert u anders: Winamp (http://dw.com.com/redir?edId=3&siteId=4&oId=3000-2141_4-10251792&ontId=2141_4&spi=900f938937cb6fd2dfcb814928981e44&lop=link&tag=tdw_dltext<ype=dl_dlnow&pid=11205547&mfgId=54631&merId=54631&pguid=ce@FiAoPjAQAAELcEsUAAABy&destUrl=http%3A%2F%2Fdownload.cnet.com%2F3001-2141_4-10251792.html%3Fspi%3D900f938937cb6fd2dfcb81492898 1e44).
Mag ik vragen om welke bestuuringsysteem het gaat? Xp? Vista?
Wa Salaam.
Het gaat om windows 7 en betreft dat wmp moet ik nog even opnieuw uitproberen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.