Je bent goed bezig geweest vriend :D Klasse
vind ik ook, alleen geen cracks geven:( Je weet niet wie er allemaal mee lezen.
net gaf je duidelijk aan dat je een crack per PM zou geven.
Werd laatst bedreigd door Symantec en ik kreeg bijna een boete voor me neus geschoteld dus jongens GEEEN CRACKS OF SERIALS.
Nogmaals klasse Jabir:goedzo:
Sayfoel_Islaam_
22-04-2006, 22:13
Nee helemaal niet...Als je bijv een mp3 bestand opent. Zie je zeg maar als die strepen ervan. Dat kan je makkelijk nippen opieren en plakken : D
Huh, nee, ik heb 't zo geprobeerd:
Eerst 't mp3-bestand openen & net zolang inzoomen tot ik allemaal puntjes kan zien. Dan klikken op 't Selecteren-icoontje & op play klikken. Zodra ik bij 't gedeelte ben waar ik wil knippen gaatie op de pauze & selecteer ik. Dan naar Bewerken & 'Selecteren: van begin tot einde' kiezen. Klikken op 't schaartje en weer naar Bewerken, om daar 'Cursor verplaatsen: naar begin van spoor' te kiezen. Zo een aantal keren tot alle knipjes voltooid zijn.
Daarna 't project opslaan, en dan kamp ik met een aantal probleempjes
a) de bestanden zijn niet te openen met Real-, Media-, Quickplayer
b) de bestanden worden niet herkend door Audio Converter Pro als .au-bestanden & dus kan ik ze niet converten naar .mp3-bestanden
c) als ik ze open in Audiacity zelf, worden ze wel geopend, maar merk ik dat het oorspronkelijk bestand gewoon in 2-en is gesplitst al heb je meerdere bestandjes (ik heb dan dus in feite meerdere malen een eerste & tweede helft van het oorspronkelijke bestand)
d) de snelheid van de bestandjes is veranderd, het is opeens heel nasaal allemaal..
Ik neem aan dat ik iets fout doe?
as Selaamoe 3elaykoem.
ooOOJamilaOOoo
22-04-2006, 22:37
oke..sucses he ;)
Thnx.. Als het niet lukt...weet ik je te vinden :p
Huh, nee, ik heb 't zo geprobeerd:
Eerst 't mp3-bestand openen & net zolang inzoomen tot ik allemaal puntjes kan zien. Dan klikken op 't Selecteren-icoontje & op play klikken. Zodra ik bij 't gedeelte ben waar ik wil knippen gaatie op de pauze & selecteer ik. Dan naar Bewerken & 'Selecteren: van begin tot einde' kiezen. Klikken op 't schaartje en weer naar Bewerken, om daar 'Cursor verplaatsen: naar begin van spoor' te kiezen. Zo een aantal keren tot alle knipjes voltooid zijn.
Daarna 't project opslaan, en dan kamp ik met een aantal probleempjes
a) de bestanden zijn niet te openen met Real-, Media-, Quickplayer
b) de bestanden worden niet herkend door Audio Converter Pro als .au-bestanden & dus kan ik ze niet converten naar .mp3-bestanden
c) als ik ze open in Audiacity zelf, worden ze wel geopend, maar merk ik dat het oorspronkelijk bestand gewoon in 2-en is gesplitst al heb je meerdere bestandjes (ik heb dan dus in feite meerdere malen een eerste & tweede helft van het oorspronkelijke bestand)
d) de snelheid van de bestandjes is veranderd, het is opeens heel nasaal allemaal..
Ik neem aan dat ik iets fout doe?
as Selaamoe 3elaykoem.
Jah dat klopt helemaal...Maar dat komt ook omdat het programma de bestanden opslaat met een andere extensie. Dus jij moet geswoon doen menubalk >bestand>exporteeren/opslaan als> en dan kiezen als mp3 tye...;)
Thnx.. Als het niet lukt...weet ik je te vinden :p
Ik kan aan je OT waarom je dat programma zo hard nodig hebt...
Maar jah dit is de topic he ;)
Sayfoel_Islaam_
22-04-2006, 23:26
Jah dat klopt helemaal...Maar dat komt ook omdat het programma de bestanden opslaat met een andere extensie. Dus jij moet geswoon doen menubalk >bestand>exporteeren/opslaan als> en dan kiezen als mp3 tye...; )
Ik snap niet precies wat je bedoelt, ik kan bij 't opslaan alleen kiezen uit .aup :
http://img193.imageshack.us/img193/8439/naamloosssssssssss6jj.png
Aangezien je ractie heb je wel wat verstand van pctjes. Dus wat je het volgende kan doen is regcleaner te downloaden. Hier link
http://www.worldstart.com/weekly-download/programs/regcleaner*****
Dan ga je in dat programma naar de tapblad 'startup list' verwijder daar
sonic update manager. Als het goed is zal hij nu niet meer starten..:)
Sucses ;)
Mucho muuuuucho gracias, het is gelukt!! :goedzo:
missy_mocrootje
23-04-2006, 13:40
hey ik heb een probleempje als ik muziek wil downloaden van internet (meestal van deze site)dan opent het in klad blok dus dan kiez ik openen met media player elke keer alleeen die icoontje blijft gewoon kladblok en verandert niet in een media plyer icoontje :maf: snap je m? in iedergeval ik vind het egt irrie ..msschien een beetje raar uitglegt maar ik hoop dat je me kan helpen..
XxX missyy
SHOUF_CHA8786
23-04-2006, 13:45
jabeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer ik wil ook msn 8.0 :( maar de beta versie werkt niet ik kom niet verder dan de inlog sherm :huil:
Mucho muuuuucho gracias, het is gelukt!! :)
Ga zo door :goedzo:
Fijn dat te horen..:D
Fijne dag verder he ;)
jabeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer ik wil ook msn 8.0 :( maar de beta versie werkt niet ik kom niet verder dan de inlog sherm :huil:
Je kan hem alleen gebruiken als je bent uitgenodigd door iemand of als je zelf staat geregistreed bij www.lieve.com
Jabir_A:D
SHOUF_CHA8786
23-04-2006, 13:48
Je kan hem alleen gebruiken als je bent uitgenodigd door iemand of als je zelf staat geregistreed bij www.lieve.com
Neem je me nu in de zei jaber :huil:
Ik snap niet precies wat je bedoelt, ik kan bij 't opslaan alleen kiezen uit .aup :
http://img193.imageshack.us/img193/8439/naamloosssssssssss6jj.png
Jij hebt waarschijnelijk gekozen voor: 'Bestand opslaan als' he. Als je nou goed kijkt heb je ook de optie :'Exporteren als MP3'
Ffftjes goed kijken :o
Neem je me nu in de zei jaber :huil:
Nee ik praat serieus met je. Windows Live messenger (msn 8.0) Is nog geen ifficeel Messenger.
Jabir_A :D
hey ik heb een probleempje als ik muziek wil downloaden van internet (meestal van deze site)dan opent het in klad blok dus dan kiez ik openen met media player elke keer alleeen die icoontje blijft gewoon kladblok en verandert niet in een media plyer icoontje :maf: snap je m? in iedergeval ik vind het egt irrie ..msschien een beetje raar uitglegt maar ik hoop dat je me kan helpen..
XxX missyy
Je moet ook het hokje aanviken. Zodat ie voor de volgende keren weet dat hij standaard met Media player moet openen zie plaatje :
http://i3.tinypic.com/w8vux1.jpg
Sucses
Jabir_A :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.