Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
masterdamgirl
26-04-2010, 18:29
Wie kan mij helpen. Ik heb een programma op me laptop, My Security Engine, me laptop is nu heel traag krijg de hele tijd meldignen dat ik virussen heb en ik kan niet meer op het internet. Hoe kan ik die programma verwijderen....
Please help, want ik heb echt geen verstand van dit soort dingen.... :confused:
masterdamgirl
26-04-2010, 22:34
Niemand....
Pinkpearl-
26-04-2010, 23:06
Een vraag:Ik heb windows Vista.
En ik kan niet meer normaal op de pc, Ik zit nu zeg maar veilig modus.
Als ik inlog op hoe ik normaal altijd op de pc kon,lukt het niet loopt ie helemaal vast kan ik nergens op drukken.Volgens mij virussen ofz.
Wat kan ik het beste doen.
Help aub!!!
wrmmmmm negeren julliemijjjjjjjjjj.
aubbb iemandddd? help meeee
wrmmmmm negeren julliemijjjjjjjjjj.
aubbb iemandddd? help meeee
Omdat het via internet heel erg moeilijk is om uit te leggen wat je moet doen.......denk ik. Ik zou een paar online virusscanners laten lopen....héél misschien helpt dat.
Pinkpearl-
27-04-2010, 10:33
Omdat het via internet heel erg moeilijk is om uit te leggen wat je moet doen.......denk ik. Ik zou een paar online virusscanners laten lopen....héél misschien helpt dat.
Heb ik.
Maar dankjewelx
RckingRedHead
27-04-2010, 10:35
Wie kan mij helpen. Ik heb een programma op me laptop, My Security Engine, me laptop is nu heel traag krijg de hele tijd meldignen dat ik virussen heb en ik kan niet meer op het internet. Hoe kan ik die programma verwijderen....
Dat is hetzelfde virus dat ik heb, doet zich voor als security. Hij zegt zeker dat je allerlei virussen hebt he? Terwijl 't zelf een virus is best wel grappig. :hihi:
Maar goed, je moet je pc effe laten formatteren dan schoont ie alles op.
Wel eerst belangrijke documenten op een usb stickie zetten anders ben je die ook kwijt. ;)
masterdamgirl
27-04-2010, 16:11