Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
masterdamgirl
26-04-2010, 18:29
Wie kan mij helpen. Ik heb een programma op me laptop, My Security Engine, me laptop is nu heel traag krijg de hele tijd meldignen dat ik virussen heb en ik kan niet meer op het internet. Hoe kan ik die programma verwijderen....
Please help, want ik heb echt geen verstand van dit soort dingen.... :confused:
masterdamgirl
26-04-2010, 22:34
Niemand....
Pinkpearl-
26-04-2010, 23:06
Een vraag:Ik heb windows Vista.
En ik kan niet meer normaal op de pc, Ik zit nu zeg maar veilig modus.
Als ik inlog op hoe ik normaal altijd op de pc kon,lukt het niet loopt ie helemaal vast kan ik nergens op drukken.Volgens mij virussen ofz.
Wat kan ik het beste doen.
Help aub!!!
wrmmmmm negeren julliemijjjjjjjjjj.
aubbb iemandddd? help meeee
wrmmmmm negeren julliemijjjjjjjjjj.
aubbb iemandddd? help meeee
Omdat het via internet heel erg moeilijk is om uit te leggen wat je moet doen.......denk ik. Ik zou een paar online virusscanners laten lopen....héél misschien helpt dat.
Pinkpearl-
27-04-2010, 10:33
Omdat het via internet heel erg moeilijk is om uit te leggen wat je moet doen.......denk ik. Ik zou een paar online virusscanners laten lopen....héél misschien helpt dat.
Heb ik.
Maar dankjewelx
RckingRedHead
27-04-2010, 10:35
Wie kan mij helpen. Ik heb een programma op me laptop, My Security Engine, me laptop is nu heel traag krijg de hele tijd meldignen dat ik virussen heb en ik kan niet meer op het internet. Hoe kan ik die programma verwijderen....
Dat is hetzelfde virus dat ik heb, doet zich voor als security. Hij zegt zeker dat je allerlei virussen hebt he? Terwijl 't zelf een virus is best wel grappig. :hihi:
Maar goed, je moet je pc effe laten formatteren dan schoont ie alles op.
Wel eerst belangrijke documenten op een usb stickie zetten anders ben je die ook kwijt. ;)
masterdamgirl
27-04-2010, 16:11
Dat is hetzelfde virus dat ik heb, doet zich voor als security. Hij zegt zeker dat je allerlei virussen hebt he? Terwijl 't zelf een virus is best wel grappig. :hihi:
Maar goed, je moet je pc effe laten formatteren dan schoont ie alles op.
Wel eerst belangrijke documenten op een usb stickie zetten anders ben je die ook kwijt. ;)
Ik word er gek van:kwaad:, dus we hebben het over hetzelfde virus.
Ja hij zegt dat ik allerlei virussen heb, krijg de hele tijd die meldingen enz.
Heb jij je pc al laten formatteren, zo ja is alles nu weer goed. Ik heb het nooit eerder zelf gedaan:o , maar ik wil het nu dus zelf proberen. Ik weet alleen niet hoe ik weer aan al die programma's kom enz... Kan jij me helpen mocht ik er niet meer uitkomen...?
Alvast bedankt :kus:
Hallo,
Ik zoek een programma waar ik video's van www.veoh.com mee kan downloaden.
Liefst een niet te ingewikkeld programma want ik weer niet veel van downloaden
http://nl.pcthreat.com/parasitebyid-9301nl.html
RckingRedHead
28-04-2010, 10:31
Ik word er gek van:kwaad:, dus we hebben het over hetzelfde virus.
Ja hij zegt dat ik allerlei virussen heb, krijg de hele tijd die meldingen enz.
Heb jij je pc al laten formatteren, zo ja is alles nu weer goed. Ik heb het nooit eerder zelf gedaan:o , maar ik wil het nu dus zelf proberen. Ik weet alleen niet hoe ik weer aan al die programma's kom enz... Kan jij me helpen mocht ik er niet meer uitkomen...?
Alvast bedankt :kus:
Jep, ik ook echt vet irritant. Weet ook niet hoe ik er opeens aankom. :confused:
Nee ik heb er nog niks aan gedaan, ben lui. :hihi:
Ik ga hem van 't weekend aan iemand geven om te laten formatteren, heb dat al weleens eerder gedaan met een andere laptop en dan is ie weer lekker snel. Wel zijn er dan veel programma's weg, microsoft was bv ook weg maar die kan je weer opnieuw installeren!
Jep, ik ook echt vet irritant. Weet ook niet hoe ik er opeens aankom. :confused:
Nee ik heb er nog niks aan gedaan, ben lui. :hihi:
Ik ga hem van 't weekend aan iemand geven om te laten formatteren, heb dat al weleens eerder gedaan met een andere laptop en dan is ie weer lekker snel. Wel zijn er dan veel programma's weg, microsoft was bv ook weg maar die kan je weer opnieuw installeren!
Maar als je dn hebt geformatteerd .. is windows xp ook weg tog?
Dus hoe moet je dit weer installeren als je er geen cd bij hebt maar je code wel nog hebt?
masterdamgirl
28-04-2010, 12:38
http://nl.pcthreat.com/parasitebyid-9301nl.html
Thnx, ik zal het vanavond proberen hoop dat dit helpt...;)
WitteWijk
28-04-2010, 13:25
Probleem : ik heb bluetooth op mn laptop , maar laatste tijd kan ik die niet meer gebruiken , er komt een foutmelding te staan?
wat moet ik doen ?
Heb je wat verwijderd uit je software lijst dat te maken kan hebben met je bleutooth programma?
En welke foutmelding krijg je precies?
Staat je bleutooth wel aan op je laptop?
WitteWijk
28-04-2010, 13:28
Hallo,
Ik zoek een programma waar ik video's van www.veoh.com mee kan downloaden.
Liefst een niet te ingewikkeld programma want ik weer niet veel van downloaden
Hallo,
Ik doe het met deze programma:
VideoGet
http://nuclear-coffee.com/php/download.php?id=VideoGet
WitteWijk
28-04-2010, 13:33
Deze programma doet wonderen.
http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html?part=dl-10804572&subj=dl&tag=button
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.