WitteWijk
10-04-2010, 14:48
Salaam aleikom Wittewijk,
Heb jij misschien Nero voor mij?
Shokran alvast
A3likoem salaam waramatoe Allah,
Welke besturingsysteem heb je?
WitteWijk
10-04-2010, 16:07
neimand????
Asalaam a3likoem,
Hier staan al je stuurprogramma's van je pc:
http://www.acer.nl/acer/service.do?LanguageISOCtxParam=nl&miu10einu24.current.attN2B2F2EEF=3744&sp=page15e&ctx2.c2att1=3&miu10ekcond13.attN2B2F2EEF=3744&CountryISOCtxParam=NL&ctx1.att21k=1&CRC=2939325947
Kies dan voor Desktop>>Aspire>>Aspire T135.
eloujdia23
10-04-2010, 19:02
salamou alikoum
kan je mij helpen aub mijn pc is al een jaar niet normaal ik probeer mijn neef vaker te vragen of hij zal komen om te kijken maar die zoekt vaak een smoesjes van verkoop die pc gewoon en ik probeel al een tijdje te zoeken wie goed in pc's
de probleem is : sinds we een router hadden gekocht ik heb ook een laptop HP die gebruikt mijn moeder om te skypen en msnen met famillie uit maroc of hier ook gebruikt ze om internetten voor info enz
ik denk dat er iemand ons internet gebruikt want een tijdje was mijn moeder online op haar msn en zag ze dat ik online kwam terwijl ik tv aan t kijken was toen riep ze mij om te kijken ik probeerde om een gesprek met diegene te voeren maar die gaf geen antwoord daarna heb ik mijn wachtwoord verandert en ik denk dat het niet meer gebeurt maar gisteren was ik online op msn en msn van me moeder kwam te voorschijn iemand had mij een link gestuurd van facebook ik weet niet wat het is heb geprobeerd om te kijken maar omdat mijn pc niet goed kon ik niet kijken (mijn moeder was aan t bidden toen vroeg ik haar van wat ze had mij gestuurd ze zei dat ze helemaal niet online op msn is en dat ze aan t bidden was wie had haar msn binnen is weet ik niet ik denk dat die hakkers
en mijn pc gaat af en toe van zelf uit als ik music luister of een film probeer te kijken blijft 1 min vast en daarna gaat ie uit
eigelijk er is veel te vertellen en ik kan het niet alles uitleggen
alleen ik wou weten hoe kan ik een code voor mijn pc zetten dat er niemand kan met ons internetten
en hoe je kunt zien wie jou pc gebruikt
MocroChikaa..
10-04-2010, 19:28
Salam 3alaikoem!
Ik heb een vraagje aan jou. Ik heb Word 2007 gedownload op internet [gratis], de eerste paar weken ging het prima, dus ik kon makkelijk opdrachten maken etc. Maar al sinds een paar weken kan ik wel Word openen, alleen kan ik niks erop typen. Ook verschijnt er een balk op mijn beeldscherm waarop staat dat ik een 25-cijferige code nodig heb, dan kan ik pas iets typen. Heb je misschien voor mij de code?
Shoekran.
[Ps. Handige topic! :D]
MOCroZaKa
10-04-2010, 19:46
Welke besturingsysteem heb je?
Salaam aleikom,
compaq presario staat wel windows 7 enterprise op, besturingsysteem 32 bits
WitteWijk
10-04-2010, 20:05
Salaam aleikom,
compaq presario staat wel windows 7 enterprise op, besturingsysteem 32 bits
Hier te downloaden:
http://thepiratebay.org/torrent/4454819/nero_9_%28dutch%29
MOCroZaKa
10-04-2010, 20:26
Hier te downloaden:
http://thepiratebay.org/torrent/4454819/nero_9_%28dutch%29
salaam aleikom, broeder
heb je geen andere site want hij vraagt steeds of ik die toolbar wil downloaden
WitteWijk
10-04-2010, 23:08
salaam aleikom, broeder
heb je geen andere site want hij vraagt steeds of ik die toolbar wil downloaden
Dit gaat via een torrent programma.
Op de site moet je hier op klikken.
Download deze torrent
Miss_le3zeb
11-04-2010, 01:22
Asalaam a3likoem,
Hier staan al je stuurprogramma's van je pc:
http://www.acer.nl/acer/service.do?LanguageISOCtxParam=nl&miu10einu24.current.attN2B2F2EEF=3744&sp=page15e&ctx2.c2att1=3&miu10ekcond13.attN2B2F2EEF=3744&CountryISOCtxParam=NL&ctx1.att21k=1&CRC=2939325947
Kies dan voor Desktop>>Aspire>>Aspire T135.
Wa alaykoum salam,,
Jazzaka Allah Ghairan voor de link. Maar hij geeft alsnog aan dat er een fout is opgetreden en dat ik eerst moet kijken of alles goed geinstalleerd is of iets dergelijks:confused: .
http://i40.tinypic.com/o8tlc2.jpg
Ik hoop inshallah dat je me kan helpen verder. Ik hb ook bij software geprobeerd opnieuw die realtek te verwijderen, walakien krijg du sweer dezelfde foutmelding.
brownboy
11-04-2010, 05:34
assalamoe alaikoem,
@Miss_le3zeb probeer eens eerst de chipset driver te installeren en daarna de driver voor de audio...
En welke service pack heb je op dit moment geïnstalleerd, en je hebt toch ook wel windows xp draaien toch?
PrinceSs_me
11-04-2010, 09:52
ik heb geen internet meer?
--------------------------------------------------------------------------------
ik weet niet of jullie je het nog kunnen herrineren maar laatst deed mijn laptop het niet meer.. dus heb ik hem hersteld....
alleen nu heb ik geen internet meer
hij geeft aan dat de vereisten van het netwerk..... niet overeenkomen met de instellingen die op deze computer staan
'er is mogelijk een probleem met een of meer netwerkadapters van deze computer'
en bij msn geeft hij aan dat ik geen geldig IP adres heb
kan iemand mij helpen ( ik zit nu via mijn zusjes computer op internet)
MisSyySoussia
11-04-2010, 13:47
ik heb geen internet meer?
--------------------------------------------------------------------------------
ik weet niet of jullie je het nog kunnen herrineren maar laatst deed mijn laptop het niet meer.. dus heb ik hem hersteld....
alleen nu heb ik geen internet meer
hij geeft aan dat de vereisten van het netwerk..... niet overeenkomen met de instellingen die op deze computer staan
'er is mogelijk een probleem met een of meer netwerkadapters van deze computer'
en bij msn geeft hij aan dat ik geen geldig IP adres heb
kan iemand mij helpen ( ik zit nu via mijn zusjes computer op internet)
met wat voor cd heb je je laptop hersteld?
PrinceSs_me
11-04-2010, 13:54
met wat voor cd heb je je laptop hersteld?
met het programma systeemherstel op mijn laptop
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.