Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
Oem_Badr
30-03-2010, 22:33
Elk moederbord heeft zijn eigen piepcode en de betekenis.....
Geheugenkaart uit een pc is redelijk makkelijk te doen, kwestie van losklikken...
Hoeveel geheugenmodules zitten erin?
1 GB.
0ntsnapte
30-03-2010, 23:16
Nou zeg heb hier meerdere vragen gesteld, ben geen enkele keer geholpen.
Wat wil je weten zuster van ons?
Ik wil door de drukker iets laten drukken in het Arabisch, nu zegt deze dat ik het moet zenden in JPG formaat. Maar hoe doe ik dat? :confused:
MisSyySoussia
31-03-2010, 12:44
Ik wil door de drukker iets laten drukken in het Arabisch, nu zegt deze dat ik het moet zenden in JPG formaat. Maar hoe doe ik dat? :confused:
open bestand met paint (als het een afbeelding is) druk op 'opslaan als' onder de plaats waar je de naam van het bestand kan intypen kan je kiezen wat voor bestandsformaat je wilt, kies jpg (jpeg)
success:goedzo:
open bestand met paint (als het een afbeelding is) druk op 'opslaan als' onder de plaats waar je de naam van het bestand kan intypen kan je kiezen wat voor bestandsformaat je wilt, kies jpg (jpeg)
success:goedzo:
Het is geen afbeelding, gewoon een tekst.
Help je me verder? :o
MisSyySoussia
31-03-2010, 18:27
kan je de tekst kopieren, en dan in paint plakken, zo niet probeer dan een printscreen te maken en dan met paint knippen ed
ik hoor wel als het lukt insha'Allah, succes!
Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,
Geachte zuster,
Tekst dient te worden omgezet naar een plaatje en pas dan kan de extensie naar jpg worden gezet. Gezien er denk ik geen tekst to jpg converter bestaan (Wallahu A3lam) Dient u uw tekst in paint te typen en dat opslaan als jpg.
Wa Salaam.
Soms geeft het inderdaad na het piepen een lap tekst aan waar staat beschreven dat ik hem opnieuw moet opstarten (waarna hij blijft piepen) en dan zie ik ook iets staan met ' bios code'. Ook maakt de pc sindskort erg veel lawaai. Misschien is dat die ventilatie die verstopt zit?
Hoe verwijder ik zo een geheugenkaart uit de PC? Is het misschien verstandiger om het te laten doen door iemand met meer verstand?
Asalaam Alikum,
Ik denk dat het inderdaad beter is het te laten doen door iemand met verstand. Het kan een hitte probleem zijn. Van wat ik weet kan een computer bv niet opstarten indien de videokaart te heet is. Ook hier gaat ie piepen. Echter gezien u het koud opstart en het nog niet wilt en de bios peep lijkt me dat uw geheugen niet goed is, Wallahu A3lam. Laat het Insja`Allah nakijken door iemand met verstand. Het is niet heel moeilijk dus gaat u geen 30 euro, etc betalen. Wellicht iemand handig bij u in de familie.
Kijkt u anders:
http://www.youtube.com/watch?v=RDQrHVEpWZ8
Wa Salaam.
Weet iemand hoe het kan komen dat mijn pc altijd bij het starten alle bestanden controleert. Het is net alsof ik mijn pc altijd verkeerd afsluit, maar dat is niet het geval.
Het kan zijn dat uw schijf niet helemaal goed werkt. Wat u mag doen is:
Start >> uitvoeren >> typt u cmd >> typt u: chkdsk /f
Wellicht dat windows dan aangeeft bij de volgende start uw schijf te gaan scannen. Drukt u Y en enter en sluit dan uw computer af en laat windows helemaal scannen/repareren.
Mocht dit niet helpen dan wellicht een instelling of anders. We kunnen het Insja`Allah wel uitzetten (scannen na fout afsluiten). Maar dat later Insja`Allah.
Wa Salaam.
Geachte zuster,
Tekst dient te worden omgezet naar een plaatje en pas dan kan de extensie naar jpg worden gezet. Gezien er denk ik geen tekst to jpg converter bestaan (Wallahu A3lam) Dient u uw tekst in paint te typen en dat opslaan als jpg.
Wa Salaam.
Wa Alaykoum Salaam,
En hoe zet ik dat om naar een plaatje?
MisSyySoussia
31-03-2010, 19:41
Wa Alaykoum Salaam,
En hoe zet ik dat om naar een plaatje?
bedoel je de tekst? Heb je die tekst in een word bestand of iets dergelijks? Zo ja dan moetje die tekst kopieren, en dan plakken in paint. En dan bij opslaan als kiezen voor jpg
bedoel je de tekst? Heb je die tekst in een word bestand of iets dergelijks? Zo ja dan moetje die tekst kopieren, en dan plakken in paint. En dan bij opslaan als kiezen voor jpg
Die tekst kan ik niet plakken in paint, gaat dat bij jou wel dan?
Ja in word.
Oke het is gelukt, ff kijken of ik het ook zo kan opslaan!
Het is gelukt meid, barakAllahoe fiek!!!!!!
Alhoceimameisje
31-03-2010, 20:37
wie kan me helpen ik heb deze net gedownload Winamp
maar hoe kan ik muziek branden op cd?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.