Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
Ik heb ook een probleem, hoop dat jullie me kunnen helpen...
Ik heb een acer laptop zo een mini notebook. Ik heb er een virus opstaan en ik wil graag me laptop formateren/ resete of hoe het ook heet:p maar ik heb op de laptop geen cd-rom zitten.. duss wie weet hoe ik het kan doen zonder cd???
Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,
Geachte zuster,
Indien uw laptop genoeg geheugen heeft (2gb ram) dan kunt u windows vista of windows 7 op usb zetten en uw laptop zo opnieuw installeren. Hoor graag van u betreft de hoeveelheid ram geheugen. Ik geef u dan Insja`Allah een link naar het downloaden van windows 7 of vista (wat u wilt) en hoe te booten via usb.
Wa Salaam.
J'ai une probléme.
Op mijn laptop doet mijn webcam het opeens niet meer. Ik heb een Compaq Presario CQ61-220ED.
Mag ik vragen welke bestuuringsysteem u bezit agi?
Wa Salaam.
marOkaansemeid_
21-03-2010, 19:00
Hoe bedoelt u traag zuster? In het opstarten/uitvoeren?
Wa Salaam.
Wa Alaikoum Salaam, Warahmatoellah Wa Barakatoehoe,
Uuhm, Als ik bijvoorbeeld op internet zit.Kan het soms best lang duren voor ik naar de volgende pagina kan.. Of als ik mediaplayer gebruik en een audio bestand beluister, dan happert het ook weleens:o
Wa Salaam Alaikoum,
marOkaansemeid_
21-03-2010, 19:01
Ik wil ook mijn laptop formateren:o Zou je me de link kunnen sturen
Djazakalahoe ghairan.
Atouzine_
21-03-2010, 20:40
Sinds ik een nieuwe provider heb doet de liveupdate van norton het niet ik krijg een melding met dat ik norton eerst met het internet moet verbinden hoe doe ik dat aangezien ik gewoon internet heb? ik dacht in de instellingen moet er wat veranderd worden ofzo.
Atouzine_
21-03-2010, 20:58
Minnie Tamza :gniffel:
soufian07
21-03-2010, 22:14
Asalaam Alikum,
U kunt dus niet meer draadloos internet maar kon voorheen wel? U bezit een upt kabel correct? Bent via kabel aangesloten op de router? Typt u Insja`Allah in uw adresbalk van uw internet browser: 192.168.1.0 of 192.168.0.1 of 192.168.1.1. Wanneer u al deze drie probeert, krijgt u bij een van dezen een inlog scherm? Uw router naam/gebruikersnaam/wachtwoord?
Wa Salaam.
asalamaliekom,
broeder wat verzorgt deze comandoprompt? flushdns?
asalamaliekom,
broeder wat verzorgt deze comandoprompt? flushdns?
DNS houdt een database bij van bezochte website en dat is alleen de namen en dus niet de precieze inhoud van de website. Als je deze flusht, dus flushdns gebruikt dan gaan alle incorrecte namen verwijderd worden.
soufian07
22-03-2010, 01:02
DNS houdt een database bij van bezochte website en dat is alleen de namen en dus niet de precieze inhoud van de website. Als je deze flusht, dus flushdns gebruikt dan gaan alle incorrecte namen verwijderd worden.
oke soubnhallah barkalofik.
(F):nijn:
ik heb een probleem met de wizard scanner.. als ik mijn foto's naar de computer wil importeren, krijg ik niet het wizard scherm te zien.. maar k kan het appraat ook niet toevoegen.. ik begrijp het niet..krijg elke keer de melding dat het bestand niet gelezen kan worden.de installatiediscette van mijn digi heb ik wel geinstalleerd.. wie weet wat het probleem kan zijn.??
eerder kon het wel..maar nadat de computer opnieuw is geinstalleerd opeens weer niet:(
kan niemand mij helpen:verdriet:
Ik heb een probleem met het kunnen zien van gtst afleveringen op me lappie.
Voorheen kon ik alle afleveringen gewoon zien en die kan ik ook nu nog steeds zien maar sinds 3 weken geleden kan ik geen nieuwe gtst afleveringen meer op me laptop zien... hoe kan dat?
Als ik op de aflevering druk die ik wil zien geeft hij dit aan.
"Een onderdeel van windows media player moet worden bijgewerkt om het apparaat te gebruiken
En dan kun je kiezen uit de onderstaande opties
Bijwerken of Annuleren"
Als ik dan op bijwerken druk
Dan komt er
Verbinding maken met de server... downloaden... downloaden is voltooit... onderdeel kan niet worden bijgewerkt...
Toen dat gedownload, en dan heb ik weer 't zelfde.
Kan iemand mij helpen heb er namelijk echt helemaal geen verstand.
Alvast dank!
Mocropouwer
22-03-2010, 15:37
Asalaam Alikum,
U kunt dus niet meer draadloos internet maar kon voorheen wel? U bezit een upt kabel correct? Bent via kabel aangesloten op de router? Typt u Insja`Allah in uw adresbalk van uw internet browser: 192.168.1.0 of 192.168.0.1 of 192.168.1.1. Wanneer u al deze drie probeert, krijgt u bij een van dezen een inlog scherm? Uw router naam/gebruikersnaam/wachtwoord?
Wa Salaam.
Jaa, vorige keren kon ik dat wel. Ja, de kabels zitten correct. Ik krijg bij alledrie niks?
MisSyySoussia
22-03-2010, 15:43
Jaa, vorige keren kon ik dat wel. Ja, de kabels zitten correct. Ik krijg bij alledrie niks?
zit je niet op iemand anders zijn/haar netwerk?
Zo niet, welk merk router heb je?
edit: Ik zie dat je van merk arris hebt? probeer : 192.168.100.1
U had een Arris router correct? Ik zal Insja`Allah even de tijd nemen uw probleem te verhelpen. Heb het helaas druk, ben niet thuis, etc. Mijn excuses daarom.
@zuster schems, sjtpm.
Het zelfde voor u. Ik kijk er Insja`Allah naar en hoop snel een antwoord uw kant op.
Wa Salaam.
MisSyySoussia
22-03-2010, 15:44
J'ai une probléme.
Op mijn laptop doet mijn webcam het opeens niet meer. Ik heb een Compaq Presario CQ61-220ED.
heb je laptop opnieuw geinstalleerd?
Ik heb ook een probleem, hoop dat jullie me kunnen helpen...
Ik heb een acer laptop zo een mini notebook. Ik heb er een virus opstaan en ik wil graag me laptop formateren/ resete of hoe het ook heet:p maar ik heb op de laptop geen cd-rom zitten.. duss wie weet hoe ik het kan doen zonder cd???
Je zou het kunnen doen via een externe dvd-speler. Maar ene virus van je notebook halen zou toch via een virusscanner moeten lukken? Je zou AVG kunnen proberen (freeware)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.