Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
ZijnHartje
09-03-2010, 11:35
Wa Alikum Asalaam Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,
U hoeft het niet op te slaan zuster. Gewoon downloaden en installeren. U mag op "uitvoeren" drukken. Anders gewoon opslaan en dan Installeren. Windows media zal het dan Insja`Allah doen. Anders gebruik maken van de player wat met de pack komt, namelijk: Windows media classic.
Wa Salaam.
Salaam,
Barak Allahoe fiek, het is gelukt!
Mocropouwer
09-03-2010, 17:15
Ik heb weer eens een probleem! :(
Ik kan niet meer draadloos internetten!
Als ik de internet-kabel uit de laptop doe, dan moet ik hem weer steeds erin doen! Tijdje geleden was dat niet zo, en kon ik gewoon met me laptop door het huis heen lopen en kreeg ik overal verbinding!
Wie kan me helpen, Insha'Allah? :o
APPIE_MOCROO
09-03-2010, 17:29
:nijn:
Als het goed is krijg je code's tijdens dat blauwe scherm.
Schrijf alles op of maak er een foto van, en plaats die hier, dan kunnen we verder kijken.
Mocropouwer
09-03-2010, 18:14
Als ik de internet-kabel uit de laptop doe, dan moet ik hem weer steeds erin doen! Tijdje geleden was dat niet zo, en kon ik gewoon met me laptop door het huis heen lopen en kreeg ik overal verbinding!
:nijn:
LallaMeryama
09-03-2010, 18:18
Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,
Hoe bedoelt u niet verwijdert worden zuster? Krijgt u een melding of anders?
Wa Salaam.
Sallaam,
Ja, als ik die verwijder komt er op het einde te staan dat die niet geheel verwijderd is, maar ik moet hem echt weg hebben..
Kan je me meschien helpen ?
Wa Sallaam
Mijn beeld knippert steeds. Ik heb het gevoel dat het probleem hardwarematig ligt, omdat dit al vanaf het opstarten het geval is. (Ik zal zo een andere beeldscherm aan de computer koppelen). Wat kan ik, als het inderdaad hardwarematig is, doen? Beeldscherm openmaken en de kabels strakker maken?!
APPIE_MOCROO
10-03-2010, 01:50
Mijn beeld knippert steeds. Ik heb het gevoel dat het probleem hardwarematig ligt, omdat dit al vanaf het opstarten het geval is. (Ik zal zo een andere beeldscherm aan de computer koppelen). Wat kan ik, als het inderdaad hardwarematig is, doen? Beeldscherm openmaken en de kabels strakker maken?!
Probeer een andere monitor, doet hij het nog steeds is je videokaart kapot, die kan je apart hebben aangesloten of geintegreerd zitten op je moederbord.
Je kan ook je video-drivers proberen opnieuw te installeren.
Mocropouwer
10-03-2010, 07:53
:banana:
AyourInou.
10-03-2010, 10:19
Ik heb een licentiecode nodig voor de Microsoft Office student 2007 voor mijn zus InshAllah, iemand die me hierbij kan helpen?
Hallo daar,
Heb problemen met geluid, het volgende:
Als ik met een koptelefoon/microfoon zit te praten, kunnen de mensen mij wel goed horen, maar ik hoor hen haperend. Het geluid hapert steeds.
Wat kan ik daar tegen doen? instellingen wijzigen van de microfoon of zou iets anders het probleem zijn?
Lastig, helaas niet 1,2 te achterhalen. Is dit het geval bij alle chat clients wat u gebruikt? Mag ik vragen welke geluidskaart u bezit? Laptop/model. Ik wil Insja`Allah eerst de driver updaten, dan kijken naar de internet instellingen. Mocht dat het niet zijn dan wellicht de instellingen van de microfoon.
Wa Salaam.
Maakt uw laptop geheel geen verbinding meer met het draadloze? Ziet u de draadloze netwerk wel of dat ook niet?
Wa Salaam.
Sallaam,
Ja, als ik die verwijder komt er op het einde te staan dat die niet geheel verwijderd is, maar ik moet hem echt weg hebben..
Kan je me meschien helpen ?
Wa Sallaam
Kunt u Insja`Allah een printscreen maken van hetgeen u krijgt en dat het niet geheel verwijdert kan worden.
Wa Salaam.
Ik heb een licentiecode nodig voor de Microsoft Office student 2007 voor mijn zus InshAllah, iemand die me hierbij kan helpen?
Kijkt u hier Insja`Allah: http://www.fixya.com/support/t927018-ms_office_home_student_2007_product
Scrolt naar benden en probeert alle keys uit tot 1 van dezen werkt.
Wa Salaam.
Mocropouwer
10-03-2010, 16:22
Maakt uw laptop geheel geen verbinding meer met het draadloze? Ziet u de draadloze netwerk wel of dat ook niet?
Wa Salaam.
Ik weet niet helemaal wat je bedoelt, maar ik denk van niet. Nu zit ik dicht bij de modem, en heb ik dus wel verbinding, maar als ik nu naar boven loop heb ik geen verbinding meer.. :(
Houdt ons Insja`Allah op de hoogte zuster.
Wa Salaam.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.