lMlaestro
20-04-2006, 10:30
E maestro, windoos, wtittewijk..Hoe oud zijn jullie eigenlijk:o Ff nieuwschierig :o
Ik ben 20 jaar :D. Dat maakt Pleeborstel dus de oudste. Windoos op de 2e plek met z'n 21 jaar. En ik de 3e :cool:
lMlaestro
20-04-2006, 10:31
Doet iemand van jullie een ICT opleiding??
WitteWijk
20-04-2006, 10:34
Ja ik medewerker ICT mbo 2de leerjaar en hier in Vlissingen(zeeland) leer je helemaaal niks en jullie?
En ik 17 dus de jongste..:eek: :o:hihi:
JAh ik doe eerst jaar pas ICT Medewerker beheerder..:o
Glimlachje
20-04-2006, 12:03
IK wilde jullie even laten weten dat mijn pc het weer optimaal doet Hamdollah....
Ik heb gister mijn neef laten komen. Hij is computer ingenieur... hij maakt software... Moehiem bedankt voor jullie hulp ik heb namelijk dingetjes geleerd van jullie die ik nog niet wist... Mijn complimenten nogmaals :goedzo:
IK wilde jullie even laten weten dat mijn pc het weer optimaal doet Hamdollah....
Ik heb gister mijn neef laten komen. Hij is computer ingenieur... hij maakt software... Moehiem bedankt voor jullie hulp ik heb namelijk dingetjes geleerd van jullie die ik nog niet wist... Mijn complimenten nogmaals :goedzo:
Graag gedaan...;) Het is zoiezo moeilijk om iemand over een forum te helpen hoor..Als er we zelf tegen aankijken en zelf die dingen op de pc mochten doen. Dan klaarde wel de klusjes ook in 5 minuten alleen jah kan iet he..:o
lMlaestro
20-04-2006, 13:17
Ja ik medewerker ICT mbo 2de leerjaar en hier in Vlissingen(zeeland) leer je helemaaal niks en jullie?
Ik studeer Informatica in Amsterdam en hier leer je ook bijna niks :hihi:
ArabicGirl
20-04-2006, 13:47
ik heb een probleem :moe: ik krijg steeds reclames ik heb gehoord komt door virus maar ik heb avg en het geeft aan dat ik geen virus heb en ik heb geprobeert hitman pro te downloding maar duurt veelste lang kan je me helpe :kus:
lMlaestro
20-04-2006, 13:50
ik heb een probleem :moe: ik krijg steeds reclames ik heb gehoord komt door virus maar ik heb avg en het geeft aan dat ik geen virus heb en ik heb geprobeert hitman pro te downloding maar duurt veelste lang kan je me helpe :kus:
Je moet echt Hitman pro downloaden en valt best mee zo groot is het niet. En dat trage internet komt vast door die virussen. Dus heb geduld en download hem en het duurt ook even voordat hij klaar is wanneer je hem uitvoert. Maar daarba ben je van je problemen af. :hadj:
ArabicGirl
20-04-2006, 13:54
Je moet echt Hitman pro downloaden en valt best mee zo groot is het niet. En dat trage internet komt vast door die virussen. Dus heb geduld en download hem en het duurt ook even voordat hij klaar is wanneer je hem uitvoert. Maar daarba ben je van je problemen af. :hadj:
oh oke dank je wel maar dus dat andere AVG IS NIET GOED???
WitteWijk
20-04-2006, 13:56
Nou avg is op zich wel goed hoor ik gebruik het ook.
lMlaestro
20-04-2006, 13:56
jawel maar die gebruik je ernaast
Glimlachje
20-04-2006, 16:05
Graag gedaan...;) Het is zoiezo moeilijk om iemand over een forum te helpen hoor..Als er we zelf tegen aankijken en zelf die dingen op de pc mochten doen. Dan klaarde wel de klusjes ook in 5 minuten alleen jah kan iet he..:o
Ja natuurlijk geloof ik graag. Daarom petje af voor jullie.:o
ArabicGirl
20-04-2006, 17:27
jawel maar die gebruik je ernaast
thanx het is gelukt ik had echt veel viruse op sommige alheel lang:haha:
lMlaestro
20-04-2006, 18:15
thanx het is gelukt ik had echt veel viruse op sommige alheel lang:haha:
you're welcome lady
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.