Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
Nee ik krijg niet eens de kans om mijn wachtwoord in te tikken, ik krijg de balk niet open om mijn wachtwoord in te tikken, begrijp je? Zelfs afsluiten kan niet meer. Heel raar weet niet waaraan het ligt, zelfs aan hacken twijfel ik nu. Anders moet ik maar mijn laptop eens binnenbrengen alleen is het nadeel dat het té lang kan duren.
Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,
Geachte zuster,
Dan lijkt mij dat uw windows image is beschadigt. U doet steeds "recovery" en het recovert steeds de corrupte image en daarmee steeds het probleem.
Mag ik vragen hoeveel geheugen uw laptop heeft?
Wa Salaam.
kan iemand my nog helpe:confused:
Asalaam Alikum,
Mag ik vragen waarmee zuster?
Wa Salaam.
Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,
Geachte zuster,
Dan lijkt mij dat uw windows image is beschadigt. U doet steeds "recovery" en het recovert steeds de corrupte image en daarmee steeds het probleem.
Mag ik vragen hoeveel geheugen uw laptop heeft?
Wa Salaam.
Wa Alaykoum Salaam, Waar kan ik dat vinden?
Wa Alikum Asalaam Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,
Start >> rechte muisknop deze computer >> eigenschappen >> hier ziet u staan hoeveel ram geheugen uw computer heeft.
Wa Salaam.
Assalam aleikum,
Als ik cheaphardmeds.com intyp, dan zegt de pc dat hij de server niet kan vinden. :kwaad:
Wa Salam
Asalaam Alikum,
Hehe klopt, website doet het namelijk niet! -gniffel-
Wellicht dat men bezig is te onderhouden, etc.
Wa Salaam.
mijn vraag ff uppen:
Salaam allikom,
Tijdens het downloaden van de nieuwe versie msn geeft het aan verwijder oude versie. Ik heb de oude versie verwijderd voordat ik de nieuwe ging downloaden. Halverwege downloading krijg ik een foutmelding en er staat: kan de nieuwe versie niet downloaden verwijder oude versie.
Hmmm ik snap het niet meer, wat kan ik er aan doen? Heb nu een oude versie maar die ondersteunt geen webcam en microfoon.
Shoekran
Asalaam Alikum,
Hehe klopt, website doet het namelijk niet! -gniffel-
Wellicht dat men bezig is te onderhouden, etc.
Wa Salaam.
En dan is discountmedss.com(die ook niet bereikbaar is) zeker dezelfde website, maar dan onder een andere naam? :moe:
IslaamFanaat
01-03-2010, 20:20
Geachte zuster,
Denkt dat u beter deze Avast kunt verwijderen en de nieuwere versie kunt installeren. U zit op de 4.8 en de nieuwste is nu 5.0 Daarom mijn advies uw kant Avast te verwijderen en de nieuwere versie te installeren.
Mocht u dit wensen dan help ik u daar graag bij. Zo niet dan graag kijken naar de update functie en wat deze zegt.
Ja Limburgers ik snap het ook niet echt.. Noch Nederland noch Belgs. Kan het wel begrijpen.. bij geen van beide te willen horen.
Wa Salaam.
Waalaikoem salam warahmatoeAllah wabarakatoehoe
Ik wacht op pop-up voor het downloaden van een nieuwe versie inshaaAllah. Deze is vaker langs gekomen maar heb ik genegeerd haha nu moet ik wachten tot ie weer naar boven komt.
Mocht het niet lukken dan laat ik het je weten inshaaAllah
En ik vind die zachte G juist heel erg leuk, dus wees er blij mee.
Wasalaam
En dan is discountmedss.com(die ook niet bereikbaar is) zeker dezelfde website, maar dan onder een andere naam? :moe:
Asalaam Alikum,
Correct, deze werkt ook niet.
Wa Salaam.
mijn vraag ff uppen:
Salaam allikom,
Tijdens het downloaden van de nieuwe versie msn geeft het aan verwijder oude versie. Ik heb de oude versie verwijderd voordat ik de nieuwe ging downloaden. Halverwege downloading krijg ik een foutmelding en er staat: kan de nieuwe versie niet downloaden verwijder oude versie.
Hmmm ik snap het niet meer, wat kan ik er aan doen? Heb nu een oude versie maar die ondersteunt geen webcam en microfoon.
Shoekran
Geachte zuster,
Ik zou u nogmaals willen adviseren msn te verwijderen. Dan naar start >> zoeken te gaan >> zoeken naar msn >> alles verwijderen wat u vinden kan. Dan uw computer opnieuw opstarten en nogmaals msn downloaden en installeren. Mocht dit neit werken dan wellicht dat we een programma moeten gebruiken voor het verwijderen.
Wa Salaam.
Waalaikoem salam warahmatoeAllah wabarakatoehoe
Ik wacht op pop-up voor het downloaden van een nieuwe versie inshaaAllah. Deze is vaker langs gekomen maar heb ik genegeerd haha nu moet ik wachten tot ie weer naar boven komt.
Mocht het niet lukken dan laat ik het je weten inshaaAllah
En ik vind die zachte G juist heel erg leuk, dus wees er blij mee.
Wasalaam
Denk dat u ook rechts kunt klikken op Avast en dan "update". Wellicht dat ie hier al aangeeft te moeten upgraden, Wallahu A3lam. Velen vinden de zacht G leuk. Zij moeten er om lachen en dit maakt het eerder spottend dan anders. Maar Alhamdulillah en dat u het leuk vind.
Wa Salaam.
kinkerstraat_12
01-03-2010, 21:32
Wa Alikum,
Geachte zuster,
Wenst u Windows 7 liever dan xp of vista wat u nu bezit? Ik kan u helpen deze te downloaden/installeren.
Indien u dit wenst dan bent u wel een USB stick nodig. 3 GB of groter.
Wa Salaam.
sallaam wa alikum ,
ik ben momenteel niet in bezit van een usb stick. als ik die koop dan laat ik t je so snel mogelijk weten..
ik heb nog een vraagje
2dagen geleden heb ik mijn pc geformateerd volgens mij ik heb tijdens t opstarten op f8 gedrukt en toen had ik een keuse ik heb als keuze gedaan dat ik mijn bestanden wil begouden alleen kan ik ze nu nergens vinden.:( :confused: is alles nu werg
IslaamFanaat
01-03-2010, 21:41
Denk dat u ook rechts kunt klikken op Avast en dan "update". Wellicht dat ie hier al aangeeft te moeten upgraden, Wallahu A3lam. Velen vinden de zacht G leuk. Zij moeten er om lachen en dit maakt het eerder spottend dan anders. Maar Alhamdulillah en dat u het leuk vind.
Wa Salaam.
Assalam alaykoem warahmatoeAllah wabarakatoehoe
Het lukt niet echt met het upgraden, ik probeer het morgen nogmaals inshaaAllah.
Ik wil je niet belasten, vandaar.
Ik begrijp best dat mensen met een zachte G of een belgisch accent worden uitgelachen, maar ik zou het niet te persoonlijk opvatten als iemand dit bij jou doet aghi. Het is denk ik meer omdat ze het gewoon niet gewend zijn.
Ps; Wat ik zei over jou manier van spreken met U was niet spottend. (voor het geval dat je dat dacht)
wa Allah oe a3lam
Wasalaam
real_chelhawia
01-03-2010, 21:43
Ik heb een vraag!
Ik heb perongeluk op een site gedrukt via msn.
Iemand stuurde een site met daarop ´´kijk jou foto´´
En ik met mijn domme hoofd klikte daarop en nu als ik op msn zit dan kan ik er niet langer dan 5 min op zitten en dan begint ie te flippen en helemaal gek te doen en sluit alles zich af!
Wat kan ik hieraan doen?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.