WitteWijk
18-04-2006, 16:06
Het vreemde is dat ze zegt dat Realplayer ook niks doet, terwijl je daarmee wel DVD kunt kijken, dat deed ik ook weleens.
Denk dat er toch een aantal virussen aanwezig zijn op haar pc en wat spyware.
Nou lijkt me sterk he probeer gewoon die powerdvd. zie die link.
Pleeborstel
18-04-2006, 17:17
Volgens mij werkt Realplayer voor DVD's alleen wanneer je een programma installeert zoals WinDvd, dat had geloof ik te maken met wat codecs.
OK, dat zal het hem wel zijn dan denk ik. :)
yasmine_1
18-04-2006, 17:28
Ik haat Msn!
Net kreeg ik een norton beveiligingswaarschuwing:
Msn probeert verbinding te maken met het internet en daaronder stond: Blokkeren (aanbevolen) dus heb ikd at maar gedaan. En nU doet msn het niet meer :hihi: hoe los ik dat op?
yasmine_1
18-04-2006, 17:41
Ik haat Msn!
Msn probeert verbinding te maken met het internet en daaronder stond: Blokkeren (aanbevolen) dus heb ikd at maar gedaan. En nU doet msn het niet meer hoe los ik dat op?
lMlaestro
18-04-2006, 18:31
Ik haat Msn!
Msn probeert verbinding te maken met het internet en daaronder stond: Blokkeren (aanbevolen) dus heb ikd at maar gedaan. En nU doet msn het niet meer :hihi: hoe los ik dat op?
Gewoon die irritante Norton uitschakelen :D
Lady_Arif
18-04-2006, 18:34
aha
sallam
maestro
met welk programma kan je een folder maken voor een uitnodiging.
mijn tweede vraag is
waar kan ik een gratis virusscanner downloaden en welke neem ik het beste...hij moet niet alleen kunnen scannen maar ze ook verwijderen.
lMlaestro
18-04-2006, 18:43
aha
sallam
maestro
met welk programma kan je een folder maken voor een uitnodiging.
mijn tweede vraag is
waar kan ik een gratis virusscanner downloaden en welke neem ik het beste...hij moet niet alleen kunnen scannen maar ze ook verwijderen.
Hallo Lady_arif,
Wat betreft de gratis virusscanner zie:
http://www.schoonepc.nl/optim/avgvirus.html
En folders kan je maken met Windows Publisher, wat ook in het Office pakket zit(Word/Excel etc.)
Good luck
hoi,
Ik heb msn gedownlowd, maar als ik me nu probeer aan te melden dan komt er een venster met het volgende erop:
aanmelden bij.NET messenger is mislukt omdat de service niet reageert. De service is niet beschikbaar of er is mogelijk geen verbinding met het internet.
En dit krijg ik al weken te zien..
Kan je me misschien helpen.
alvast bedankt
Is dit constant..kom je er helemaal niet in ? Of het zo dat je soms er wel in komt en de andere keer weer niet ?
nee, ik kom er echt helemaal niet in!
Hoop dat je me kunt helpen. ik kan echt niet zonder
Glimlachje
18-04-2006, 22:12
Moge Allah jullie belonen voor jullie hulp! (amien)
nee, ik kom er echt helemaal niet in!
Hoop dat je me kunt helpen. ik kan echt niet zonder
http://www.imzers.com/
Bekijk es deze site heel aandachtig..:o
Amien !! We doen het met alle plezier hoor...:o
Amien, we zijn er altijd klaar voor om jullie vragen te beantwoorden en we blijven ons best doen om al jullie problemen op te lossen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.