Bekijk originele versie : Computer Problemen??? Meld het hier
IslaamFanaat
20-02-2010, 23:32
Owhh ik heb het al gevonden...
Jazaak Allah ghairan..
Moest wel andere stappen volgen omdat jij een nieuwe windows versie hebt en ik niet.
Mvr_Aiichaa
20-02-2010, 23:37
Heeft iemand de product code van ; Microsoft Office Word 2007 ??
BLABLAA_
20-02-2010, 23:39
Wa Alikum Asalaam Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,
Geachte zuster,
Wij moeten de router helemaal opnieuw configureren. Dit is nodig om een nieuwe wachtwoord in te stellen.
Op de router (aan de bovenzijde) ziet u een knop staan genaamd "WPS-KNOP". Deze moet u 15 seconden inhouden. Wanneer u dit doet dan zal de router worden gereset. U dient voor het opnieuw willen instellen een kabel in bezit te hebben ((UTP kabel)). Zonder deze kunt u de router (na het resetten) niet configureren.
Graag zoeken naar een kabel en dan pas de router resetten. Dan graag een bericht en dat we Insja`Allah de nodige stappen nemen om uw internet weer werkend te krijgen/nieuwe wachtwoord in te stellen.
Wa Salaam.
Wa Salaam Oe Aleikum,
Die UTP Kabel, is dat de kabel waarmee de router verbonden is aan de modem?
Hoe moet ik na het resetten dan een bericht plaatsen zonder internet?:hihi:
(Toen ik deze reactie wou plaatsen, kreeg ik weer dit te:
De webpagina kan niet worden weergegeven
Mogelijke acties:
Verbindingsproblemen vaststellen
Meer informatie
*zucht*)
Alaikoem assalaam
Ja maar ergens geloof ik ook wel in dat Allah(swt) geen gebrekingen kent en dus zodanig gewoon voor eeuwig blijft scheppen. Zijn mogelijkheden zijn eindeloos en dat maakt Hem ook zo machtig en superieur om het alleen bij ons te houden. Allah zegt zelf dat hij in staat is om het hele universum uit te breiden indien Hij zou willen, maar allah ou 3lem... Wat denkt u? :o
Ja broeder, al die standaard virusscanners zijn tegenwoordig troep geworden. Beter advisteert u hen iets nieuws ofzo. A-Squared is dan ook geen nieuwe, maar wel de betere! Die pakt gauw trojans!
http://www.emsisoft.com/en/software/free/
En Avira als virusscanner gebruiken. Men moet van tijd tot tijd de statistiek gewoon bij houden, niet elke anti virus blijft continue de beste. Eens is het weer over
Bedankt voor die link, heb wel een nieuwe virusscanner nodig:goedzo:
ProtectedPearl
20-02-2010, 23:51
Heeft iemand de product code van ; Microsoft Office Word 2007 ??
Wilde net hetzelfde vragen :o
Ik wil ook een link :o
ProtectedPearl
20-02-2010, 23:53
Tahmid, ik heb toch een muis (geen echte :o ) in de lade van mijn man. Heb 'm geïnstalleerd, het werkte net voor maar 3 minuten :maf: Nu werkt ie niet meer, het rode lampje op de muis is ook vele zachter geworden, terwijl het net nog zo fel brandde :maf:
Raar, wat is er mis gegaan? Moet een muis opladen of zo?
ProtectedPearl
20-02-2010, 23:58
Tahmid, ik heb toch een muis (geen echte :o ) in de lade van mijn man. Heb 'm geïnstalleerd, het werkte net voor maar 3 minuten :maf: Nu werkt ie niet meer, het rode lampje op de muis is ook vele zachter geworden, terwijl het net nog zo fel brandde :maf:
Raar, wat is er mis gegaan? Moet een muis opladen of zo?
Oke nu werkt het wel, komt omdat batterij van mijn laptop niet geladen werd :o Ik leer iets bij :o
NadorinoCrysis
20-02-2010, 23:58
Iemand product code voor Avira Premium Suite?
Mn vader heeft dat antivirusscanner.
Heb zelf Avast nu omdat ie lichter is.
Mvr_Aiichaa
21-02-2010, 00:08
Wilde net hetzelfde vragen :o
Ik wil ook een link :o
haha , ik maak het nog niet eens zo moeilijk ik hoef die link niet.
Wil alleen die product code:o
Oke nu werkt het wel, komt omdat batterij van mijn laptop niet geladen werd :o Ik leer iets bij :o
:lol:
Meskien, we maken die broeder helemaal gek met onze domme vragen.
Moge Allaah jou belonen met al het goede, zowel in dunya als in alaghira, ameen!
ProtectedPearl
21-02-2010, 00:11
:lol:
Whahahaha neee neee sorry mijn vraag was echt niet zo dom als die van jou :hihi:
Whahahaha neee neee sorry mijn vraag was echt niet zo dom als die van jou :hihi:
Tss, scheer je weg:ego:
Als je terug leest, heb ik gezegd dat mijn geluid uit stond:lekkerpuh
Dus logisch dat ie gedempt was, alleen zag ik niet dat mijn geluid uit stond:maf:
Fahiemt am laa?
Wa Alikum Asalaam Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,
Ik kom helaas tijd te kort op al uw vragen te antwoorden. Blij te horen dat uw probleem is verholpen zuster IslaamFanaat. Zuster BulIt is uw probleem verholpen? Zuster ProtectedPearl, ik ben nu met een filmpje bezig wat uw probleem zal doen verhelpen Insja`Allah. Zuster Mvr_Aiichaa ik zal zo een link plaatsen als ook de code voor het downloaden/installeren van office 2007. U moet de oude verwijderen anders werkt de code niet. Ag NadorinoCrysis, Ik heb helaas geen code bij de hand maar help u morgen graag zoeken. Zuster BLABLAA_, Vervelend dat uw internet nu niet meer zo wel werkt als eerst. Mijn excuses. De router hoort gewoon de nieuwe wachtwoord te accepteren. Dit is het geval bij de N300 serie. Hier doet ie anders. Helaas niet geweten. De kabel van de router naar de modem is niet de goede. U moet zo`n kabel hebben:
http://3.bp.blogspot.com/_ytQBQFr1Q7s/Sesi4G7tryI/AAAAAAAAATw/ZsgkoQA41Wk/s400/utp-kabel.jpg
Wat u kunt doen om het probleem met uw netwerk te verhelpen is: Even de kabel uit de modem, 3 minuten wachten en deze weer inpluggen. Gezien de router een vaste configuratie kent zal het deze weer terug doen zetten (indien gewijzigd) en anders even de tijdelijke vage fouten uit het geheugen zetten/wat het ook mag zijn.
Amieen op uw dua zuster BullIt. Allah (swt) geeft u het betere.
Wa Salaam.
Asalaam Alikum,
Office 2007: http://www.megaupload.com/?d=VQSERYZE
Key: KGFVY-7733B-8WCK9-KTG64-BC7D8
Wa Salaam.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.