WitteWijk
17-04-2006, 19:09
Ik heb complete handleiding voor haar maar jou link is beter (meer screenshot) ik zal mijne ff verwijderen
Hij is wel heeeeel uitgebreid maar ja. lekker duidelijk:goedzo:
Probeer eens de verbinding te herstellen in msn.
Dit heb ik ook geprobeerd ... en toch nog die foutmelding :traan1:
Msn heeft op het moment wat storingen..
Maar het gekke is dat ik op een ander msn adres (van mijn zus) WEL kom... ach ik wacht nog wel ff en probeer het later weer eens.
Bedankt jongens ... jullie zijn goed bezig :goedzo: :goedzo:
O ja het probleem dat ik maar 1 site kan openen is helaas niet nog verholpen..
:hadj:
MoslimaSisi
17-04-2006, 19:28
Dank jullie wel :goedzo:
Moet t ff heeeeeeeeeel erg goed doorlezen :hihi:
:zwaai:
kan iemand me aub uitleggen wat word-wrap is?
ik snap er niks van :(
Salaamm..
Msn doet het niet bij mij .. op andere email adressen wel maar mijn eigen email niet.. via hotmail kom ik er wel in..
Hebben meerdere mensen hier last van .. en kan iemand mij helpen?? :(
ik heb hier ook last van, zie mijn vraag en antwoord van de jongens hierboven !!
Maar hoe kom je er via hotmail wel in dan....:confused:
ik heb hier ook last van, zie mijn vraag en antwoord van de jongens hierboven !!
Maar hoe kom je er via hotmail wel in dan....:confused:
Kweet et niet :huil: ik heb ingelogd op hotmail en dat lukt wel gewoon maar zodra ik et via msn probeer staat er dat ik het nog eens moet proberen :( en msn verbindingen herstellen heb ik ook al gedaan
kan iemand me aub uitleggen wat word-wrap is?
ik snap er niks van :(
Word is een algemeen term, word vaak gebruikt bij het programmeren maar soms ook in Microsoft Word. Betekenis in MS word:
Als een gebruiker text intypt en dat bestaat al dan wordt het naar het einde van de line verplaatst
Bij het programmeren is het een commando.
Windoos
Mensen Met Msn Problemen!!!!
Start Je Pc Opnieuw En Probeert Het Opnieuw:)
Werkt het nog niet ???
Verwijder Internet tijdelijke bestanden:
Open Internet Explorer, Extra> Internet opties> en klik op bestanden verwijderen
Kweet et niet :huil: ik heb ingelogd op hotmail en dat lukt wel gewoon maar zodra ik et via msn probeer staat er dat ik het nog eens moet proberen :( en msn verbindingen herstellen heb ik ook al gedaan
:hoera: Jaaaaaaaaa msn doet het weer (sjonge jong we lijken wel een stelletje verslaafden :hihi: ). . . . gewoon blijven proberen de aanhouder wint :banana:
Je pc opnieuw opstarten lukt niet . . althans bij mij lukte het ook niet.
slm,
ik hoop dat iemand mij kan helpen...ik heb een probleem bij het proberen te kijken van een dvd...niks lukt..een tijdje gelden heeft iemand in mijn pc zitten neuzen en sinds dien werkt mijn pc ook langzaam....ik heb norton anti virus..ik heb wanadoo pc antivirus en ik heb hit man pro geprobeerd..niets hielp..maar nu ook nog mijn dvd speler...geen realplayer niks meer..met alles krijg ik error!! k hoop dat er iemand is die advies voor mij heeft..k zal alles uitproberen8-)
ma3a salamaaaa moi
WitteWijk
17-04-2006, 22:57
slm,
ik hoop dat iemand mij kan helpen...ik heb een probleem bij het proberen te kijken van een dvd...niks lukt..een tijdje gelden heeft iemand in mijn pc zitten neuzen en sinds dien werkt mijn pc ook langzaam....ik heb norton anti virus..ik heb wanadoo pc antivirus en ik heb hit man pro geprobeerd..niets hielp..maar nu ook nog mijn dvd speler...geen realplayer niks meer..met alles krijg ik error!! k hoop dat er iemand is die advies voor mij heeft..k zal alles uitproberen8-)
ma3a salamaaaa moi
Arlikoem salaam,
Ik denk dat je geen dvd player heb geinstalleerd bijvoorbeeld Powerdvd.
ga naar deze site.
http://downloads.vnunet.nl/download/dvd/powerdvd/_34.html
downloaden em en installeer probeer dan nog eens
Pleeborstel
18-04-2006, 12:56
Arlikoem salaam,
Ik denk dat je geen dvd player heb geinstalleerd bijvoorbeeld Powerdvd.
ga naar deze site.
http://downloads.vnunet.nl/download/dvd/powerdvd/_34.html
downloaden em en installeer probeer dan nog eens
Het vreemde is dat ze zegt dat Realplayer ook niks doet, terwijl je daarmee wel DVD kunt kijken, dat deed ik ook weleens.
Denk dat er toch een aantal virussen aanwezig zijn op haar pc en wat spyware.
lMlaestro
18-04-2006, 13:53
Het vreemde is dat ze zegt dat Realplayer ook niks doet, terwijl je daarmee wel DVD kunt kijken, dat deed ik ook weleens.
Denk dat er toch een aantal virussen aanwezig zijn op haar pc en wat spyware.
Volgens mij werkt Realplayer voor DVD's alleen wanneer je een programma installeert zoals WinDvd, dat had geloof ik te maken met wat codecs.
Volgens mij werkt Realplayer voor DVD's alleen wanneer je een programma installeert zoals WinDvd, dat had geloof ik te maken met wat codecs.
Wat lMlaestro klopt, je kan normaal gesproken geen DVD afspelen met RealOne player wel als je wat updates of nieuwe codecs installeert.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.