Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help help

kikkio
01-03-2006, 12:44

Hallo dames, Vandaag ben ik me rot geschrokken mijn broeken passen mij niet meer de bovenste 2 knopen gaan in ieder geval niet dicht, ik ben nu 8 weken zwanger en al 5 kilo aangekomen en wanneer en hoe ik dat voor elkaar gekregen heb weet ik niet het lijkt al of ik 3 maanden zwanger ben, wat ik mij nu af vraag hoe moet het als ik 5, 6, 7,8 en 9 maanden zwanger ben, ik ben me echt rot geschrokken, wat ik heb begrepen is dat ik nu helemaal niet hoor aan te komen, pas na 3 maanden wie heeft dit ook gehad?

jamy
01-03-2006, 12:53
hoi je hoeft je niet rot te schrikken hoor. dat is heel normaal. ik ben zelf bij de eerste zwangerschap 25 kilo aangekomen :maf2: en bij de tweede 20 kilo :maf: maar dat is er allemaal weer af. gelukkig!!! Is dit je eerste zwangerschap? zo ja dan denk ik wel dat dit normaal is hoor. Je hoort vaker dat vrouwen bij hun eerste zwangerschap meer aankomen dan bij de tweede of derde. veel succes verder en mabrouk 3lik o allah i hawan 3lik. boussa

kikkio
01-03-2006, 12:56
dank je wel schat, dit is inderdaad mijn eerste, maar ik eet gewoon wat ik normaal eet, ik drink alleen wel wat meer water maar dat moet ook

Chaima_fadoua
01-03-2006, 13:46
gefeliciteerd meid hoop incha`allah dat het een gezond kindje gaat worden incha`allah salamoe3alaikoem..!!

kikkio
02-03-2006, 11:02

soekran, ik hoop ook dat we een gezond kindje krijgen insallah