Bekijk originele versie : Afslanken, dieet blablabla
Pagina's :
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9]
10
11
12
SmoothMaroc
03-11-2006, 10:20
:haha: wanneer je klanten hebt geef maar door:hihi:
jij bent plat joh
Andalus83
03-11-2006, 11:04
Wat is dat voor een ot SmootMaroc? :rolleyes:
Miss_ThUg_R
03-11-2006, 13:27
jij bent plat joh
:gniffel: are u sure
Bent_Larache
03-11-2006, 13:29
hahahahhahaha
het ziet er heeel mooi en leuk uittt als het bedekt is met kleding.
Maaar zodra je in een string/lingerie staat, ziet er gewoon echt niet uit!
SmoothMaroc
04-11-2006, 01:21
hahahahhahaha
hoezo dat nou weer
khadidiz
22-04-2007, 08:37
hahahahhahaha
k ben t er helemaal mee eens
pure_naziha
22-04-2007, 12:05
Waarom zie ik zoveel topics daarover. Wanneer dringt het tot jullie door dat een dame met houvast op de juiste plekken (bille) (heupen) gewoon mooiiiiiiiiiiiiii is wat heeft een man nou aan een dunne takje
Er zijn niet veel jongens die zo denken als jij!! Of ze zeggen het wel, maar toch doen ze anders;)
En vrouwen en dieten, wen er maar aan want het wordt geloof ik alleen maar erger!! Kijk naar de modebladen, kijk naar de mode, vrouwen voelen gewoon altijd een druk om er mooi uit te zien!! En mooi staat voor sommige vrouwen gelijk aan wat ze in de cosmo/glamour zien!! Dun/slank dus, want dan staat alles 'mooier'!! We doen het niet alleen voor de mannen denk ik, maar in de eerste plaats voor onszelf en voor het modebeeld wat er vandaag de dag bestaat!!
Ik bedoel maar, waarom heb jij zo'n getraind lijf?? Omdat dat toch het modebeeld van de jongens is tegenwoordig, omdat je het natuurlijk mooi vindt en ja de dames vinden het zeker niet onaantrekkelijk:o :) toch/??
mirjam_m23
22-04-2007, 13:12
Waarom zie ik zoveel topics daarover. Wanneer dringt het tot jullie door dat een dame met houvast op de juiste plekken (bille) (heupen) gewoon mooiiiiiiiiiiiiii is wat heeft een man nou aan een dunne takje
Hahah dat vind ik nou schattig !!!:hihi: Een mannelijke geslacht die daar over begint :D .
Leuk:hihi:
SmoothMaroc
23-04-2007, 09:41
Er zijn niet veel jongens die zo denken als jij!! Of ze zeggen het wel, maar toch doen ze anders;)
En vrouwen en dieten, wen er maar aan want het wordt geloof ik alleen maar erger!! Kijk naar de modebladen, kijk naar de mode, vrouwen voelen gewoon altijd een druk om er mooi uit te zien!! En mooi staat voor sommige vrouwen gelijk aan wat ze in de cosmo/glamour zien!! Dun/slank dus, want dan staat alles 'mooier'!! We doen het niet alleen voor de mannen denk ik, maar in de eerste plaats voor onszelf en voor het modebeeld wat er vandaag de dag bestaat!!
Ik bedoel maar, waarom heb jij zo'n getraind lijf?? Omdat dat toch het modebeeld van de jongens is tegenwoordig, omdat je het natuurlijk mooi vindt en ja de dames vinden het zeker niet onaantrekkelijk:o :) toch/??
Nee hoor ik train voor mezelf ik voel me zo lekkerder maar wat ik niet snap is dat sommige meiden denken dat het mooi is als ze zo slank zijn en geen eens een kont hebben :jammer:
Wanneer dringt het tot jullie door dat dames met wat overwicht niet voor mannen willen afvallen maar gewoon voor zichzelf?
Mannen houden van houvast. Mannen houden van een zandloperfiguur. Mannen dit, mannen dat. Hey dikke dames, ga me nou niet zeggen dat jullie voor MANNEN aan het zwoegen zijn voor een slanke lichaam? :moe:
Ik hoef het niet eens te vragen, het is al duidelijk :moe:.
bentbled
23-04-2007, 10:04
en wat als een vrouw wel mooie ronde billen en mooie volle heupen heeft, maar wat kleinere borsten kan dat er mee door? Of moeten die ook vol zijn??
SmoothMaroc
23-04-2007, 10:07
en wat als een vrouw wel mooie ronde billen en mooie volle heupen heeft, maar wat kleinere borsten kan dat er mee door? Of moeten die ook vol zijn??
ik vind ronde volle billen veel aantrekkelijker dan borsten :o
Zeg alhamdoulilah met wat je hebt a trol :moe:
SmoothMaroc
23-04-2007, 10:23
Zeg alhamdoulilah met wat je hebt a trol :moe:
doe normaal rotzooi
doe normaal rotzooi
Doe ik abnormaal dan? :moe:
Pagina's :
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9]
10
11
12
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.