Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Foto van Hassan 3

Pagina's : [1] 2

MarocStar
09-05-2003, 02:29

Voordat ik ga slapen ff een foto van Hassan3 :) http://64.191.29.239/nieuws/forums/attachment.php?postid=857028

Laysa
09-05-2003, 02:31
Die topic van je flipt helemaal .... :confused:

Classy.Lady
09-05-2003, 02:32
Echt een schatje ook he!

MarocStar
09-05-2003, 02:37
Origineel gepost door Laysa Die topic van je flipt helemaal .... :confused: Flipt helemaal :confused:

xxxprinsesxxx
09-05-2003, 09:58

hij is zo liefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ffff Ik was gisteren de hele dag voro de tv zo aan het doen: wat liefffffffffff... kijk hoe lief dan!!!!!!! wat een schatjeeeee... kijk die vingertjes..... dat mondje!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahahahaha :D

Beauty23
09-05-2003, 10:43
Tjonge, ik wist niet eens dat ze in verwachting waren. Wat gaat de tijd toch snel. Best wel snel na hun huwelijk maar ik ben heel blij voor hun.

lilmarocprinces
09-05-2003, 10:45
ooh da bist egt een skatsje

chicamaroquia
09-05-2003, 10:47
Precies negen maanden! Tel maar na, dus op de huwelijksnacht was het al meteen vuurwerk... :hihi: Aug-Sep-Okt-Nov-Dec-Jan-Feb-Maa-April-Mei :D (Begin mei en halverwege Juli getrouwd... :D)

chicamaroquia
09-05-2003, 10:48
Origineel gepost door Croelita Ja dat is toch elke baby....lief...wat is er aan deze zo speciaal? tjah.... Toekomstige koning van Marokko misschien... :rolleyes: En geloof me, niet elke baby is lief! :maf:

naadje83
09-05-2003, 11:19
Wat een engeltje!!!!! Tbarkelah 3lieh, oe rabie geliehloemm...

bint_duh_bledie
09-05-2003, 11:38
Origineel gepost door Croelita ja maar om zo te overdrijven omdat het "HET KIND IS VAN DE KONING" .....die baby is nog te klein om te zeggen dat die mooi is en....als ik zo elke baby zie liggen dan vind ik m lief ja... tjahhhh begin je weer en het is pas half twaalf nou ik zalje zeggen waarom deze lieve schattige kindje zo bijzonder is omdat hij hassan III is en dus onze toekomstige koning is van marokko en ik zelf vind het heel bijzonder maarja jij gaat zeker juigen voor de kind van maxima

bint_duh_bledie
09-05-2003, 12:13
Origineel gepost door Croelita uhhhh dat maak jij ervan BINT N BLINDE....maar ja ik maak me oook weeeer niet zooo druk om jou praatjes, want zoals ik vanaf de eerste keer al kon lezen bevalt mij jou style niet. WAHAHAH STYLOOOOOOOOOOOOOOOOS..........kind van maxima? hu wie is maxima??? ooh dan weet jij meer als mij. ACH JAAA maakt niks uit als je maar weet hoeveel koeien er nog tussen bij jou in de wei zitten... Zolang dat nog op orde is dan is er niks aan de hand. Laterzzzzzzz nou maxima is de vrouw van willem en willem is de zoon van de koningin van holland waarom moet er in jou ogen alles negatief zijn ik zeg toch alleen waarom ik die babytje zo bijzonder vind a dom ding en zit niet om elke tekst te stressen dat heb ik je al eerder verteld doe relaxt niet iedereen moet je beschouwen als een negger en er fel op los slaan ik ben je zuster die je vaak genoeg tips heeft gegeven en je vaak genoeg topics heeft uitgelegd

narcis
09-05-2003, 12:33
Sjoow jullie graven echt diep in CYBERWORLD, het zijn maar topics waar je je mening mag uiten................. en ruzie hoeft nou ook weer niet 1-2-3 te ontstaan alleen om een mening maar goed, laterz :zwaai:

mtioua_girl
09-05-2003, 14:03
hij is gewoon een poepie maar dan met iets bijzonders natuurlijk:D :zwaai:

MissShorty
09-05-2003, 16:18

AAahh echt wel een poepi :Iluvu: Nu is het in marokko feesdt ..Ik hoop dat ze nog wat voor de zomer laten kan ik het ook meemaken.....Hoop dat het baby gezondt blijft.... Maar ********* waar kan ik deze foto*s vinden

Pagina's : [1] 2