Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor de mensen uit Amsterdam!!

Pagina's : [1] 2

antiflirt83
08-05-2003, 23:13

Salem aleikum mensen, kijk luister dan a stadsgenootjes, jullie weten allemaal wel dat de wachtlijsten in Amsterdam voor een woning heel lang zijn. Een van me broers gaat nu binnenkort trouwen en hji staat al 4 jaar ingeschreven en heeft eindelijk een huis aangeboden gekregen alhamdulah. Maar stel je voor je moet nog sji 3 jaar wachten ofzo en je wil trouwen. Wat ga je doen? 1: Ik ga met me vrouw/man bij me ouders wonen 2: Ik wacht met trouwen tot ik een huis in Amsterdam aangeboden krijg 3: Ik ga in de buurt van Amsterdam wonen (Amstelveen, Zaandam, Weesp, Diemen etc) 4: Ik ga ergens ver weg wonen (je wou soieso al weg uit Amsterdam) 5: Ik vertrek naar Marokko 6: Ik bouw een hut in Oosterpark 7: Ik ga in de garage van 3ami hamid wonen 8: Ik koop me ouders uit 9: eigen suggesties yelaaaaaaaaaa, laat je horen dan!!

Yufran
08-05-2003, 23:19
ik zou gewoon wachten.... een eige huis moet je gewoon hebben als je gaat trouwen..

Amal112
08-05-2003, 23:19
Ik sluit me bij Gulay aan...optie vier vind ik ook niet echt slecht....Er ligt nog een groot wereld buiten amsterdam om

xxxprinsesxxx
08-05-2003, 23:25
OPTIE 3!!!!!!! :D

antiflirt83
08-05-2003, 23:48

Ik zou het zelf echt niet weten. Ik wil eerlijk gezegd echt niet weg uit Amsterdam weet je, ik hou gewoon van deze stad :Iluvu: , maar aan de andere kant; voor me kinderen heb ik liever dat ze in een rustige omgeving opgroeien. Lastig lastig, maar tot nu toe zeggen de meesten dus in de buurt van Adam wonen.

ilhame
09-05-2003, 01:01
je kan nooit te vroeg zijn met jezelf inschrijven bij de woningbouwvereniging....k was al op mn 18e ingeschreven....dus tegen de tijd dat ik ga trouwen zal ik mn huis wel al hebben :D optie 2 dus :zwaai:

Onslaught
09-05-2003, 03:24
Origineel gepost door antiflirt83 Salem aleikum mensen, kijk luister dan a stadsgenootjes, jullie weten allemaal wel dat de wachtlijsten in Amsterdam voor een woning heel lang zijn. Een van me broers gaat nu binnenkort trouwen en hji staat al 4 jaar ingeschreven en heeft eindelijk een huis aangeboden gekregen alhamdulah. Maar stel je voor je moet nog sji 3 jaar wachten ofzo en je wil trouwen. Wat ga je doen? 1: Ik ga met me vrouw/man bij me ouders wonen 2: Ik wacht met trouwen tot ik een huis in Amsterdam aangeboden krijg 3: Ik ga in de buurt van Amsterdam wonen (Amstelveen, Zaandam, Weesp, Diemen etc) 4: Ik ga ergens ver weg wonen (je wou soieso al weg uit Amsterdam) 5: Ik vertrek naar Marokko 6: Ik bouw een hut in Oosterpark 7: Ik ga in de garage van 3ami hamid wonen 8: Ik koop me ouders uit 9: eigen suggesties yelaaaaaaaaaa, laat je horen dan!! ik zoek de dragonballs en zodat ik een wens kan maken:D

chicamaroquia
09-05-2003, 10:34
Origineel gepost door Onslaught ik zoek de dragonballs en zodat ik een wens kan maken:D :hihi:...

angelrifia
09-05-2003, 10:38
amsterdam te druk voor me kinderen later best wel gezellig maar heb het liever niet terwijl ik zelf ben opgegroeid hierzo maar ja je moet toch wat he ik vind dat als je kinderen goed wilt opvoeden doe het dan niet hier in Amsterdam ieder zijn eigen mening he

Masriya
09-05-2003, 13:03
Ik ga in de buurt van Amsterdam wonen (Amstelveen, Zaandam, Weesp, Diemen etc)

SaMiax
09-05-2003, 13:18
ik bouw een hut in de vondelpark

mtioua_girl
09-05-2003, 14:05
naar marokko!!!!!!!!

mocromagic
09-05-2003, 14:10
ik vraag gewoon weer een nieuwe biobak/vuilniscontainer aan!!! easy peasy!!

Safia21
09-05-2003, 14:50
Gelukkig heeft mijn man bij tijd nagedacht om zich in te schrijven en had ie al een huis toen we gingen trouwen...Maarre nu willen we verhuizen, maar dat schijnt ook haast onmogelijk te zijn in Amsterdam Liefs Safia

Masriya21
09-05-2003, 15:26

Ik koop me ouders uit :D maar niet heus :rolleyes: Ik denk optie 3 :zwaai:

Pagina's : [1] 2