Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : jongens die huilen.....

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
08-05-2003, 23:11

wat vinden wij dames ervan??? :rolleyes:.

Bario_Woman
08-05-2003, 23:19
Origineel gepost door ouiam_tet1 wat vinden wij dames ervan??? :rolleyes: Ik houd wel van mannen die hun emoties tonen. Metname als het gaat om :huil: . Ik vind het onzin dat men (nog steeds)vind dat een man niet kan huilen. Juist het tonen van emoties vind ik een man mannelijker dan hij al is... :Iluvu: (uiteraard moet ie niet huilen als ie verkouden is ofzo...want dan laat ik hem goed :huil: ) GrandCherokee :zwaai:

saidaaatje
08-05-2003, 23:21
ik vind het juist iets hebben als mannen huilen....maar ik heb het tot nu toe een keer meegemakt dat een jongen moest huilen...en van hem had ik dat nooit verwacht..en echt het brak mijn hart toen ik t zag...

DonnaBella
08-05-2003, 23:21
aaaah wat lief, hou wel van jongens die hun emties laten zien :love: maar niet van dat gesnotter ;)

Yufran
08-05-2003, 23:22

emoties zijn voor vrouwen en niet voor mannen...echte mannen beheersen hun emoties... alleen als er een reden is..bv een raket heeft de man geraakt..dan pas mag de man huile :huil:

DonnaBella
08-05-2003, 23:23
Origineel gepost door Yufran emoties zijn voor vrouwen en niet voor mannen...echte mannen beheersen hun emoties... alleen als er een reden is..bv een raket heeft de man geraakt..dan pas mag de man huile :huil: waaaaat wat ben jij hard zeg!!

Bario_Woman
08-05-2003, 23:24
Origineel gepost door Yufran emoties zijn voor vrouwen en niet voor mannen...echte mannen beheersen hun emoties... alleen als er een reden is..bv een raket heeft de man geraakt..dan pas mag de man huile :huil: Noting but bullshit... Mannen hebben toch ook een hart?Ook gevoelens....?Laatze dan :huil: als zij dat willen....

GangstaLovin
08-05-2003, 23:25
Origineel gepost door Yufran emoties zijn voor vrouwen en niet voor mannen...echte mannen beheersen hun emoties... alleen als er een reden is..bv een raket heeft de man geraakt..dan pas mag de man huile :huil: Bla Bla :zwaai:

samira_el
08-05-2003, 23:26
Ik vind jongens die huilen (en dus hun gevoelens tonen) vind ik prachtig..:D Ik kan niet tegen kleinzierige jongens, jongens die dus huilen om een sneetje..

HalfBlood
08-05-2003, 23:27
Origineel gepost door Yufran emoties zijn voor vrouwen en niet voor mannen...echte mannen beheersen hun emoties... alleen als er een reden is..bv een raket heeft de man geraakt..dan pas mag de man huile :huil: ya Riffie :hihi:..

---
08-05-2003, 23:29
Stille tranen die droevig zijn ogen uit komen...prachtig... Maar dan moet het niet elke dag gebeuren en een goede reden hebben. :)

AdamX
09-05-2003, 00:26
ik huil van met mijn hart(van binnen),maar helaas wordt het soms te veel, dan wordne mijn ogen ook nat :( ja ik ben EEN NERD

C_warrior
09-05-2003, 00:30
Ik heb Gehuiled bij titanic hahah gewoon in de bioscoop :hihi: soms ben ik zo'n sisi. En een keertje Kreeg ik water ogen bij dbz. Ik kon mezelf net bedwingen niet te huilen :D

C_warrior
09-05-2003, 00:42
Het was omdat gohan zijn vader verloor en goku deed het met eer voor iedereen en de tranen van gohan waren zo erg Arme gohan. Hij gaf zich zelf de scheld NEeee de tranen beginnen al te komen :huil: http://www.dragonballz.com/sagas/big/1651.jpg

C_warrior
09-05-2003, 00:50

Origineel gepost door Mr_LeQwaleb weak ass biatches :D Your not a Monkey your a bavoon!!!! :lekkerpuh

Pagina's : [1] 2 3 4