Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mijn dochtertje lust geen groenten

Pagina's : [1] 2

Maghrebia
28-02-2006, 10:57

Heeft iemand ervaring hiermee en evt een oplossing? p.s. ze is bijna 7 maanden.

loubiaaa
28-02-2006, 11:02
mn neefje ook nie meer :jammer: sinds hij het verschil kent tussen zoete danoontjes en groeten :hihi: mss moet je er voor de smaak wat bijvoegen :confused:

Safia21
28-02-2006, 11:06
Gewoon de groenten blijven aanbieden... en als ze het niet meteen eet, niet meteen een alternatief bieden... anders zal ze nooit groenten eten als ze weet dat ze maar hoeft te weigeren en er komt iets lekkerders Je hoeft haar niet te dwingen, wil ze niet.. dan neem je het weg en probeer je het later nog een keer... laat vooral niet teveel merken dat JIJ wil dat ze groenten MOET eten Succes! Liefs Safia

bunty_aur_bably
28-02-2006, 11:06
ook wou zeggen doe er wat jus of saus bij maar dat is nog te vroeg voor 7maanden. waarom probeer je niet aard. wortels. broccoli. rijst met een beetje saffraan en een klein beetje bouillonblok voor de smaak.

L_Berjdia
28-02-2006, 11:09

Vooral zoete groente geven, wat smaak erbij

TheBomb
28-02-2006, 11:09
Heeft iemand ervaring hiermee en evt een oplossing? p.s. ze is bijna 7 maanden. Wat een levensdillema. P.s. zijn dit geen vragen die bij een gyneacologe of arts of weet ik veel waar thuishoren??????? :maf2:

L_Berjdia
28-02-2006, 11:11
Wat een levensdillema. P.s. zijn dit geen vragen die bij een gyneacologe of arts of weet ik veel waar thuishoren??????? :maf2: jeetje wat kan jij irritant zijn, je hebt daadwekelijk overal commentaar op. Niemand verplicht je te reageren, doe dat dan ook niet als iets je niet aanstaat

Safia21
28-02-2006, 11:11
Wat een levensdillema. P.s. zijn dit geen vragen die bij een gyneacologe of arts of weet ik veel waar thuishoren??????? :maf2: Nou als je een Gyneacologe met zulke vragen moet lastigvallen :rolleyes:

TheBomb
28-02-2006, 11:12
Nou als je een Gyneacologe met zulke vragen moet lastigvallen :rolleyes: Maar ons er wel MEE LASTIG VALLEN.

Safia21
28-02-2006, 11:14
Maar ons er wel MEE LASTIG VALLEN. Als jij er last van hebt dan hoef je er toch niet op in te gaan...:D

TheBomb
28-02-2006, 11:17
Als jij er last van hebt dan hoef je er toch niet op in te gaan...:D Goh, je hebt weer eens wat geciteerd. Maar heb je nog meer van dat soort levensvragen? :nerd:

Maghrebia
28-02-2006, 11:18
The bomb, dit soort vragen aan een gynacoloog stellen?? hahahah laat me niet lachen en bij een consultatiebureau geven ze niet altijd goede advies. En als dit soort vragen jou irriteren dan moet je maar ergens anders wezen en er is niemand die jou verplicht te reageren a levenloos. De rest van de meiden, bedankt voor jullie reakties ;)

loubiaaa
28-02-2006, 11:18
Maar ons er wel MEE LASTIG VALLEN. niemand heeft je gevraagd te reageren :moe: trekt de topic je niet aan, klik er dan gewoon niet op..simpel :moe:

L_Berjdia
28-02-2006, 11:19
The bomb, dit soort vragen aan een gynacoloog stellen?? hahahah laat me niet lachen en bij een consultatiebureau geven ze niet altijd goede advies. En als dit soort vragen jou irriteren dan moet je maar ergens anders wezen en er is niemand die jou verplicht te reageren a levenloos. De rest van de meiden, bedankt voor jullie reakties ;) Geen dank :o

TheBomb
28-02-2006, 11:22

The bomb, dit soort vragen aan een gynacoloog stellen?? hahahah laat me niet lachen en bij een consultatiebureau geven ze niet altijd goede advies. En als dit soort vragen jou irriteren dan moet je maar ergens anders wezen en er is niemand die jou verplicht te reageren a levenloos. De rest van de meiden, bedankt voor jullie reakties ;) :moe:

Pagina's : [1] 2