Bekijk originele versie : Volle wimpers? This Could be The Answer...
SweetCheeks
27-02-2006, 22:56
[Talike EyeBrow Lipocils, is mijn nieuwe aanwinst. Het schijnt goed te zijn voor vollere wimpers/wenkbrauwen...kheb er veel goeie verhalen over gehoord, so i'm giving it a try....
Kent iemand dit produkt?]
http://patzzi.spa10.com/upload/goods/b03453_talika1.jpg
Eyelash Lipocils Conditioning Gel (10 ml.) Talika
This 100% plant-based, transparent gel enriched with lecithin is the only product on the market clinically proven to stimulate eyelash growth. Tests have shown that it can make lashes from .5 to 2.5 mm longer in just one month! This degree of growth was seen in 88% of women who participated in clinical tests. Furthermore, Lipocils strengthens and conditions eyelashes, making them healthier and stronger. It is completely non-irritating and can be safely used by contact lens wearers.
Bella_Mafia
27-02-2006, 23:01
Waar is het te koop?
SweetCheeks
27-02-2006, 23:04
Waar is het te koop?
Ik heb t bij Douglas gekocht voor 21 euro. Schijnt dat je na een maand al resultaat hebt, vooral als je veel mascara gebruikt is het wel handig...
ilhamkenitria
27-02-2006, 23:07
oow dus pas na maand worden se voller?
SweetCheeks
27-02-2006, 23:08
oow dus pas na maand worden se voller?
Wat dacht je dan? De volgende dag?:moe:
Ze moeten toch groeien:o
Wat dacht je dan? De volgende dag?:moe:
Ze moeten toch groeien:o
hahaha:haha: wayoo
ik had gelezen dat die andere meiden, gelijk resultaat hadden, en dat het 14 euro was :maf2:
Allaho A3lam :hadj:
SweetCheeks
27-02-2006, 23:17
hahaha:haha: wayoo
ik had gelezen dat die andere meiden, gelijk resultaat hadden, en dat het 14 euro was :maf2:
Allaho A3lam :hadj:
Zou kunnen, maar misschien was het een ander merk? Ik ken alleen deze!
Zou kunnen, maar misschien was het een ander merk? Ik ken alleen deze!
allaho a3lam, is dat ook met die soortige vezels ofso ??
SweetCheeks
27-02-2006, 23:26
allaho a3lam, is dat ook met die soortige vezels ofso ??
Geen idee, het is een soort olie dat je elke avond/ochtend op je wimpers smeert. Het bevordert de haargroei...
Bella_Mafia
27-02-2006, 23:30
Ik heb t bij Douglas gekocht voor 21 euro. Schijnt dat je na een maand al resultaat hebt, vooral als je veel mascara gebruikt is het wel handig...
Hm ok , ik ga het ook eens proberen.
:)
Geen idee, het is een soort olie dat je elke avond/ochtend op je wimpers smeert. Het bevordert de haargroei...
ow zo...ik had in een topic gelezen dat r ook eentje is, met vezeltjes ofso..en dat je dan eerst mascara beetje moest zetten dan die vezeltjes, allaho a3lam
SweetCheeks
27-02-2006, 23:37
ow zo...ik had in een topic gelezen dat r ook eentje is, met vezeltjes ofso..en dat je dan eerst mascara beetje moest zetten dan die vezeltjes, allaho a3lam
Nee dit is gewoon verzorging, net als een nacht/dagcreme alleen voor je wimpers.
Nee dit is gewoon verzorging, net als een nacht/dagcreme alleen voor je wimpers.
ow zo, ewa dan gaan we dat ook ff proberen, wimpers vallen er tog niet af he :hihi:
SweetCheeks
27-02-2006, 23:44
ow zo, ewa dan gaan we dat ook ff proberen, wimpers vallen er tog niet af he :hihi:
Nee, stel je voor! Kheb t juist aangeschaft omdat die van mij wel wat voller mogen!
Nee, stel je voor! Kheb t juist aangeschaft omdat die van mij wel wat voller mogen!
Ben benieuwd !
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.