Bekijk originele versie : 2 jongens???
stel je hebt een vriend he, maar je bent ook verliefd op een ander..... wat doe je dan en met verliefd bedoel ik echt verliefd. je hebt totaal geen interesse meer voor je vriend en drommt van die ander.......
:zwaai: trouwens ik zit niet in deze situatie :).
MocroPrinsesje
08-05-2003, 22:11
:hihi: lastige situatie.....kweenie wat ik zou doen..:stout:
chicamaroquia
08-05-2003, 22:12
die eerste... :nerd:
:lol:
Dan blijf ik gewoon die ander zien en na een tijdje kijk ik of de verliefdheid echt was of dat het alleen maar een fase was :rolleyes:
:D
C_warrior
08-05-2003, 22:31
Als diegene zou weten dat je zat te fantaseren dat om iemand anders terwijl je bent dan zou diegene zich zo laag voelen en stel je voor die verliefdheid blijft voor altijd en je noemt z'n naam soms bij diegene he
en opeens krijg je dat vreselijke misgevoel en realiseert dat je veel gelukkiger bent bij die andere en dan word je boos op die andere ofzo en dan???
:rolleyes: dat zou een lastige situatie zijn he
SweetRose
08-05-2003, 22:34
dan word ik gewoon :stoned: :D
Hindaatje
08-05-2003, 22:35
Hmmm......wist ik maar wat ik in zo'n situatie moet doen:hihi:
ik zou het denk ik dan ook uitmaken met mijn vriend en dan verder zien wat mijn gevoelens zijn voor die andere jongen als ik in de eerste instantie een goede relatie zou hebben zou ik niet zo verlieft worden op iemand anders dus het zou zeker geen gezonde relatie zijn ciao
Hindaatje
08-05-2003, 22:50
Origineel gepost door ouiam_tet1
hindaatje do u need to talk :stout:
:zwaai:
hhehehehhee :o :D
I'm in deeep shit :P
SaraZena
08-05-2003, 22:51
optie 3 :hihi:
wat heeft het voor zin om door te gaan met iemand die je toch niet meer ziet zitten.
Hindaatje
08-05-2003, 22:53
Origineel gepost door SaraZena
optie 3 :hihi:
wat heeft het voor zin om door te gaan met iemand die je toch niet meer ziet zitten.
Misschien omdat je tog nog om die gene geeft,en je wilt m nie kwetse :(
SaraZena
08-05-2003, 22:59
Origineel gepost door Hindaatje
Misschien omdat je tog nog om die gene geeft,en je wilt m nie kwetse :(
maar als jij helemaal gek op die ander bent?
Als je bij je huidige vriend bent denk je alleen aan hem (die ander), das toch ook niet eerlijk.
Dus dan kun je maar beter de waarheid zeggen en er een punt achter zetten.
(en natuurlijk is dat lullig voor hem, maar is uiteindelijk wel beter)
ik heb verkerign met mijn pc, maar ga vreemd met mijn laptop en slaap met mijn minidisk...........
Hindaatje
08-05-2003, 23:05
Origineel gepost door SaraZena
maar als jij helemaal gek op die ander bent?
Als je bij je huidige vriend bent denk je alleen aan hem (die ander), das toch ook niet eerlijk.
Dus dan kun je maar beter de waarheid zeggen en er een punt achter zetten.
(en natuurlijk is dat lullig voor hem, maar is uiteindelijk wel beter)
wat niet weet,wat niet deert...Ik zou het hem noooooit kunnen vertellen..Dan verding ik mn ware gevoelens liever.. :rolleyes:
Hindaatje
08-05-2003, 23:06
Origineel gepost door ouiam_tet1
ja dat is het ja hij meskien houdt nog van je en jij gaat met een ander :(
Ik heb t nie over vreemdgaan heeyy:D
K heb t over verliefd op iemand anders ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.