Bekijk originele versie : Getrouwd en naar het buitenland
buitenlandse
27-02-2006, 20:38
hai!
Ik zou graag in contact willen komen met vrouwen/meiden die naar het buitenland zijn verhuisd.
Ik heb dat namelijk ook gedaan. Ben getrouwd en naar duitsland verhuisd, was een moeilijke beslissing, maar liefde maakt blind :lekkerpuh . Ik woon hier nu 2 jaar en ik mis Nederland en de marokkaanse nederlanders ongelooflijk.
Graag zo ik willen weten hoe het met de andere "emigranten" zo is gegaan. En hun ervaringen willen weten..............
Tschüss
TheMansion
27-02-2006, 20:50
He meissie, wij wonen ook in het buitenland!!! Wij wonen hier 4 maanden nu, erg leuk maar zeker moeilijk... ik mis iedereen en alles in NL. Wij wonen in Cyprus... gelukkig is het tijdelijk... en zullen we uiteindelijk weer terug gaan naar holland inchallah...
He en hoe is het jou duits en heb je kinderen?? en gaan ze naar school?? haha zoveel vragen..
He meissie, wij wonen ook in het buitenland!!! Wij wonen hier 4 maanden nu, erg leuk maar zeker moeilijk... ik mis iedereen en alles in NL. Wij wonen in Cyprus... gelukkig is het tijdelijk... en zullen we uiteindelijk weer terug gaan naar holland inchallah...
He en hoe is het jou duits en heb je kinderen?? en gaan ze naar school?? haha zoveel vragen..
Heerlijk Cyprus, is het daar lekker warm, hier in NL is het echt steenkoud brrrrrrrrrrrrr
KoezKoez
27-02-2006, 21:20
als ik wil schelden dan doe ik dat :lekkerpuh:
Lucht je hart maar uit meid..;)
KoezKoez
27-02-2006, 21:22
Waar kwam dat hopeloze geval opeens vandaan.:jammer:
Ze solliciteert naar een ban..:hihi: en wij ook als we niet gelijk ontopic gaan...:moe:
Ontopic
Ik hoop dat je gauw een iemand vind:o
miss tanger2003
27-02-2006, 21:24
Voor de topicstartster, het lijkt me zeker moeilijk om afstand te nemen van je geliefde omgeving maar ja het is jou mektab meid xxxxmisstanger
Atlas_Gebergte
27-02-2006, 21:30
diep, diep gezonken echt zielig (heb geen woorden voor).
TheMansion
27-02-2006, 22:40
Wat is er gebeurd sinds ik weg ben, zoveel reacties verwijderd???
Hier is het heerlijk weer!! 23 graden en een strakblauwe lucht...
Hamdulila
Bent_Fes
27-02-2006, 23:33
nou leuke topic, ik dacht ff lezen zo veel reactie nou van de 20 reacties zijn er bijna 20 verwijderd..maar als het alleen gezeik was dan bespaar ik mezelf de moeite... :D
dadel1205
27-02-2006, 23:46
ik heb ook een hoop gemist geloof ik:confused:
Hoi, ik leef momenteel ook in het buitenland. Ik woon nu in Housten (in de staat Texas) Het is nu al van september 2003 dat ik in Housten woon, in het begin had ik heel erg heimwee naar België, maar nu begint het al te wennen. Mijn ouders en mijn 2 zusjes komen mij regelmatig bezoeken. Mijn mama is trouwens momenteel bij me. Ik lees dat jij in Duitsland bent gaan wonen na je huwelijk, ik ben in Housten komen wonen omdat mijn man van hier is.(een amerikaanse marokaan of een marokaanse amerikaan; het is maar hoe je het zien)
Jij mag je gelukkig prijzen, jij kan in het weekend in je auto stappen en op een paar uurtjes ben je weer thuis. Ik ben sinds september2003 nog maar 6 maal terug in België geweest. Ik probeer om 2 maal per jaar over te vliegen.
Maar ja dat is ELMEKTEB, veel succes....
mimi_tangaouia
28-02-2006, 01:38
Hoi, ik leef momenteel ook in het buitenland. Ik woon nu in Housten (in de staat Texas) Het is nu al van september 2003 dat ik in Housten woon, in het begin had ik heel erg heimwee naar België, maar nu begint het al te wennen. Mijn ouders en mijn 2 zusjes komen mij regelmatig bezoeken. Mijn mama is trouwens momenteel bij me. Ik lees dat jij in Duitsland bent gaan wonen na je huwelijk, ik ben in Housten komen wonen omdat mijn man van hier is.(een amerikaanse marokaan of een marokaanse amerikaan; het is maar hoe je het zien)
Jij mag je gelukkig prijzen, jij kan in het weekend in je auto stappen en op een paar uurtjes ben je weer thuis. Ik ben sinds september2003 nog maar 6 maal terug in België geweest. Ik probeer om 2 maal per jaar over te vliegen.
Ik wist wel altijd dat er marokanen woonde in amerika maar heb ze nooit echt gesproken. Ben echt benieuwd hoe jij je leven daar leid.
Kan je ons misschien vertellen wat er anders is dan europa.
Ben erg benieuwd
Hai! Zullen we ruilen :moe: Kom namelijk uit Duitsland en ben ook voor mijn man hier naartoe verhuisd :D En nee...ik kan aan die kaaskoppen mentaliteit niet wennen!
Aufwiedersehen
wuaaaau...Amerika :eek: Daar zou ik ook zonder maar een seconde over naar te denken naar toe verhuisen!!! Lekker eten, relaxte mensen en heel veel attractie....zo gaaf.
Texas...is dat niet een zeer rasistisch gebied?
Ik woon nu alweer 8 jaar in het buitenland. Ben voor mijn man naar Parijs verhuisd. Was moeilijk in het begin, maar nu 8 jaar later, een vaste baan en vriendenkring mis ik Nederland geen seconde meer. Wel mijn familie natuurlijk en drop en friet:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.