Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat Is Jouw Favoriete Merk??

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

TwinkleEye_19
08-05-2003, 20:14

Maandverband :D D'r zijn zoveel merken te koop en allemaal voor 't zelfde :p Kvroeg me af, of je net als make-up en kleding ook zo gebonden kan zijn aan maandverband merken :D Aangezien ik geen seksist ben :), mogen mannen ook reageren :hihi: Lief ben ik vandaag hè :engel:

TwinkleEye_19
08-05-2003, 20:25
Sowey, allemaal drooglopers hiero :hihi: Trouwens... Wie van de mannelijke leden schaamt zich om maandverband te kopen (voor je vrouw, zus of wat dan ook) Mijn vader koopt standaard voor m'n ma :goedzo:

Shining_Star
08-05-2003, 20:30
Bijna alle merken zolang t maar maandverband is :bril:

rif_ridster
08-05-2003, 20:31
jah hij stopt het onde zijn djeleba wanneer ie de winkel uitloopt yek??? (meid wordt aub niet boos was een grapje, je weet toch? ;) ) groetjes R. :zwaai:

TwinkleEye_19
08-05-2003, 20:33

Origineel gepost door real_jeblia Bijna alle merken zolang t maar maandverband is :bril: Da's waar :goedzo: Sommige gaan niet voor 't merk, maar kijken specifiek naar de soort (ultra-dun, of gewoon, of extra long) :D :zwaai:

chicamaroquia
08-05-2003, 20:33
Allways... Heb ze altijd bij me... :ego: En mijn pa koopt ze ook voor ons, soms mijn broer en in tijden van nood mijn verloofde... :p

Lady_moi
08-05-2003, 20:35
dat je zoiets op een forum vraagt :rolleyes:

TwinkleEye_19
08-05-2003, 20:36
Origineel gepost door rif_ridster jah hij stopt het onde zijn djeleba wanneer ie de winkel uitloopt yek??? (meid wordt aub niet boos was een grapje, je weet toch? ;) ) groetjes R. :zwaai: :lol: Wellah, weet je wel hoe schrikken dat was 1ste keer... Kging met 'm naar de supermarkt, boodschappen doen, dus ik achter winkelwagen, wachten in de rij voor de kassa.... Plotseling loopt ie weg, komt ie terug met pakken maandverband en gooit ze zo in de winkelwagen :D En naast me in de rij zat een mocro, kijken man, kvond 't toen echt voorschut, kging de grond in :p Origineel gepost door MissOogappeltje Ik gebruik altijd Libresse! Enne mijn pa haalt maandelijks 4 pakken naar huis($ meiden en zn vrouw) :D Complimenten voor je pa :goedzo: :blauwkus:

SweetLady
08-05-2003, 20:37
Origineel gepost door real_jeblia Bijna alle merken zolang t maar maandverband is :bril: Ik ga helemaal met je mee :p

TwinkleEye_19
08-05-2003, 20:37
Origineel gepost door chica*******a Allways... Heb ze altijd bij me... :ego: En mijn pa koopt ze ook voor ons, soms mijn broer en in tijden van nood mijn verloofde... :p Jouw broer :eek: Dat is dus iets wat ik écht niet durf, kzou me dood schamen :p Wel klasse van je broer, petje af :goedzo: Origineel gepost door lady_moi dat je zoiets op een forum vraagt :rolleyes: Ewa ja, kan moeilijk streekproefsgewijs op straat mensen aanspreken :D :zwaai:

chicamaroquia
08-05-2003, 20:39
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Jouw broer :eek: Dat is dus iets wat ik écht niet durf, kzou me dood schamen :p Wel klasse van je broer, petje af :goedzo: Ewa ja, kan moeilijk streekproefsgewijs op straat mensen aanspreken :D :zwaai: :p Mijn broer moet wel, hij heeft geen keus, weet je wel hoe ik ben op die dagen! :zweep:

Lady_moi
08-05-2003, 20:42
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Jouw broer :eek: Dat is dus iets wat ik écht niet durf, kzou me dood schamen :p Wel klasse van je broer, petje af :goedzo: Ewa ja, kan moeilijk streekproefsgewijs op straat mensen aanspreken :D :zwaai: whatever

TwinkleEye_19
08-05-2003, 20:43
Origineel gepost door chica*******a :p Mijn broer moet wel, hij heeft geen keus, weet je wel hoe ik ben op die dagen! :zweep: :lol: Da's waar :p Uit de buurt :stomp: blijven :hihi:

chicamaroquia
08-05-2003, 20:46
Origineel gepost door TwinkleEye_19 :lol: Da's waar :p Uit de buurt :stomp: blijven :hihi: uuuuuffffffffffff, mijn verloofde WIL dan niet eens in de buurt komen! :wat?!:

TwinkleEye_19
08-05-2003, 20:49

Origineel gepost door chica*******a uuuuuffffffffffff, mijn verloofde WIL dan niet eens in de buurt komen! :wat?!: Die verloofde van jou is slim :gniffel: :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6