Bekijk originele versie : ik wordt GEK van me ex.............ik bedoel de goede manier van gek zijn.
ik ben vorige jaar verliefd geworden op een portugese jongen,het is nu 8 maanden uit en we hebben 4 maande gehad!
het ware echt mooie tijden.
en ik ben nog steeds GEK op hem.
dat bedoelde ik met dat ik gek van hem wordt.
hij had een andere vriendin,alleen hij zit weer achter me aan.
ik zou er alles aan doen om hem terug te krijgen.
maar heeft hij echte gevoelens voor mij dat hij me terug wil of juist niet!!!
wat zou JIJ doen in dit geval.
ik heb zoveel met hem meegemaakt en dit was de eerste keer dat ik echt verliefd ben.................................
al bijna 1,5 jaar!!!!
:Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:
nou ik hoor het vanzelf wel........
ik wil gewoon weten wat jij zou doen,maar het zou geen invloed hebben op me gevoelens want uiteindelijk volg ik me hart!!!!!!!
Dat zou jij toch ook doen??/neem ik aan.
:zwaai:.
IK zou nog es goed lezen wat je geschreven hebt en nagaan of het niet Allah (swt) is die je moet volgen ipv je hart
Liefs safia
Kokkie007
09-05-2003, 11:50
Hey Fouz,
volgens mij heb je gewoon de hots voor die jongen en in jouw geval zou ik mijn hart volgen...
Het feit dat hij weer achter jou zit, wil toch zeggen dat hij nog gevoelens heeft voor jou niet...en als dat echt zo is, moet je het nog maar eens proberen...
Alles gaat volgens el mektab en als het dan weer niet meezit, heb je toch tenminste de goede tijden met hem gehad!!!
Go for it, girl!!!
Kisses,
Hayat
Atlas_Gebergte
09-05-2003, 11:52
Sallaam Zuster, hierbij geef ik Safia21 helemaal gelijk en zuster een relatie voor je huwelijk is haram, dus denk er goed over na. Moge Allah je daarbij helpen.
Wa Sallaam Alikoum
tariffst
09-05-2003, 12:08
Als ik dit lees dan hebben sommige marokaanse jongens toch wel gelijk als ze het hebben over marokaanse meisjes met negers, Ik vind het
echt niet kunnen! Ik wou het niet toegeven maar ik heb ze gezien.mijn buurmeisje zelfs dat ze negers stiekem mee naar huis neemt dan denk ik echt bij mezelf tfoe er bestaan wel zulke meisjes, en voordat ik allerlei kritiek krijg: DIT GELD NIET VOOR ALLE MAROKAANSE MEISJES er zijn namelijk zat marokaanse meisjes die het houden bij hun eigen soort. Of helemaal geen vriendjes hebben
tariffst
09-05-2003, 12:47
ze doet maar, als het mijn zusje of familie is dan zou ik er wel wat van zeggen, maar ze heeft een hekel aan marokaanse meisjes zegt ze omdat ze allemaal roddelen ze gaat alleen maar om met negers en negerinnen, maar haar ouders zijn zelf idioten die laten haar alles doen wat ze wil omdat ze enig kind is
Miss_hartje22
09-05-2003, 12:49
Ze heeft het hier toch over een Portugese jongen? Hoe komen jullie dan bij Negers???
:confused:
Origineel gepost door smartie2
wat is er?? :zweep: .
wakkker worden
dat was voor dat wijf bedoeld ;)
maar ik heb schijt aan wat ze doet.. als ze lekker met een neger wilt gaan dan doet ze dat toch.. like I care.. ik ken dat mens niet... :D
eey waar blijft je story?? of ben jij nu de neef?? :confused:
ja klopt abdel heeft geen tijd ben hier vaker dan hem
maar de story
oke mijn neef heeft een vriendin
en ik ga bijna trouwen
zo goed
youssin=trouwen
abdel=vriendin
safi :giechel: :giechel:
dus jij bent diegene met die middelvinger op de foto. wella la?
hehhee.. en was jij dat dan die er gister ook was?? met dat angelriffia??
correct ja!!
die angelriffia wallah ik dacht dat het de vriendin was van mijn neef werd helemaal para haha
maar ze is denk ik al weg, he we lopen weer helemaal uit
deze topic ging over zwart met wit
haha
dat kan nit
hihi
wuahauhahhahaha dat is gewoon een wijf dat niet spoort man... :jammer: maar jaaaaaaaaa :D
zwart en wit... hmmm... het doet me denken aan die snoepjes zwartwitjes ofso :confused: ze zijn lekker man :hihi:
snoepjes is wat anders dan zo een slungel van een zwarte aap vind je niet?
ik heb het druk joh
:lol: :lol:
ik heb een mail gekregen van waarom sumo's geen sex hebben
heb me kapotgelachen haha
oooooooooow die... omdat ze een kleine pikkie hebben??? of is dat weer iets anders :confused:
Ja ik heb me kapotgelachen die piemel is echt klein
haha
gatveredamme
ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeghhhhhhhhhh!! die had ik een tijdje geleden ook gekregen... en het was viesssssssssssss!! en ze hielden het nog wel met hun hand vast :schok:
allatif..
geef mij de mijnes maar hoor een lekkere marokkaanse stokbrood haha
lekker vlezig hihi en vol met spier haha
heheheheh ziekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk :lol:
aanwezig!!!! hahaha
maar heb een beetje koppijn haha
heb je een foto van jezelf samia of niet?
hehehhehe...
k heb een foto ja :D maar die heb ik niet hier op pc.. maar thuis... en op mijn avatar staat er oook een footoooo :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.